eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone1) dokończenie wykonania elewacji 2) roboty demontażowe związane z powstaniem stropu na seg. A i C 3) dostawa i montaż stolarki drzwiowej, drzwi p.poż. 4) dostawa i montaż ścianek mobilnych, 5) dostawa i montaż bram w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Katowice: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone: 1) dokończenie wykonania elewacji 2) roboty demontażowe związane z powstaniem stropu na seg. A i C 3) dostawa i montaż stolarki drzwiowej, drzwi p.poż. 4) dostawa i montaż ścianek mobilnych, 5) dostawa i montaż bram w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8).
Numer ogłoszenia: 295238 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229114 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone: 1) dokończenie wykonania elewacji 2) roboty demontażowe związane z powstaniem stropu na seg. A i C 3) dostawa i montaż stolarki drzwiowej, drzwi p.poż. 4) dostawa i montaż ścianek mobilnych, 5) dostawa i montaż bram w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowalnych: w postaci dokończenia wykonania elewacji, robót demontażowych związanych z powstaniem stropu na seg. A i C, dostawy i montażu stolarki drzwiowej, bram i ścianek mobilnych w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) na podstawie: dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno -wdrożeniowymi część I (architektoniczno - budowlana) wraz z zagospodarowaniem terenu, rys. PW/EU8/W2 - dla zakresu demontaży oraz przedmiarami robót jako uzupełnienie dokumentacji projekt budowlano - wykonawczy do projektowanej przestrzeni biurowej na seg. A i C nowobudowanym budynku nr 8 Projekt aranżacji wnętrz. Zamówienie obejmuje poniższe zakresy, na które mogą być składane oddzielne, częściowe oferty: Zakres nr I - dokończenie wykonania elewacji budynku wraz z ociepleniem i wyprawą tynkarską metodą lekką - mokrą, montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i obróbki murków ogniowych - okapy dachu z blachy tytanowo - cynkowej zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym cz. 1 oraz przedmiarami robót. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca będzie również obowiązany do przygotowania ścian do ocieplenia poprzez zeszlifowanie warstwy wierzchniej styropianu na elewacjach C i D. Zakres nr II - wykonanie robót demontażowych związanych z powstaniem stropu na seg. A i C na podstawie - dokumentacji projekt budowlano - wykonawczy do projektowanej przestrzeni biurowej na seg. A i C w nowobudowanym budynku nr 8 oraz rys. PW/EU8/W2 stanowiącym uzupełnienie w/w dokumentacji. Zamawiający informuje że wyłoniony został Wykonawca, który wykona stropy żelbetowe na seg. A i C, z którym umowa w sprawie udzielenia zamówienia zostanie podpisana do dnia 20.06.2013 r. Wykonawca ma wykonać przedmiot zamówienia w przeciągu 120 dni od daty przekazania frontu robót, termin przekazania frontu robót nastąpi nie później niż do 25.06.2013 r. Prace obu wykonawców mogą być wykonywane równolegle, przy czym Wykonawca zakresu II ma obowiązek monitorować postęp prac nad wykonaniem stropu, w taki sposób, aby wykonać przedmiot swojego zamówienia bez zakłóceń (w sposób technologicznie i organizacyjnie najkorzystniejszy). Zamawiający zapewni pomoc w koordynacji prac Wykonawcy stropów na seg. A i C oraz Wykonawcy zakresu nr II. Zakres nr III - dostawa i montaż kompletnej stolarki drzwiowej drewnianej i p. poż. w zakresie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych z wbudowanym systemem kontroli dostępu, zgodnie z zestawieniem stolarki rys A35/S5, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia ścian wokół drzwi, wyrównanie tynków, zlicowaniem ościeżnic ze ścianami na podstawie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu aranżacji wnętrz; Zakres nr IV - dostawa i montaż ścianek mobilnych dla sali konferencyjnej na I piętrze seg. C, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia sufitu - zabudowy GK wraz z wygłuszeniem - na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego; Zakres nr V - dostawa i montaż bram wjazdowych do segmentu A, B i C zgodnie z zestawieniem stolarki rys A35/S5, A6 - brama seg. A, i brama seg. C; na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego; w nowobudowanym budynku nr 8 położonym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. Wykonawca będzie również obowiązany do: 1) wykonania robót przygotowawczych; 2) uzupełnienia tynków i naprawy ścian po montażu drzwi, bram, ścianek mobilnych dla zakresów III, IV i V; 3) uzupełnienia tynków i naprawy ścian po demontażu rusztowań na elewacji - zakres I; 4) kontrola jakości; 5) przeprowadzenia odbiorów; 6) uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 7) zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby wykonawcy; 8) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody proporcjonalnie wg rozliczenia Kierownika Budowy na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z właścicielem przyłączy tj. Euro-Centrum S.A. w Katowicach odrębnej umowy na korzystanie z mediów: woda i odbiór ścieków oraz energia elektryczna. 9) po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu; 10) współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia i leżących w zakresie właściwości danego Wykonawcy; 11) współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót oraz Kierownikiem Budowy; 12) zabezpieczenia istniejących okien w hali i na klatce schodowej A, oraz zabezpieczenia schodów - podczas wykonywania prac demontażowych dla zakresu II. Zamawiający wskazuje, że jego intencją jest, aby prace elewacyjne (Zakres I) były prowadzone równolegle z pracami dotyczącymi montażu żaluzji i fotoogniw montowanych na elewacjach. Wykonawca prac elewacyjnych zapewni - w ramach należnego mu za wykonanie zakresu I wynagrodzenia - Zamawiającemu/Wykonawcom, którym zostanie powierzone wykonanie montażu żaluzji i fotoogniw, możliwość korzystania z dostarczonych przez Wykonawcę rusztowań celem montażu żaluzji i fotoogniw, na następujących zasadach: dla każdej zarusztowanej ściany należy uwzględnić trzy okresy użytkowania rusztowań celem montażu żaluzji i fotoogniw, o czym Wykonawca prac elewacyjnych będzie na bieżąco informowany; montaż żaluzji i fotoogniw realizowany będzie dwuetapowo tj.: montaż uchwytów żaluzji i fotoogniw w okresie dwóch dni w trakcie lub przed realizacją montażu styropianu; montaż żaluzji i fotoogniw w okresie czterech dni po zakończeniu prac elewacyjnych. należy przewidzieć lokalizacje - posadowienie rusztowań z uwzględnieniem technologii montażu żaluzji zewnętrznych; utrzymywanie przez Wykonawcę rusztowań będzie miało miejsce tak długo, jak będą istniały potrzeby obu wykonawców (wykonawcy robót elewacyjnych oraz montażu żaluzji oraz fotoogniw); koordynację współpracy pomiędzy wykonawcą robót elewacyjnych oraz wykonawcą montażu rolet i fotoogniw (w zakresie robót na rusztowaniach) zapewni na bieżąco Zamawiający..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zakres nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOBUDSTAL Sp. z o.o., ul. Narutowicza 15, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25115,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36730,26

  • Oferta z najniższą ceną: 36730,26 / Oferta z najwyższą ceną: 36730,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakres nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RGB Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna, Wrocław, 52-204 ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 15b/2-3, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294272,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 356700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 356700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 356700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.