Ogłoszenie z dnia 2011-09-19
Radom: Usługa poligraficzna - druk kart do głosowania w wyborach do Sejmu RP i Senatu RP oraz nakładek w alfabecie Braille a
Numer ogłoszenia: 294958 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Radomiu, ul. Żeromskiego 53, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 362 38 23, faks 48 363 27 94.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna - druk kart do głosowania w wyborach do Sejmu RP i Senatu RP oraz nakładek w alfabecie Braille a.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Skład, wydrukowanie, zapakowanie, i przechowywanie kart do głosowania i nakładek na karty tłoczonych w alfabecie Braille a.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIRGO POLIGRAFIA" SKOWROŃSKI JANUSZ, SOLA PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
"VIRGO POLIGRAFIA" SKOWROŃSKI JANUSZ, SOLA PAWEŁ
- Virgo Poligrafia Skowroński Janusz Sola Paweł, ul. Św. Wacława 2/6, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86949,73
Oferta z najniższą ceną: 86949,73 / Oferta z najwyższą ceną: 86949,73
Waluta: EUR.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Specyficzne wymogi techniczne, kórym muszą odpowiadać karty do głosowania i nakładki sporządzone w alfabecie Braille a, określone przez Państwową Komisję Wyborczą, duży nakład kart i dotrzymanie terminu ich wykonania (z zachowaniem terminu dostarczenia urzędom gmin kart niezbędbnych do głosowania korespondencyjnego). Z powyższych względów wybrano tryb z wolnej ręki, jedyny gwarantujący dochowanie terminów określonych w kaldendarzy wyborczym
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa odcinka drogi wewnętrznej - ul. Przeskok w Radomiu z budową miejsc postojowych, oświetleniem i odwodnieniem
- "Kompleksowa realizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu FEnIKS"
- Dostawa odczynników immunochemicznych do SWPZZPOZ w Radomiu wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego
- P.80.2025 Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Dostawa odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych do badań z zakresu mikrobiologii wraz z dzierżawą analizatorów dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Remont budynku Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 1 Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu na potrzeby Obrony Cywilnej i Ochrony Ludności poprzez: remont pomieszczeń socjalno - bytowych
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych druków do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych
- Druk i dostawa do siedziby Zamawiającej Informatora Urzędu Miejskiego w Cieszynie Wiadomości Ratuszowych, ulotek i afiszy informacyjnych oraz ulotek informacyjnych i mapek w roku 2026
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





