eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego kołowego z przyczepą i pługiem odśnieżnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Kętrzyn: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego kołowego z przyczepą i pługiem odśnieżnym
Numer ogłoszenia: 294555 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o. , Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7513805, faks 089 7513812.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnik.ketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Gminy Miejskiej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego kołowego z przyczepą i pługiem odśnieżnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego kołowego z przyczepą i pługiem odśnieżnym o następujących parametrach: I. Silnik: 1. moc nie mniejsza niż 100 KM 2. niskoemisyjny spełniający normy spalin EURO3 3. moment obrotowy (Nm przy obr./min) - 405-1400 4. liczba cylindrów 4, pojemność skokowa min. 4400 cm3 II. Napęd : 1. Skrzynia biegów mechaniczna synchronizowana 2. Ilość biegów przód/tył min. - 12/12 3. wzmacniacz momentu POWER SHIFT umożliwiający zmianę przełożenia bez konieczności używania sprzęgła 4. Reduktor biegów pełzających umożliwiający jazdę z prędkością od 450 m/h 5. Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej uruchamiana elektrohydraulicznie 6. Sterowanie WOM na błotniku oraz w kabinie operatora 7. Układ pneumatyczny do przyczep jednoobiegowy i dwuobiegowy III. Układ kierowniczy - hydrostatyczny 1. Hydraulika 2. Wydajność pompy min. 55l/min 3. Szybkozłącza hydrauliki min. 4 z tyłu i 2 z przodu 4. Udźwig tylnego podnośnika TUZ - min. 4200 kg 5. Udźwig przedniego podnośnika - min. 2000 kg IV. Kabina 1. Dwudrzwiowa, wentylowana, ogrzewana, uchylne okna boczne i tylne 2. Błotniki poszerzane 3. Zaczep dolny fabryczny 4. Zaczep górny regulowany 5. Na dachu kabiny lampa sygnalizacyjna błyskowa koloru żółtego - typu belka z napisem PGK Komunalnik V. Pług odśnieżny 1. Szerokość robocza 2600 mm 2. Przestawny hydraulicznie 3. Liczba pozycji roboczych - 4 4. Sterowany elektrohydraulicznie 5. Współpraca z ciągnikiem oferowanym 6. Waga nie większa niż 600 kg 7. Kolor pomarańczowy VI. Przyczepa - poniższe dane z dopuszczalna odchyłką ? 5% 1. Ładowność - 8000 kg 2. Dopuszczalna masa całkowita - 11000 kg 3. Pojemność ładunkowa - 9,8 m3 4. Powierzchnia ładunkowa - 9,8 m2 5. Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440mm 6. Wysokość ścian skrzyni: 500+500mm 7. Kolor zielony VII. Warunki pozostałe: 1. Ciągnik i przyczepa powinni posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcje obsługi w j. polskim. 2. Wykonawca udzieli gwarancji oraz zapewni serwis na ciągnik, przyczepę i pług odśnieżny. Gwarancja musi być zgodna z gwarancją producenta i obejmować okres min. 24 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru zamówienia. 3. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd , koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca powinien zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pozagwarancyjny. Serwis powinien znajdować sie w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. 5. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca powinien dołączyć do oferty katalogi i foldery z opisem technicznym oferowanego ciągnika , przyczepy i pługa zawierającym wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne. 6. Koszt transportu do zamawiającego ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia* - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. chodzi o usługę dostawy nowego ciągnika kołowego rolniczego o wartości ok. 150 tys. zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia *- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy na załączniku dołączonym do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej * - Zamawiający wyznacza warunek dysponowania opłaconą polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalnik.ketrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11-400 Kętrzyn, ul. Plac Słowiański 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 11:00, miejsce: 11-400 Kętrzyn, ul. Plac Słowiański 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.