Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest dostawa matriałów biurowych na potrzeby urzędu.
Numer ogłoszenia: 2940 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Łodzi, al. Kościuszki 120a, 90-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371867, faks 042 6360385.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa matriałów biurowych na potrzeby urzędu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PAKIET I - atramentów i tonerów do drukarek i kserokopiarek PAKIET II - materiałów biurowych PAKIET III - papier kserograficzny w ilościach ujętych w załączniku Nr 1,2 i 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61394.19 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET I - atramenty i tonery do drukarek i kserokopiarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- XEROMAT s.c., ul. Słowiańska 1/9, 93-101 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32726.75
- Oferta z najniższą ceną: 32726.75 oferta z najwyższą ceną: 33464.70
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET II - materiały biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFA HBLED ANDRZEJ GORZKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ALFA HBLED ANDRZEJ GORZKIEWICZ
- MAT-POL Andrzej Gorzkiewicz, ul. Wróblewskiego 19a, 93-578 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20491.77
- Oferta z najniższą ceną: 20491.77 oferta z najwyższą ceną: 21111.45
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET III - papier kserograficzny
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAT-POL Andrzej Gorzkiewicz, ul. Wróblwskiego 19a, 93-578 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8175.67
- Oferta z najniższą ceną: 8175.67 oferta z najwyższą ceną: 8448.77
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie dokumentacji projektowej na modernizację III Domu Studenta UŁ przy ul. Strajku Łódzkich Studentów 1981 r. 1 w Łodzi z przystosowaniem do obowiązujących przepisów w szczególności pożarowych.
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) oraz przyłączeniu go do monitoringu pożarowego PSP w budynku Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa i montaż urządzeń pomiarowych w zasobach administrowanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie Centrum Dialogu im. Marka Edelmana w Łodzi
- "Doposażenie pracowni ZSS w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik" - II
- Dostawa przyczepy ze sprzętem do dekontaminacji
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA INFORMATYCZNEGO POWSZECHNEGO UŻYTKU, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNO - TECHNICZNYCH I WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW KONSERWACYJNYCH.
- Dostawa sukcesywna papieru, kartonu i tektury do Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach projektu "Kształć się w ZSBT" (...)
- Dostawa sukcesywna tuszów i tonerów do drukarek
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.