eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › BUDOWA OGRODZENIA PRZY BUDYNKU DYDAKTYCZNYM PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W KOLBUSZOWEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Kolbuszowa: BUDOWA OGRODZENIA PRZY BUDYNKU DYDAKTYCZNYM PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W KOLBUSZOWEJ
Numer ogłoszenia: 294057 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256699 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Kolbuszowej, ul. Janka Bytnara 3, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2272856, faks 017 2272856.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OGRODZENIA PRZY BUDYNKU DYDAKTYCZNYM PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W KOLBUSZOWEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzenia wokół budynku - siedziby Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane w ramach podpisanej przez szkołę z Ministrem Kultury i Dziedzictwa Narodowego umowy na dofinansowanie projektu pod nazwą Zakończenie modernizacji wraz z zabezpieczeniem mienia oraz zakup wyposażenia służącego działalności edukacyjnej PSM I stopnia w Kolbuszowej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentach, tj.: a. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, b. przedmiarze robót, c. rysunku przedstawiającym schemat ogrodzenia, d. rysunku przedstawiającym schemat przęsła ogrodzeniowego. 3. Zakres prac obejmuje: a. prace przygotowawcze (pomiar i wytyczenie geodezyjne), b. roboty ziemne, c. roboty betonowe i murowe (wykonanie ław - stóp betonowych, wylewanie i murowanie słupków, montaż gotowych żelbetowych elementów prefabrykowanych, montaż kształtek klinkierowych - daszków), d. licowanie płytkami klinkierowymi, e. montaż przęseł stalowych ogrodzeniowych, f. montaż bram przesuwnych - 3 szt. oraz furtek ogrodzeniowych - 2 szt., g. uporządkowanie terenu po robotach budowlanych. 4. Uwagi, które winien uwzględnić Wykonawca na etapie składania oferty: a) Pokazany na rysunku (szczegół przęsła ogrodzeniowego) widok wzoru elementów metalowych należy traktować jako przykładowy. Montażu gotowych prefabrykowanych metalowych przęseł należy dokonać zgodnie z zaleceniami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ostateczny wygląd przęsła (wzór) należy uzgodnić z Zamawiającym. b) Końcówki metalowych elementów (pionowe pręty) muszą posiadać zaokrąglenia, zabezpieczające przed uszkodzeniem ciała. c) Zamawiający nie planuje na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia montażu napędów elektrycznych do bram. d) Pokazany na rysunku (szczegół przęsła ogrodzeniowego) wygląd elementów okładziny klinkierowej należy traktować jako wzorcowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ostateczny wzór należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego - Kolbuszowa, ul. Janka Bytnara 3 6. Realizacja zamówienia publicznego: od momentu podpisania umowy (około 15.10.2010 roku) do dnia 15.12.2010 roku. 7. Kody CPV: - 45.34.20.00-6 Wznoszenie ogrodzeń - 45.11.00.00-1 Roboty przygotowawcze - roboty ziemne - 45.11.12.91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu - 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg - 44.22.13.00-8 Bramy - 34.92.82.00-0 Ogrodzenie - 34.92.82.20-6 Elementy ogrodzeń 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, b. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c. podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 45.11.00.00-1, 45.11.12.91-4, 45.23.30.00-9, 44.22.13.00-8, 34.92.82.00-0, 34.92.82.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A2P s. c. Aleksander Bednarski Damian Bednarski, Wilcza Wola 321, 36-121 Wilcza Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98339,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74553,28

  • Oferta z najniższą ceną: 56557,38 / Oferta z najwyższą ceną: 84605,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.