eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa komputerowego systemu oceny nasienia (CASA)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Szczecin: Dostawa komputerowego systemu oceny nasienia (CASA)
Numer ogłoszenia: 294002 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerowego systemu oceny nasienia (CASA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerowego systemu oceny nasienia CASA zwanego dalej aparaturą wraz z oprogramowaniem zapewniającym poprawną, bezkolizyjną współpracę poszczególnych elementów wchodzących w skład aparatury w zakresie sterowania, pomiaru i akwizycji (przetwarzania) danych. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności aparatury oraz dostarczenie jej zamawiającemu. W zakresie oprogramowania, dostawa, oprócz jego dostarczenia, obejmuje przeniesienie na zamawiającego praw do oprogramowania w zakresie licencji bezterminowej, pełnej, jednostanowiskowej z możliwością bezpłatnej aktualizacji oprogramowania (modułów) oraz dostępem do programów aktualizacyjnych przez Internet (strona WWW), w celu korzystania z aparatury zgodnie z prawem oraz w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. Miejscem dostarczenia zamawiającemu aparatury jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w Katedrze Rozrodu Zwierząt Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie - zwane dalej również miejscem dostawy aparatury. Dostawa obejmuje również wykonanie czynności montażu (zainstalowania) aparatury oraz jej pierwsze próbne uruchomienie, a także przeprowadzenie testów weryfikujących poprawność działania zestawu pomiarowego. W przypadku oprogramowania, oprócz instalacji, wymagane jest jego przetestowanie. Czynności instalacji, próbnego uruchomienia oraz przetestowania podlegają wykonaniu w miejscu dostawy aparatury, po jej dostarczeniu zamawiającemu. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów): a) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim i angielskim, instrukcji dotyczącej sposobu korzystania z aparatury (instrukcja obsługi), jak również instrukcji dotyczącej obsługi oprogramowania b) w wersji drukowanej, w języku polskim i angielskim, dokumentu gwarancyjnego w przypadku, gdy świadczenie usług gwarancyjnych uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia aparatury używanej, tj. innej niż fabrycznie nowa. Szczegółowy opis SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z póz. zm.) - zwaną dalej upzp - co wykonawca stwierdzi składając wraz z ofertą oświadczenie na piśmie o spełnianiu tych warunków oraz dodatkowo potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 2 upzp poprzez złożenie dokumentów wskazanych niżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie polegającej na ustaleniu istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek w oparciu o obowiązujące przepisy upzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt 2 upzp wykonawca obowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu następujące dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b), aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców. albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a), przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wskazane dokumenty złożyć należy na piśmie w formach dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póz. zm.). Dokumenty należy złożyć w j. polskim. Jeżeli dokumenty są wystawione w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na j. polski w sposób określony w cyt. rozporządzeniu. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wskazane wyżej dokumenty zostaną złożone zamawiającemu i nie będą zawierały okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia tego wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 2 upzp oraz nie zostaną ustalone inne, określone w art. 24 upzp, okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Termin gwarancji jakości - 5
  • 3 - Czas reakcji serwisu - 5
  • 4 - Parametry techniczne - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl zakładka Zamówienia Publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dział Zamówień Publicznych, 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie - Budynek Jednostek Międzywydziałowych, 70-311 Szczecin, Al. Piastów 48, piętro IV pok. 406 lub 407..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.