eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyn › Przedmiotem zamówienia jestDoposażenie bazy dydaktycznej dla szkół dla projektu - Indywidualizacja szansą dla dzieci

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Działoszyn: Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie bazy dydaktycznej dla szkół dla projektu - Indywidualizacja szansą dla dzieci
Numer ogłoszenia: 293756 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255222 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Działoszyn, ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn, woj. łódzkie, tel. 43 8413177, faks 43 8413680.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie bazy dydaktycznej dla szkół dla projektu - Indywidualizacja szansą dla dzieci.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowego sprzętu (rok produkcji 2012) dla zadania Doposażenie bazy dydaktycznej dla szkół. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Tytuł projektu: Indywidualizacja szansą dla dzieci. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Doposażenie bazy dydaktycznej rozdysponowane będzie do pięciu szkół na terenie Miasta i Gminy Działoszyn:Szkoła Podstawowa nr 1 w Działoszynie, Szkoła Podstawowa nr 2 w Działoszynie, Szkoła Podstawowa w Trębaczewie, Szkoła Podstawowa w Szczytach, Szkoła Podstawowa w Raciszynie. Lista materiałów z załącznika nr 1 do SIWZ, które mają być dostarczone dla każdej szkoły zostanie przekazana Wykonawcy po zawarciu umowy w skutek przeprowadzonego niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt. Okres gwarancji będzie liczony od daty wykonania odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru dostawy. Podczas odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty ( certyfikaty, instrukcje obsługi, karty gwarancyjne) dotyczące przedmiotu dostawy - jeśli są wymagane Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest po zawarciu umowy a przed wykonaniem dostawy, uzgodnić szczegóły dotyczące zamówionego sprzętu z Zamawiającym. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład niniejszego zamówienia ( załącznik nr 1) winny być kompletne, wolne od wad i usterek oraz muszą posiadać odpowiednie atesty oraz certyfikaty wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Przedmiot niniejszego zamówienia należy zrealizować w terminie do 20 dni od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Wykaz sprzętu. 2. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne ( to znaczy nie gorsze pod względem wykonania, zastosowanych materiałów, technologii). 3. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy p.z.p, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. 4. Wymagania stawiane wykonawcy : a. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. b. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c. Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Termin wykonania umowy będzie zachowany wyłącznie w przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie przewidzianym w umowie potwierdzonego protokołami odbioru z każdej szkoły. Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru dostawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.33.32.00 - Kamery wideo 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134649,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125793,66

  • Oferta z najniższą ceną: 125793,66 / Oferta z najwyższą ceną: 139500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.