Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: dzierżawa analizatora podstawowego i back-up z odczynnikami hematologicznymi wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych do aparatów diagnostycznych (labolatoryjnych) dla Zakładu Analityki i Biochemii klinicznej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, do kontaktów: mgr Barbara Masłyk, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax 032 2789197, 2789198, e-mail: przetargi@io.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.io.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddzial w Gliwicach, Dział Zamówień i Transportu., mgr.Barbara Masłyk, Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. Śląskie, tel. 032 / 278 94 32, fax 032 / 278 91 97, e-mail: przetargi@io.gliwice.pl, www.io.gliwice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa analizatora podstawowego i back-up z odczynnikami hematologicznymi wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych do aparatów diagnostycznych (labolatoryjnych) dla Zakładu Analityki i Biochemii klinicznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Centrum - Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dzierżawa analizatora podstawowego i back-up z odczynnikami hematologicznymi wraz z dostawą odczynników i materiałów eksplatacyjnych do aparatów diagnostycznych (labolatoryjnych) dla Zakładu Analityki i Biochemii klinicznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia: a.Karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2005 r., oraz karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla krwi kontrolnej. Dla odczynników nie posiadających w składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne należy załączyć certyfikat producenta odczynników, potwierdzający, że oferowane odczynniki są bezpieczne zgodnie z Dyrektywą o Preparatach Niebezpiecznych nr 1999/45/EC z późniejszymi zmianami łącznie z 29 poprawką (2004/73/WE). b.Certyfikatów, atestów, świadectw dopuszczenia na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych). w zakresie przedmiotu zamówienia / dot. zad. nr 1/. c.Certyfikatów lub deklaracji CE. / dot. zad. nr od 2 do 6/. d.Instrukcje obsługi analizatora, odczynników i pozostałych materiałów zużywalnych w języku polskim / dot. zad. nr 1/. e.Ulotki odczynnikowe w języku polskim do wszystkich oferowanych odczynników i materiału kontrolnego - dostarczane przy każdorazowej dostawie produktu. / dot. zad. nr od 2 do 6/. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.57 - Analizatory hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartośc zamówienia powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunkó Zamówienia a także: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jezeli ustawy nakladają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną widze i dośwuiadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. - znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Oświadczenia o zdolności do wykonywania zamówienia publicznego na podstawie art. 22.ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. jakość 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl. Opłata: 115,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać osobiście z siedziby Zamawiającego Sekcja zamówień Publicznych , pok. 2.002 - Budynek Administracji,(przy parkingu głównym) lub za pośrednictwem Poczty Polskiej za pobraniem. Osoba pobierająca SIWZ osobiscie winna uiścić opłatę w kasie Instytutu przed pobraniem dokumentacji przetargowej. Godz. otwarcia kasy: 8.00 - 9.00 i 11.00 - 13.00. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 10:00, Centrum Onkologii - Instytut O/Gliwice ul. Wybrzeże Armi Krajowej 15, 44-101 Gliwice, pok. 2.019 (2 pietro , sala narad w Budynku Administracji przy parkingu głównym).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji niniejszego zamówienia: zad. nr 1 - sukcesywnie przez okres 36 m-cy od dnia podpisania umowy. zad. nr od 2 do 6 - sukcesywnie przez okres 24 mięsięcy od dnia podpisania umowy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ODCZYNNIKI DO OZNACZEŃ HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW:PODSTAWOWEGO I BACK-UP. 1) Krótki opis: Zadanie podzielone na części: A.Odczynniki do oznaczeń morfologii krwi. B.Kontrole hematologiczne. C.Pozostale niezbędne materiały zużywalne, eksploatacyjne oraz kalibratory do badań. D.Dzierżawa analizatorów 5 DIFF (podstawowego i back-up). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.57. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 60 2. Jakość 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA ELEKTROLITÓW DO APARATU TYPU AVL 9180. 1) Krótki opis: ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA ELEKTROLITÓW DO APARATU TYPU AVL 9180. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA ODCZYNU USR. 1) Krótki opis: ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA ODCZYNU USR. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA GAZOMETRIIDO APARATU TYPU OMNI6. 1) Krótki opis: ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA GAZOMETRIIDO APARATU TYPU OMNI6. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: ODCZYNNIKI DO WYKONYWANIA ELEKTROFOREZY BIAŁEK TYPU PARAGON. 1) Krótki opis: ODCZYNNIKI DO WYKONYWANIA ELEKTROFOREZY BIAŁEK TYPU PARAGON. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyzej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU (SZKIEŁKA, PROBÓWKI, NACZYNKA, KORKI,PIPETKI). 1) Krótki opis: SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU (SZKIEŁKA, PROBÓWKI, NACZYNKA, KORKI,PIPETKI). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyzej 60 000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 60 2. Jakość 40 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa infrastruktury sieci bezprzewodowej w domach studenckich Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.284.70.2025.HP
- Przebudowa przegrody zewnętrznej budynku wraz z zabudową zadaszenia tarasu technicznego. Znak sprawy DZPZ.284.65.2025.AG
- Przebudowa mostu wraz z rozbudową drogi powiatowej Nr 2985S - ul. Powstańców Śląskich w Pyskowicach
- ZP/G/77/25 dostawę: Drut Ag900 fi 1,72 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, ilość: 12 kg Drut Ag900 fi 1,97 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, ilość: 59 kg
- Dostawa przyczepy dekontaminacyjnej do KM PSP w Gliwicach w celu realizacji zadań POLiOC
- Wybrukowanie wjazdu i wyjazdu parkingu zlokalizowanego na terenie OW Czechowice.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Dostawa odczynników do oznaczeń hematologicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





