Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Domaradz: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego pn: Czas na aktywność w Gminie Domaradz - Zadanie 1 Aktywna integracja
Numer ogłoszenia: 293536 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Domaradz 345, 36-230 Domaradz, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4347041, faks 0-13 4347041.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego pn: Czas na aktywność w Gminie Domaradz - Zadanie 1 Aktywna integracja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn: Czas na aktywność w Gminie Domaradz - Zadanie 1 Aktywna integracja: 1) usługa szkoleniowa 1 - Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych; 2) usługa szkoleniowa 2 - Trening kompetencji podstawowych; 3) usługa szkoleniowa 3 - Trening pracy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
jakie przetargi wygrała firma
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
- Firma B-Consulting Bartłomiej Gębarowski, ul. Malczewskiego 11/49, 35-114 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 60000
- Oferta z najniższą ceną: 0 oferta z najwyższą ceną: 0
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń pn. Tworzenie projektów graficznych w programie Canva
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- "Organizacja i przeprowadzenie 3 dwudniowych szkoleń grupowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części."
- Usługi psychologiczne
- Realizacja usług w postaci zajęć dla dzieci oraz zajęć rodzinnych w ramach realizacji projektu "Rodzinne Harmonie"
- Usługi wspierające rozwój oraz kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Pleszewskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.