eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Roboty budowlane polegające na 1.wymianie posadzek na holach i korytarzach I i II pietra; 2.wymianie instalacji elektrycznej wraz z oprawami na holach i korytarzach I i II piętra; 3.wymianie instalacji c.o. i grzejników na holach i korytarzach I , II pięt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-04

Białystok: Roboty budowlane polegające na : 1.wymianie posadzek na holach i korytarzach I i II pietra; 2.wymianie instalacji elektrycznej wraz z oprawami na holach i korytarzach I i II piętra; 3.wymianie instalacji c.o. i grzejników na holach i korytarzach I , II piętra i wysokiego parteru; 4.obudowaniu hydrantów i montażu szafek hydrantowych;
Numer ogłoszenia: 2932 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny, ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7430470, fax 085 7329001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na : 1.wymianie posadzek na holach i korytarzach I i II pietra; 2.wymianie instalacji elektrycznej wraz z oprawami na holach i korytarzach I i II piętra; 3.wymianie instalacji c.o. i grzejników na holach i korytarzach I , II piętra i wysokiego parteru; 4.obudowaniu hydrantów i montażu szafek hydrantowych;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BRANŻA BUDOWLANA Okładziny ścian i sufitów: 1.odbicie tynków i zaprawy na ścianach, filarach, pilastrach, stropach płaskich, belkach i schodach oraz ich uzupełnianie - 320,34 m2 2.zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach-1.815,25 m2 3.wzmocnienie powierzchni tynków - 1.306,00 m2 4.gruntowanie powierzchni i malowanie farbą krzemianową - l .947,57 m2 Posadzki: 1.rozebranie posadzki z płytek oraz wyrównanie podłoża- 324,00 m2 2.ułożenie posadzek z kamienia- 409,10 m2 3.wymiana cokołów drewnianych (profilowany masyw dębowy)- 421,18 m Stolarka drzwiowa: 1.rozebranie drewnianych portali drzwi i ponowny montaż- 371,76 m2 2.montaż ościeżnic drewnianych z masywu dębowego- 172,32 m2 3.montaż skrzydeł drzwiowych- 150,27 m2 4.wymiana progów w drzwiach- 80 szt. 5.tabliczki informacyjne z blachy mosiężnej lakierowanej na drzwiach- 160 szt. Wyroby ślusarskie: 1.malowanie balustrad- 27,74 m2 2.wykonanie ażurowych obudów grzejników i wnęk podokiennych- 29,03 m2 BRANŻA ELEKTRYCZNA 1.montaż tablicy rozdzielczej natynkowej TEN oświetlenia ewakuacyjnego - l szt. 2.montaż centrali monitoringu oświetlenia ewakuacyjnego CM23- l szt. 3.demontaż opraw oświetleniowych- 134 szt. 4.wykucie bruzd dla przewodów -2.809,00 m 5.montaż opraw oświetleniowych -160 kpl. BRANŻA SANITARNA Demontaże: 1.demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 15 mm, 20 mm, 25 mm, 32 mm w ścianach- 278 m 2.demontaż grzejnika żeliwnego członowego- 47 szt. Roboty instalacyjne: 1.wstawianie odgałęzienia z rur stalowych o śr. 15 mm, 20 mm -120szt. 2.rurociągi w instalacjach c.o. stalowe o śr. 15 mm, 20 mm, 25 mm, 32 mm - 328 m 3.montaż grzejników - 49 szt. Roboty budowlane: 1.wiercenie otworów o śr. 20 mm, 30 mm, 35 mm, 50 mm w konstrukcjach żelbetowych - 2.980,00 cm Wymiana hydrantów i gaśnic: 1.demontaż hydrantu i gaśnic - 10szt. 2.montaż szafki hydrantowej wnękowej- 3 kpl 3.montaż szafki hydrantowej wnękowej wraz z gaśnicą- l kpl. 4.montaż szafki z gaśnicą wnękową- 5 kpl. 5.montaż rurociągu, próba szczelności, płukanie -26m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w kwocie 18 000 złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (od stycznia 2005 r. do grudnia 2007 r) minimum 1 robotę o wartości równej co najmniej: 1 000 000 zł, polegającą na wykonaniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia (w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. w konsorcjum) mogą wykazać, że spełniają łącznie wymieniony warunek- ZNACZENIE WARUNKU - 70pkt. 2)posiadają (jako posiadacz samoistny lub zależny) potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać ,że spełniają łącznie w/w warunek. 3)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia budowlane, uprawniające do wykonywania samodzielnych technicznych funkcji w budownictwie i wpisanymi na listę członków właściwej izby zawodowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie wymieniony warunek. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)osiągnęli w okresie ostatnich dwóch lat obrotowych średni roczny przychód netto ze sprzedaży (w każdym roku obrotowym) w wysokości nie mniejszej niż: 2 000 000 zł, (ocena warunku dokonana na podstawie danych z rachunków zysków i strat, pozycja: Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty ( np. PIT - zeznanie roczne dla osoby fizycznej ) - ZNACZENIE WARUNKU - 30pkt; b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000 PLN . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie warunek pkt. 4 a i b; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu ( określone w ogłoszeniu o zamówieniu). Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania dwóch poniższych warunków: 1)WARUNEK: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. - zrealizowali w okresie ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania (od stycznia 2005 r. do grudnia 2007 r.) minimum 1 robotę o wartości równej co najmniej: 1 000 000 zł polegającą na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z robotami będącymi przedmiotem zamówienia (w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. w konsorcjum) mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek ; - ZNACZENIE WARUNKU - 70 pkt. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o następującą formułę: Wp=Wpbad / Wpmax Gdzie: Wp- ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku, Wpbad- ilość kwalifikowanych (zdefiniowanych powyżej) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wpmax- maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych, spośród wszystkich wniosków, Zamówienie wykazane przez Wykonawcę we wniosku o dopuszczenie, bez dołączonego dokumentu potwierdzającego, iż zostało one wykonane należycie, zostanie potraktowane podczas oceny wniosku jako niewykonane. 2)WARUNEK: osiągnęli w okresie ostatnich dwóch lat obrotowych średni roczny przychód netto ze sprzedaży (w każdym roku obrotowym) w wysokości nie mniejszej niż : 2 000 000 zł 3)ZNACZENIE WARUNKU - 30 pkt Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o następującą formułę: Wp=Wpbad / Wpmax Gdzie: Wp- ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku, Wpbad - suma rocznych przychodów netto ze sprzedaży osiągniętych w okresie ostatnich 2 lat obrotowych wykazanych we wniosku badanym; Wpmax- maksymalna suma rocznych przychodów netto ze sprzedaży osiągniętych w okresie ostatnich 2 lat obrotowych, spośród wszystkich wniosków, Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2.wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania robót budowlanych, (od stycznia 2005 r. do grudnia 2007 r.) polegających na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z robotami będącymi przedmiotem przetargu tj odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( nie mniej jak 1 000 000 zł każda), w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. w konsorcjum) mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Z wykazu musi wynikać w sposób nie budzący wątpliwości, iż w każdym roku wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną tożsamą z robotami będącymi przedmiotem przetargu). Wykaz musi zawierać następujące informacje: Opis zamówienia, wartość zamówienia, termin rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, nazwa i adres zamawiającego na rzecz którego zamówienie było wykonywane. 1.3.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i posiadanych uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami wymaganymi w pkt. 2 pkt. 3). 1.4.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, t.j. zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do izby oraz uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , w specjalnościach dotyczących robót będących przedmiotem zamówienia (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, t. jedn.: Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), 1.5.rachunki zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do ich sporządzania, informacje określające obroty - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 1.6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 1.7.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 1.8.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 1.9.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 1.10Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000 PLN . W przypadku podpisywania wniosku, oświadczeń, dokumentów lub poświadczania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć stosowane pełnomocnictwo. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z wnioskiem dokument stwierdzający ustanowienie przez nich pełnomocnika do reprezentowaniu ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1.1, 1.2,1.7, 1.8, 1.9 i 1.10 oddzielnie .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Białymstoku ul. Mickiewicza 5 15-213 Białystok pok.152.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Białymstoku ul. Mickiewicza 5 15-213 Białystok pok.152.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.