eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrozdowoWykonanie robót budowlanych w MUZEUM PRZYRODY- DWÓR LUTOSŁAWSKICH w Drozdowie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w MUZEUM PRZYRODY- DWÓR LUTOSŁAWSKICH w Drozdowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450110668

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 38

1.5.2.) Miejscowość: Drozdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumdrozdowo@muzeum-drozdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-drozdowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33c17855-7d73-457c-82b5-317a8c0243d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w MUZEUM PRZYRODY- DWÓR LUTOSŁAWSKICH w Drozdowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33c17855-7d73-457c-82b5-317a8c0243d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051831/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum-Dwór Lutosławskich w Drozdowie-etap IV; wykonanie nowych podłóg drewnianych na wzór historyczny, przekucia otworów drzwiowych

1.1.3 Modernizacja podłogi I piętra części Dworkowej - wykonanie nowej podłogi drewnianej w części dworkowej

1.1.4 Przywrócenie dawnego blasku Dworowi Lutosławskich - etap IV; zakup i montaż drzwi w pomieszczeniach Muzeum

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364996

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Wykonanie nowych podłóg drewnianych w holu willi Muzeum; Przedmiot zamówienia części 1 obejmuje wykonanie nowych podłóg drewnianych w holu willi na wzór historyczny oraz przekucia otworów drzwiowych w holu willi, przy głównej klatce schodowej, w ramach realizacji zadania pn. „Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody – Dwór Lutosławskich w Drozdowie – etap IV” finansowanego ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego oraz Starostwa Powiatowego w Łomży

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432113-9 - Kładzenie parkietu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.5.) Wartość części: 67274,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Wykonanie nowej podłogi drewnianej na piętrze części dworkowej Muzeum
Przedmiot zamówienia części 2 obejmuje wykonanie nowej podłogi drewnianej na piętrze części dworkowej w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja podłogi I piętra części Dworkowej”, finansowanego ze środków Starostwa Powiatowego w Łomży

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432113-9 - Kładzenie parkietu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.5.) Wartość części: 57714,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Wykonanie i montaż stolarki drzwiowej
Przedmiot zamówienia części 3 obejmuje wykonanie i montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach Muzeum w ramach realizacji zadania pn. „Przywrócenie dawnego blasku dworowi Lutosławskich – etap IV” finansowego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, programu Infrastruktura Kultury oraz Starostwa Powiatowego w Łomży

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.5.) Wartość części: 96504,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68879,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68879,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68879,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MEGADOM Adam Kowalewski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KADOM PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519583184

7.3.3) Ulica: Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 50/14

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-111

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty rozbiórkowe i budowlane, stolarka drzwiowa, parkiety drewniane


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68879,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58653,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88037,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88037,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MEGADOM Adam Kowalewski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KADOM PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519583184

7.3.3) Ulica: Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 50/14

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-111

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty rozbiórkowe i budowlane, stolarka drzwiowa, parkiety drewniane


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88037,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74724,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98074,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74824,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MEGADOM Adam Kowalewski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KADOM PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519583184

7.3.3) Ulica: Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 50/14

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-111

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty rozbiórkowe i budowlane, stolarka drzwiowa, parkiety drewniane


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74724,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.