Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Rzeszów: Usługa monitorowania wraz z reakcją patroli interwencyjnych obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego położonych w Rzeszowie przy ul. ks. Jałowego 24, ul. Towarnickiego 3, ul. Hoffmanowej 25, ul. Wyspiańskiego 4, ul. Grunwaldzkiej 11 i 13, ul. Siemieńskiego 17C
Numer ogłoszenia: 29326 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski, ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, fax 017 8721262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa monitorowania wraz z reakcją patroli interwencyjnych obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego położonych w Rzeszowie przy ul. ks. Jałowego 24, ul. Towarnickiego 3, ul. Hoffmanowej 25, ul. Wyspiańskiego 4, ul. Grunwaldzkiej 11 i 13, ul. Siemieńskiego 17C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa monitorowania wraz z reakcją patroli interwencyjnych obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego położonych w Rzeszowie przy ul. ks. Jałowego 24, ul. Towarnickiego 3, ul. Hoffmanowej 25, ul. Wyspiańskiego 4, ul. Grunwaldzkiej 11 i 13, ul. Siemieńskiego 17C
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.50.00 - Usługi patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 300,00 zł Oferta musi zawierać dowód wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferent złoży ofertę wraz z zaakceptowanym załącznikiem nr 1a do siwz - opisem zamówienia. 2.Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 pkt 4 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; 4.W stosunku do oferenta nie ogłoszono upadłości lub likwidacji (art.24 ust.1pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych); 5.Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art.24 ust.1pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych); 6.Oferta została podpisana przez osobę lub osoby, które są upoważnione do podpisywania zobowiązań w imieniu oferenta. 7.Oferent podpisze umowę na zasadach określonych w projekcie umowy. 8.Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9.Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 10.Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie z ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5.Aktualna koncesja (zezwolenie) na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - min. 2 usługi. 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8.Poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Ilość patroli interwencyjnych - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski w Rzeszowie, Al. Rejtana 16C, Dział Organizacyjno-Prawny, pok. nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski w Rzeszowie, Al. Rejtana 16C, Dział Organizacyjno-Prawny, pok. nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem elektrycznym
- Sprzedaż i dostawa mebli dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 881 Sokołów Małopolski - Łańcut - Kańczuga - Pruchnik - Żurawica w m. Maćkowice
- Organizacja misji gospodarczej
- "Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części (...)
- Wykonanie ekspertyz technicznych obiektów mostowych w ciągu DW Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - most przez pot. Szufnarówka w m. Wiśniowa , Zad. Nr 2 - most przez rz. Pstrągówka w m. Wiśniowa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na zabezpieczeniu imprezy masowej przez służby porządkowe i służby informacyjne na potrzeby imprezy: "Dożynki Wojewódzkie 2025"
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie imprez artystycznych
- Usługa ochrony osób, mienia i obiektów administrowanych przez ZUS Oddział w Jaśle
- Wykonanie usługi ochrony fizycznej osób, pomieszczeń i mienia w obiekcie Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park przy ulicy Merliniego 4 w Warszawie.
- Kompleksowa usługa ochrony fizycznej siedziby ZGN przy ul. Szwoleżerów 5, siedziby ADK 4 Jezuicka 1/3 oraz budynków przy ul. Foksal 11, Zgoda 11 oraz Al. Jerozolimskie 30 w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.