eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaUdzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji nadbudowy o jedna kondygnację mieszkalną budynków wielorodzinnych Matejki 8 i 20 w Dębicy w wysokości 1 700 000 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Dębica: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji nadbudowy o jedna kondygnację mieszkalną budynków wielorodzinnych Matejki 8 i 20 w Dębicy w wysokości 1 700 000 PLN
Numer ogłoszenia: 293064 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Mieszkalnych Sp z o.o. , ul. Raczyńskich 7, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6815590, faks 014 6814720.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mm.pl/~admdebica/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji nadbudowy o jedna kondygnację mieszkalną budynków wielorodzinnych Matejki 8 i 20 w Dębicy w wysokości 1 700 000 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji nadbudowy o jedna kondygnację mieszkalną budynków wielorodzinnych Matejki 8 i 20 w Dębicy w wysokości 1 700 000 PLN 1. Kredyt długoterminowy 2. Łączna kwota kredytu - 1 700 000 PLN 3. Okres kredytowania: październik 2009 do września 2016 r 4. Spłata kapitału w miesięcznych równych ratach 5. Rata odsetkowa płatna w okresach miesięcznych - przy czym, pierwsza rata przypada na dzień 31-10-2009 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - PZP - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - posiadają zezwolenie na prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, a także realizować usługi objęte przedmiotem zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk OFERTA, załacznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 Ustawy PZP - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upowazniony do wykonywania czynności bankowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mm.pl/~admdebica/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: drogą elektronicznej - admdebica@mm.pl lub w siedzibie Zamawiającego Administracja Domów Mieszkalnych Sp z o.o. ul. Raczyńskich 7 39-200 Dębica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o., ul. Raczyńskich 7, 39-200 Dębica sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.