eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/36/2008 USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE Z DZIERŻAWĄ CENTRALI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Opole: P/36/2008 USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE Z DZIERŻAWĄ CENTRALI
Numer ogłoszenia: 292705 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/36/2008 USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE Z DZIERŻAWĄ CENTRALI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. OPIS 1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie 36 miesięcy kompleksowych usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych z prezentacją numeru w naliczaniu sekundowym, usług faksowych za pomocą linii ISDN PRA, usług telefonii wewnętrznej w sieci Zamawiającego (bezpłatnie) oraz instalacja cyfrowej centrali abonenckiej na terenie obiektu Zamawiającego wraz z jej dzierżawą w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do siwz SZCZEGÓŁOWY OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA . 1.2. Wspólny Słownik Zamówień - 64210000-1 Usługi telekomunikacyjne i przesyłu danych, 64214200-1 Usługi centrali telefonicznych 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości (struktura połączeń) są ilościami szacunkowymi, obliczone zostały na podstawie dotychczasowej ilości wykonywanych połączeń i ich struktury i zawyżone zostały (prawo opcji) proporcjonalnie o 20% w stosunku do obecnych ilości i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że rzeczywista ilość połączeń może ulec zwiększeniu od momentu uruchomienia nowej izby przyjęć, co planuje się na połowę 2010 r. 1.4. Wymagany termin płatności (za faktury częściowe wystawiane comiesięczne na koniec miesiąca) 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 1.5. Termin realizacji przedmiotu umowy od 01.12.2008 r. g. 00.00 do 30.11.2011 r. godz. 24.00. 1.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną urządzenia o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Tzn. Oferta równoważna to oferta, w której wykonawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem maszyn, urządzeń lub surowców innych niż wskazane przez zamawiającego w formie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ale mających takie same walory techniczne, technologiczne, funkcjonalne lub użytkowe. Istotne jest to, aby urządzenie, maszyna lub materiał posiadało minimum te same parametry użytkowe, i techniczne, co maszyna lub urządzenie określone przez zamawiającego, może dodatkowo posiadać inne lepsze cechy. Uwaga: Zgodnie z art. 30. ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Co oznacza, iż do oferty należy załączyć dokumenty poświadczające o równoważności zastosowanych materiałów, urządzeń itp. jeżeli takowe materiały, urządzenia równoważne zastosowano. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone w przypadku zwiększenia ilości wykonywanych rozmów telefonicznych ponad ilości przewidziane w przedmiocie umowy związane np. z rozbudową izby przyjęć, albo bezpośrednio po upływie okresu realizacji niniejszej umowy. 1. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany. (144. ust. 1 Ustawy): np. - zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny jednostkowej wynikającej ze złożonej oferty, w przypadku gdy Wykonawca wystąpi z taką propozycją, lub obniżenie ceny jednostkowej mogłoby wynikać z inicjatywy zamawiającego, w przypadku gdy sytuacja rynkowa wskazuje na stosowanie upustów, obniżek i promocji w danej branży związanej z przedmiotem zamówienia; - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób powołanych do nadzoru nad realizacją umowy na wniosek którejś ze stron w przypadku uzasadnionej konieczności wystąpienia takiej zmiany; - nie przewiduje się innych zmian..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 udziału w postępowaniu tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia i posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, tj. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie wpisu do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm. / działalność telekomunikacyjna będąca działalnością gospodarczą jest działalnością regulowaną i podlega wpisowi do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 2.1., 2.2 i 2.3. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym musi posiadać centralę telefoniczną o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Zdolność kredytowa Wykonawcy lub dostępność środków finansowych musi być nie mniejsza niż 1/36 ceny ofertowej (wartość brutto oferty), a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu /wzór załącznik nr 3 do siwz/; 2.2. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.3. koncesja na prowadzenie działalności telekomunikacyjnej 2a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole Pocztą, przesyłką kurierską, w Sekretariacie WSZN (czynny od 7.25 do 15.00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.