Ogłoszenie z dnia 2012-08-08
Środa Wielkopolska: usługa hotelarsko - gastronomiczna obejmująca obsługę:
1. siedmiodniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 51 osób;
2. czterodniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 28 osób;
w ramach projektu systemowego pn. Przyjazne środowisko - szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 292370 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szkolna 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 287 06 40, faks 0-61 287 06 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodawlkp.epcpr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa hotelarsko - gastronomiczna obejmująca obsługę: 1. siedmiodniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 51 osób; 2. czterodniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 28 osób; w ramach projektu systemowego pn. Przyjazne środowisko - szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe - usługa hotelarsko - gastronomiczna obejmująca obsługę dwóch Obozów Aktywnej Integracji w ramach projektu systemowego pn. Przyjazne środowisko - szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, tj.: 1. siedmiodniowy Obóz Aktywnej Integracji dla 51 osób; Usługa obejmuje 6 noclegów i wyżywienie, na które składają się: 6 śniadań, 7 obiadów, 7 podwieczorków, 6 kolacji oraz serwis konferencyjny w czasie prowadzonych zajęć, tj. zimne napoje (woda mineralna, soki), kawę, herbatę, cukier, świeżą cytrynę, śmietankę i kruche ciasteczka. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić załącznik nr 10 do SIWZ w zakresie zabezpieczenia wyżywienia oraz noclegów. - termin realizacji przedmiotu zamówienia: 27.08.2012 r. - 02.09.2012 r. - miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: w promieniu 100 km od siedziby Zamawiającego. 2. czterodniowy Obóz Aktywnej Integracji dla 28 osób; Usługa obejmuje 3 noclegi i wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 4 podwieczorki, 3 kolacje oraz serwis konferencyjny w czasie prowadzonych zajęć, tj. zimne napoje (woda mineralna, soki), kawę, herbatę, cukier, świeżą cytrynę, śmietankę i kruche ciasteczka. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić załącznik nr 10 do SIWZ w zakresie zabezpieczenia wyżywienia oraz noclegów. - termin realizacji przedmiotu zamówienia: 27.09.2012 r. - 30.09.2012 r. - miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: w promieniu 100 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) wszystkim uczestnikom Obozów ubezpieczenie NNW; 2) bazę noclegową, żywieniową oraz sale do prowadzenia zajęć mieszczącą się w jednym budynku, 3) pokoje ogrzewane, z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z prysznicem lub wanną), 4) dostęp do czajnika, 5) bezpłatny parking dla uczestników Obozu, 6) zakwaterowanie uczestników Obozu przed rozpoczęciem zajęć, 7) nieodpłatne korzystanie z różnych form rekreacji/relaksacji w wymiarze 4 godzin dziennie (godziny do uzgodnienia z Zamawiającym), w szczególności z basenu, jacuzzi, zjeżdżalni, sauny itp., 8) nieodpłatnie korzystanie z trzech sal do prowadzenia zajęć, w tym: - w przypadku Obozu siedmiodniowego: 1. sala dla 14 osób, 2. sala dla 37 osób, 3. sala z nagłośnieniem dla 51 osób, - w przypadku Obozu czterodniowego: 1. sala dla 14 osób, 2. sala dla 14 osób, 3. sala z nagłośnieniem dla 28 osób. Sale do prowadzenia zajęć powinny być odpowiednio wyposażone, w szczególności w: krzesła, stoły/stoliki, flipchart, markery, rzutnik, ekran do rzutnika, laptop, telewizor. Wyżywienie w trakcie trwania Obozów: a) śniadanie - podane w formie bufetu szwedzkiego - przynajmniej jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, płatki śniadaniowe. Napoje: herbata, kawa, mleko, kakao, soki, woda mineralna + świeża cytryna w plasterkach, cukier, śmietanka; b) obiad - składający się z dwóch dań, uwzględniający zupę, mięsa/ryby, sosy, bukiet surówek, ziemniaki/ryż/frytki, pieczywo. Napoje: kompot/sok /woda mineralna. c) podwieczorek - ciastko/deser/owoce itp. Napoje: herbata, kawa, soki, woda mineralna + świeża cytryna w plasterkach, cukier, śmietanka; d) kolacja - podana w formie bufetu szwedzkiego - przekąski, dwa dania gorące, bukiet warzyw, surówek/sałatek. Napoje: herbata, kawa, mleko, kakao, soki, woda mineralna + świeża cytryna w plasterkach, cukier, śmietanka; e) serwis konferencyjny - w czasie prowadzonych zajęć: zimne napoje (woda mineralna, soki), kawa, herbata, cukier, świeża cytryna, śmietanka i kruche ciasteczka. Do wydawania i spożywania posiłków Wykonawca będzie stosował sprzęt stołowy taki jak: sztućce nierdzewne, nakrycia stołowe (naczynia wielokrotnego użytku), tace. Temperatura wydawanych posiłków - zgodnie z normami żywieniowymi. Wszystkie posiłki powinny być zbilansowane kalorycznie do wieku uczestników Obozu (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ), różnorodne oraz zgodne z zasadami żywienia. Szczegółowe menu zostanie ustalone z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta przetargowa wraz załącznikami nr 1 -9
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp.epcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Szkolna 2
63-000 Środa Wlkp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szkolna 2 63-000 Środa Wlkp. pokój nr 5 lub 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Przyjazne środowisko - szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Dostawa pojazdu terenowego UTV razem z wyposażeniem i przyczepą transportową dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Środzie Wielkopolskiej
- Remont istniejącego magazynu przeciwpowodziowego w m. Lubrze
- Dostawa oleju napędowego na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej w 2026 roku.
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy powyżej 50KVA wraz z wyposażeniem na potrzeby działań w zakresie ewakuacji oraz przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych.
- Zakup samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Środzie Wielkopolskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie w 2026 roku usług schronienia wraz z całodobowym wyżywieniem osobom bezdomnym skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Augustowie"
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych na 2026 rok
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas szkoleń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części.
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





