eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewDostawa asfaltu drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Karczew: Dostawa asfaltu drogowego
Numer ogłoszenia: 29228 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806421, fax 022 7806421.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asfaltu drogowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asfaltu drogowego D 50/70 w ilości 500 ton. Asfalt drogowy D 50/70 powinien być zgodny z PN-EN 12591:2004. Asfalt powinien posiadać aktualną, kompletną Aprobatę Techniczną IBDiM ważną także na okres realizacji zamówienia wraz z aktualnymi wynikami badań laboratoryjnych wykonanymi przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. Do każdej partii zamówionego asfaltu powinna być dołączona deklaracja zgodności wyrobu budowlanego z aprobatami technicznymi IBDiM. Miejsce dostaw: Wytwórnia Mas Bitumicznych Zarządu Dróg Powiatowych w Taborze, Gmina Celestynów, pow. otwocki, woj. mazowieckie - Transport wykonawcy autocysterną

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.20.00 - Asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.20 - Asfalt .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako Strona Umowy minimum 3 dostawy. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie musi być udokumentowany przez poprzednich zamawiających. 3. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punkcie 3. spełniają łącznie. 4. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 4.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 4. 5. Składając ofertę Wykonawca musi podpisać wzór umowy załączony do niniejszej SIWZ na warunkach określonych przez Zamawiającego. 6. Składając ofertę Wykonawca musi posiadać dokument (aprobatę techniczną) potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN 12591:2004 oraz stwierdzający dopuszczenie zamówionego asfaltu do stosowania w budownictwie drogowym Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (3) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. (4) Formularz cenowy (5) Podpisany wzór umowy (6) Wypełniony formularz OFERTA (7) Aktualną, kompletną ważną także na okres realizacji zamówienia, aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów stwierdzającą zgodność zamówionego asfaltu z normą PN-EN 12591:2004 oraz dopuszczającą stosowanie wyrobów budowlanych niniejszego zamówienia w budownictwie drogowym,

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.