eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgliniecObsługa prawna Gminy Węgliniec w 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Węgliniec: Obsługa prawna Gminy Węgliniec w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 29202 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7338 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Gminy Węgliniec w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Obsługa prawna Gminy Węgliniec w 2012 roku (znak sprawy: PR.271.1.2012.ZP) Kod CPV : 79 11 00 00 - 8 usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Stałą obsługę prawną Urzędu i Rady Miejskiej, prowadzoną przez osobę lub podmiot spełniający wymogi ustawy z dnia 26.05.1982r. Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz.U. z 2002r. Nr 123 poz. 1058 z póżn. zm.)lub ustawy z dnia 6 lipca 1982r. po radcach prawnych (tj. Dz. U z 2010r., Nr 10, poz. 65 z późn. zm.), lub będącymi pracownikami zagranicznymi wykonującymi stała praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu pomocy prawnej przez pracowników w RP, a w szczególności: 2.1.1 Opiniowanie pod względem zgodności formalno - prawnej: a) aktów prawnych Burmistrza b) aktów prawnych Rady Miejskiej c) projektów umów i porozumień d) pism niezbędnych w postępowaniu sądowym e) projektów pism w postępowaniu administracyjnym bądź innym orzekającym, 2.1.2. Przygotowywanie: a) aktów prawnych Burmistrza, b) aktów prawnych Rady Miejskiej, c) projektów umów i porozumień, 2.1.3. Udzielanie porad oraz wyjaśnień pracownikom urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych (tj. Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury, szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli) w zakresie stosowania prawa. Usługa powinna być realizowana w siedzibie Zamawiającego w dniach: wtorek, czwartek - co najmniej przez 3 godz. W sprawach pilnych Zamawiający otrzyma od wykonawcy opinie prawną telefonicznie, faksem lub e-mailem w innych godzinach niż wyznaczone dla obsługi Zamawiającego. 2.1.4. Sporządzanie opinii prawnych. 2.1.5. Udzielanie informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym. 2.1.6. Wykonawca zobowiązany jest do brania udziału w sesjach Rady Miejskiej oraz do obecności w siedzibie Urzędu co najmniej 2 godz. przed rozpoczęciem sesji. 2.1.8. występowanie w charakterze pełnomocnika Gminy w postępowaniu sadowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi. Wynagrodzenie z tytułu zasądzonych kosztów procesu wypłacone zostanie Wykonawcy, po ich wyegzekwowaniu od strony przegrywającej po doliczeniu należnego podatku VAT, w terminie 7 dni od daty przełożenia faktury VAT na rachunek bankowy Wykonawcy. 2.2. Stałą obsługę prawną Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Węglińcu, prowadzoną przez osobę lub podmiot spełniający wymogi ustawy z dnia 26.05.1982r. Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz.U. z 2002r. Nr 123 poz. 1058 z póżn. zm.)lub ustawy z dnia 6 lipca 1982r. po radcach prawnych (tj. Dz. U z 2010r., Nr 10, poz. 65 z późn. zm.), lub będącymi pracownikami zagranicznymi wykonującymi stała praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu pomocy prawnej przez pracowników w RP, a w szczególności: 2.2.1. opiniowanie pod względem prawnym wewnętrznych aktów normatywnych 2.2.2. udzielanie pracownikom MGOPS p0rad prawnych z zakresu wykonywanych przez ośrodek zadań własnych i zleconych. 2.2.3. opiniowanie (na wniosek Kierownika) pod względem prawnym decyzji administracyjnych 2.2.4. występowanie w charakterze pełnomocnika Kierownika MGOPS w postępowaniu sadowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi 2.2.5. usługa powinna być realizowana w siedzibie MGOPS w Węglińcu przy ul. Sikorskiego 40 jeden raz w tygodniu - co najmniej przez 2 godz. 2.3. Stałą obsługę prawną Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu, prowadzoną przez osobę lub podmiot spełniający wymogi ustawy z dnia 26.05.1982r. Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz.U. z 2002r. Nr 123 poz. 1058 z póżn. zm.)lub ustawy z dnia 6 lipca 1982r. po radcach prawnych (tj. Dz. U z 2010r., Nr 10, poz. 65 z późn. zm.), lub będącymi pracownikami zagranicznymi wykonującymi stała praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu pomocy prawnej przez pracowników w RP , a w szczególności: 2.3.1. udzielanie pracownikom ZUK porad prawnych 2.3.3. prowadzenie spraw windykacyjnych i sadowych w imieniu Zakładu Usług Komunalnych 2.3.4. usługa powinna być realizowana w siedzibie ZUK w Węglińcu przy ul. Sikorskiego 40 jeden raz w tygodniu - co najmniej przez 2 godz. UWAGA! Wykonawca zapewnia ciągłość obsługi prawnej na rzecz Gminy i jej jednostek organizacyjnych przez cały okres trwania umowy, nawet w przypadku urlopu Wykonawcy, ewentualnej absencji chorobowej itp. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Ustala się następujące warunki płatności. 8.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy 8.2. Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660 8.3. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana miesięcznie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mirosław Drozd Kancelaria Radcy Prawnego, ul.Armii Krajowej 101/1, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66562,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115005,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.