eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Żywieckiego w okresie od 01.11.2015r. do 15.04.2016r. oraz od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. na terenie Gminy Czernichów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Żywiec: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Żywieckiego w okresie od 01.11.2015r. do 15.04.2016r. oraz od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. na terenie Gminy Czernichów
Numer ogłoszenia: 292012 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256778 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 33 8605000, faks 33 8605083.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Żywieckiego w okresie od 01.11.2015r. do 15.04.2016r. oraz od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. na terenie Gminy Czernichów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Żywieckiego w okresie od 01.11.2015r. do 15.04.2016r. oraz od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. na terenie Gminy Czernichów. 2. Usługa ta polega na: a) odśnieżaniu jezdni i chodników dróg b) usuwaniu śliskości zimowej (gołoledzi), c) wywożeniu śniegu z dróg powiatowych przebiegających przez miasta i inne obszary zabudowane, na terenie, których występuje droga o przekroju ulicznym (krawężniki, chodniki) oraz innych miejsc ustalonych przez pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu zgodnie z punktem 5.4 i 5.5 SST - odśnieżanie oraz prace porządkowe po zakończeniu akcji zimowej polegające na usunięciu z dróg powiatowych materiałów uszorstniających w terminie 30 dni po zakończeniu akcji zimowej zgodnie z punktem 5.12 SST- zwalczanie śliskości zimowej na drodze. 3. Zakres zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Żywieckiego oraz wykaz dróg określa Załącznik Nr 8 do Specyfikacji. 4. Zamawiający przewiduje prowadzenie następujących rodzajów akcji zimowej: a. akcja czynna b. akcja bierna c. akcja interwencyjna (akcja zawieszona) 5. Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju prowadzonych akcji oraz obowiązków Wykonawcy związanych z prowadzeniem akcji zimowego utrzymania dróg zawarto w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych: Odśnieżanie drogi oraz Zwalczanie śliskości zimowej na drodze, stanowiących Załączniki Nr 9 i 10 do Specyfikacji. 6. Podana w SST ilość przejazdów jest minimalna. W razie wystąpienia trudnych warunków (ciągłe opady śniegu itp.) będzie wymagana od wykonawcy większa ilość przejazdów dla utrzymania zasad określonych standardami zimowego utrzymania dróg powiatowych. W przypadku zwiększenia ilości przejazdów Wykonawcy nie będzie się należało dodatkowe wynagrodzenie. 7. Wykonawca winien określić koszt jednostkowy wykonania usługi w cenie brutto za 1 km/dobę dla akcji czynnej przy założeniu, że cena za 1 km/dobę akcji biernej będzie stanowiła 50% ceny za 1 km/dobę akcji czynnej, dla akcji interwencyjnej (akcja zawieszona) będzie wypłacona Wykonawcy kwota w wysokości 20% ceny za 1 km/dobę akcji czynnej. 8. O rodzaju prowadzonej akcji w danym dniu i na danej drodze (akcja czynna, akcja bierna i akcja interwencyjna) decyduje Zamawiający. 9. Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej musi być wyposażona w sprawne urządzenie GPS do określenia lokalizacji. Urządzenie GPS powinno być zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie i zaopatrzone plombami. Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu (PZD) przy ul. Leśnianka 102a zainstaluje centralny system umożliwiający: a) kontrolę na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS, b) automatycznie zapisujący w pamięci dane o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadania zimowego utrzymania na drogach powiatowych. 10. Każda jednostka sprzętu musi posiadać urządzenie GPS wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla komputera Zamawiającego pozwalającym na stałe monitorowanie pracującego sprzętu przez pracownika PZD. Sprzęt odśnieżający powinien posiadać urządzenia do pomiaru zużytego (rozsypanego) materiału do posypywania jezdni na 1 km drogi. Dane te winny być zapisywane na nośniku elektronicznym umożliwiającym wydruk danych w sposób czytelny i przejrzysty. Urządzenia te mogą być przystosowane do przesyłania danych odnośnie ilościowego dozowania środków do zwalczania śliskości do tego samego centralnego systemu, gdzie zapisywane są dane z urządzeń GPS monitorujących położenie jednostek sprzętowych prowadzących akcję ZUD - w takim przypadku wydruki nie będą wymagane. 11. W wypadku niedopełnienia przez Wykonawcę wymogów, o których mowa w pkt. 9 i 10 Zamawiający ma prawo nie dopuścić Wykonawcy do świadczenia usług oraz naliczyć odpowiednie kary umowne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WGB Firma Usługowo-Handlowa Wojciech Gaweł, ul. Obrońców Węgierskiej Górki 20A, 34-350 Węgierska Górka, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 332333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 462851,69

  • Oferta z najniższą ceną: 462851,69 / Oferta z najwyższą ceną: 462851,69

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.