eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikZaprojektowanie i wykonanie oprogramowania dedykowanego wraz z opracowaniem i dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Świdnik: Zaprojektowanie i wykonanie oprogramowania dedykowanego wraz z opracowaniem i dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych
Numer ogłoszenia: 291812 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdnicki , ul. Niepodległości 13, 21-047 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 4687101, faks 81 4687112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spswidnik.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie oprogramowania dedykowanego wraz z opracowaniem i dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie oprogramowania dedykowanego wraz z opracowaniem i dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności o ile przepisy ustawy nakładają taki obowiązek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie: 1) co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu platformy informatycznej lub oprogramowania dedykowanego w chmurze o charakterze e-Usługi o wartości minimalnej 200 000,00 zł brutto, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (wartość usługi należy obliczyć z wyłączeniem wartości dostarczonego w ramach tego zamówienia sprzętu); 2) co najmniej jednej usługi, obejmującej wykonanie projektu graficznego interfejsu do platformy informatycznej lub portalu internetowego, w tym do aplikacji na urządzenia mobilne, o wartości minimalnej 200 000,00 zł brutto, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (wartość należy obliczyć z wyłączeniem wartości pozostałych prac przy realizacji usługi tj. np. licencje, usługi wdrożeniowe, dostarczony sprzęt);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku, wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy, dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. i. Kierownik Projektu - co najmniej 1 osoba: posiadająca kwalifikacje potwierdzone ważnymi certyfikatami instytucji certyfikujących z zakresu prowadzenia projektów na poziomie profesjonalnym lub wyższym; która w ciągu ostatnich 3 lat pełniła funkcję kierownika projektu w co najmniej jednym zakończonym sukcesem (odebranym przez zamawiającego) projektem informatycznym o czasie trwania nie krótszym niż 6 miesięcy; z budżetem równym lub wyższym niż 200.000,00 PLN brutto; ii. Projektant produktów interaktywnych (UX) z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; iii. Grafik z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; iv. Front-end developer z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; v. Operator DTP z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; vi. Programista z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    2. Ponadto oferta musi zawierać: 2.1. Próbkę koncepcji elementów graficznych (które w projekcie stanowić będą część systemu identyfikacji wizualnej) dla interfejsów graficznych platformy informatycznej, oprogramowania, materiałów reklamowych objętych projektem z opisem dla wszystkich stałych i powtarzających się elementów graficznych zawierającą w szczególności logotyp oraz elementy informacyjno - promocyjne wymagane w ramach RPO WL, 2.2. Próbkę scenariusza, proponowany zakres tematyczny wystawy i projekt graficzny w kolorze dla dwóch plansz/tablic przenośnej wystawy tematycznej 2.3. Techniczny projekt wykonania tablic w formie rysunku/ zdjęcia rodzaj konstrukcji tablic, na których będą montowane plansze, sposób wykonania, prezentacji wystawy oraz wytyczne do realizacji. 2.4. Proponowany zakres tematyczny prezentacji nr 1: próbka scenariusza prezentacji oraz projektu graficznego w kolorze na kolejnych dwóch planszach/odsłon dla prezentacji z zachowaniem spójnej stylistyki i założeń graficznych przedstawionych w ramach koncepcji systemu identyfikacji wizualnej. 2.5. plan projektu platformy informatycznej zawierający: 2.5.1. propozycję architektury technicznej systemu; 2.5.2. propozycję architektury logicznej systemu; 2.5.3. propozycję technologii do zastosowania w warstwie prezentacji systemu; 2.5.4. propozycję technologii do zastosowania w warstwie serwerowej; 2.5.5. propozycję rozwiązań w celu zapewnienia dostępności systemu (Web Accessibility); 2.5.6. propozycję rozwiązań w celu optymalizacji systemu pod kątem SEO; 2.5.7. propozycję specyfikacji wymagań funkcjonalnych (wzorzec dokumentu); 2.5.8. propozycję modelu rozwoju systemu; 2.5.9. propozycję silnika portalu wraz z prezentację pod kątem jego bezpieczeństwa, wydajności, elastyczności (pod kątem integracji z innymi systemami) oraz skalowalności; 2.5.10. propozycję modelu danych oprogramowania e-CRM; 2.5.11. propozycję modelu danych oprogramowania do zarządzania projektami i koordynacji; 2.5.12. propozycję modelu danych oprogramowania do organizacji wydarzeń/eventów; 2.5.13. propozycję modelu danych oprogramowania do e-learningu; 2.5.14. propozycję modelu danych oprogramowania do tworzenia międzynarodowych powiązań biznesowych poprzez świadczenie usług w zakresie wymiany informacji biznesowych; 2.5.15. propozycję aplikacji mobilnej (szkice ekranów wraz z scenariuszem); 2.5.16. propozycję projektu graficznego wykorzystującego motyw przewodni z powyższych zadań; 2.5.17. key visual dla materiałów marketingowych 2.6. harmonogram realizacji elementów Części 1 zamówienia. Wykonawca sporządzi harmonogram (na własnym formularzu) na podstawie zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia, kwot realizacji poszczególnych etapów i ewentualnych podetapów oraz przewidywanych terminów ich wykonania, uwzględniając ewentualne okoliczności powstałe w okresie pomiędzy złożeniem oferty a podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta winna zawierać a. wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1). b. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy c. dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI. SIWZ potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w pkt. V. SIWZ. d. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Kryterium jakościowe - 45

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie zawartym w umowie, w tym m.in. a. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostaw i usług: i. z powodu działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, ii. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, b. Zmiany harmonogramu realizacji elementów wszystkich części i etapów zamówienia w przypadku: i. uzasadnionej konieczności zmiany terminów wykonania poszczególnych etapów dostaw i usług, ii. uzasadnionej konieczności zmiany kolejności wykonania poszczególnych etapów dostaw i usług. iii. zmian terminów na wniosek każdej ze stron po zatwierdzeniu ich przez RPO. c. Zmiany wynagrodzenia umownego: i. w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy proporcjonalnie do wartości i zakresu niewykonywanego zamówienia, ii. wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT. d. Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu deklaracji odnośnie podwykonawstwa poprzez: i. wskazanie innych podwykonawców, ii. rezygnację z podwykonawców, iii. wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, iv. wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spswidnik.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdniku, ul.Niepodległości 13, 21-047 Świdnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdniku (Kancelaria Ogólna), ul.Niepodległości 13, 21-047 Świdnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Rozwój potencjału gospodarczego Powiatu Świdnickiego poprzez utworzenie inkubatora lotniczego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z dotacji celowej budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.