eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JedwabnoModernizacja lokalu Informacji Turystycznej w Jedwabnie w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Jedwabno: Modernizacja lokalu Informacji Turystycznej w Jedwabnie w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 291712 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedwabno , ul. Warmińska 2, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 621-30-80, faks (89) 621-30-94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/jedwabno_gmina_wiejska/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja lokalu Informacji Turystycznej w Jedwabnie w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji lokalu Informacji Turystycznej w Jedwabnie w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 1. Modernizacja lokalu informacji turystycznej polegać będzie na wykonaniu następujących prac: wykonanie remontu łazienki na parterze poprzez: rozebranie ścianek z cegieł, rozebranie posadzek, położenie nowych posadzek, malowanie, tynkowanie, wymiana stolarki drzwiowej, zamontowanie poręczy przy umywalce dla osób niepełnosprawnych, demontaż rurociągu z PCW i montaż rurociągu z polibutylenu PB, wymiana baterii umywalkowych, umywalek, ustępów, pracownia komputerowa: rozebranie ścianki z cegieł, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz powiększenie otworu drzwiowego, wymiana posadzki na panele podłogowe, tynkowanie, malowanie, wymiana instalacji elektrycznej, pomieszczenie socjalne: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie, tynkowanie, wymiana stolarki drzwiowej - drzwi zewnętrzne. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na podstawie art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający będzie żądać wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca złoży: 1) Wykaz robót - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, Wykaz należy przedstawić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykaz osób, które spełniają warunki określone w siwz - zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz, 2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia, wymagane ustawą Prawo budowlane - zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi posiadać aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeśli wykażą iż posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wskazanym w § 8 pkt 1.3 SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny i finansowy.) W celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca złoży: 1) aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/jedwabno_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jedwabnie, ul. Warmińska 2, 12-122 Jedwabno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Warmińska 2, 12-122 Jedwabno oraz opisać: GT.271.5.2011.RB - Oferta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.