eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dalików › Dowożenie uczniów do szkół Gminy Dalików



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 29161 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Dalików: Dowożenie uczniów do szkół Gminy Dalików
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII" nr RPLD.11.01.02-10-B012/16-00 Projekt w ramach Osi XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne RPO

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: Nr 22175 - 2017 z dnia 2017-02-08


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dalików, krajowy numer identyfikacyjny 73093440100000, ul. Plac Powstańców  1, 99205   Dalików, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 043 6780123, faks 043 6780183, e-mail ugdalikow@wp.pl; hlno@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dalikow.eu; http://bip.dalikow.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowożenie uczniów do szkół Gminy Dalików

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Usługa w ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 na realizację Projektu "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII" nr RPLD.11.01.02-10-B012/16-00 Projekt w ramach Osi XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne RPO. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkół Gminy Dalików: Zespołu Szkół w Dalikowie i Zespołu Szkół w Domaniewie w ramach projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII". Przedmiot zamówienie został podzielony na części: Część 1 - dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Dalikowie, ul. Łęczycka 3, 99-205 Dalików; Część 2 - dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Domaniewie, Domaniew 42, 99-205 Dalików. 2. Szczegóły dotyczące zamówienia - część 1: o Zespół Szkół w Dalikowie - wymagany minimum jeden pojazd (realizujący dowóz i odwóz) lub możliwość zastosowania dwóch pojazdów: jeden pojazd realizujący dowóz i drugi pojazd realizujący odwóz. - przewidywane godziny przejazdu: dowóz: 6.30 - 7.35 w każdym dniu od poniedziałku do piątku, odwóz: od 15.40 w wybrane dni tygodnia: ok. 4 razy w tygodniu - przewidywana średnia długość tras: ok. 380 km tygodniowo w następujący sposób: dowóz: ok. 270 km tygodniowo, dziennie: 45-60 km odwóz: ok. 110 km tygodniowo, dziennie: 15-45 km - przewidywana ilość uczniów: dowóz: 25 - 44 uczniów, odwóz: 3 - 16 uczniów. - trasy przejazdu: trasy ułożone w zależności od miejsca zamieszkania uczniów mogące obejmować miejscowości: Dalików, Krzemieniew, Kazimierzów, Panaszew, Przekora, Złotniki, Zdrzychów, Wilczyca, Kałów, Oleśnica, Madaje Stare, Kontrewers, Dzierżanów, Sarnów, Kołoszyn, Prawęcice, Dobrzań, Sarnówek, Dąbrówka Górna, Kuciny, Gajówka, Huta Bardzyńska, Wyrobki, Dalików. - wymagany pojazd: Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów, umożliwiającymi większości przewożonych osób korzystanie z miejsc siedzących (dopuszcza się miejsca stojące). - dodatkowe wymagania: wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz oraz opiekę w czasie przewozu w postaci dodatkowej osoby. praca w dni pracy szkoły, w wyjątkowych sytuacjach praca w soboty lub inne dni wolne od zajęć szkolnych. 3. Szczegóły dotyczące zamówienia - część 2: o Zespół Szkół w Domaniewie - wymagany jeden pojazd - przewidywane godziny przejazdu: odwóz: od 15.40 - w wybrane dni tygodnia - ok. 4 razy w ciągu tygodnia: najprawdopodobniej: pn, wt., śr., ptk. od 16.30 w wybrane dni tygodnia - ok. 3 razy w tygodniu: najprawodopodobniej: wt., śr., czw. - przewidywana średnia długość tras: odwóz: ok. 300 km tygodniowo, dziennie: 50-75 km - przewidywana ilość uczniów: odwóz: 5 - 19 uczniów, - trasy przejazdu: trasy ułożone w zależności od miejsca zamieszkania uczniów mogące obejmować miejscowości: Domaniew, Domaniewek, Nasale, Idzikowice, Woźniki, Budzynek, Psary, Brudnów, Tobolice, Antoniew, Mrowiczna, Aleksandrówka, Nowa Wieś, Tur, Truskawiec, Plewnik, Orzeszków, Drwalew, Ujazd, Domaniew. - wymagany pojazd: Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusem sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu i oznakowanym stosownie do charakteru świadczonych przewozów, umożliwiającym większości przewożonych osób korzystanie z miejsc siedzących (dopuszcza się miejsca stojące). - dodatkowe wymagania: wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz oraz opiekę w czasie przewozu w postaci dodatkowej osoby. praca w dni pracy szkoły, w wyjątkowych sytuacjach praca w soboty lub inne dni wolne od zajęć szkolnych. 4. Założenia wspólne dla obu części: Praca w okresie: od 6 marca 2017 r. do 23 czerwca 2017 r. przez okres 12 tygodni, który z przyczyn spowodowanych absencją chorobową uczniów lub prowadzących zajęcia może zostać wydłużony. Zamówienie będzie kontynuowane również w okresie wrzesień 2017 r. - styczeń 2018 r. (12-14 tygodni) oraz luty 2018 r. - czerwiec 2018 r. (12-14 tygodni). Ostateczny przebieg tras dowozów i odwozów, a więc i długości tras podczas dowozów jak i odwozów zostanie sporządzony po ułożeniu przez szkoły rozkładu zajęć lekcyjnych. Dowóz uczniów odbywać się będzie na zasadzie zamkniętego kursu bez możliwości przewożenia osób nieuprawnionych. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził w terenie warunki wykonania zamówienia, bowiem część w/w tras przebiega po drogach nieutwardzonych. Koszty odwiedzenia miejsca wykonywania zamówienia poniesie wykonawca. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia 1) Zamawiający wymaga, aby kierowcy autobusów, którzy będą kierować pojazdami w ramach świadczonej usługi byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Kierowcy winni posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu autobusami. 2) W terminie 3 dni od zawarcia umowy, lecz nie później niż przed rozpoczęciem świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu imienną listę kierowców, którzy będą kierować pojazdami w ramach świadczonej usługi wraz z oświadczeniem, że wymienieni na liście kierowcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę oraz posiadają wymagane, minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu autobusami. Do imiennej listy Wykonawca winien dołączyć kserokopie zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych umów o pracę, zawartych ze wskazanymi na liście kierowcami. 3) Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo, w trakcie realizacji usługi, do kontroli wymagań o których mowa w pkt 1). W takiej sytuacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić w terminie 3 dni kserokopie zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych umów o pracę ze wskazanymi w żądaniu kierowcami. 4) W przypadku zmiany kierowcy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie przed rozpoczęciem wykonywania przez nowego kierowcę czynności w ramach świadczonej usługi, wraz z podaniem imienia i nazwiska oraz oświadczeniem, że wskazany kierowca jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę (wraz z załączeniem kserokopii zanonimizowanej w sposób zapewniający ochronę danych osobowych umowy o pracę), a także, że posiada minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu autobusami. 5) Informacje o których mowa w niniejszym pkt 3) należy przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 6) Sankcję z tytułu niespełnienia powyższych wymagań bądź uchybienia któremukolwiek terminowi określa umowa, której wzór załączony jest do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Domaniewie, Domaniew 42, 99-205 Dalików
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia, objętego przedmiotową procedurą (części II), do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie, należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienie postępowania na w/w podstawie prawnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17676
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19080,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20988,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.