eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinAdministrowanie nieruchomością wraz z powierzchnią gruntów zlokalizowaną w Chojnicach przy ul. Świętopełka 10 stanowiących własność Politechniki Koszalińskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Koszalin: Administrowanie nieruchomością wraz z powierzchnią gruntów zlokalizowaną w Chojnicach przy ul. Świętopełka 10 stanowiących własność Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 291415 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249919 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie nieruchomością wraz z powierzchnią gruntów zlokalizowaną w Chojnicach przy ul. Świętopełka 10 stanowiących własność Politechniki Koszalińskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Administrowanie nieruchomością wraz z powierzchnią gruntów zlokalizowaną w Chojnicach przy ul. Świętopełka 10 stanowiących własność Politechniki Koszalińskiej zwanej dalej Zamawiającym tj.: - budynek dydaktyczny A o pow. netto 3062,70 m2 , budynek sklepu B o pow. netto 49,45 m2, budynek magazynowo-biurowy C o pow. netto 357,65 m2 , budynek magazynowo-garażowy D o pow. netto 129,82 m2 . Razem powierzchnia netto budynków wynosi 3.599,62 m2. Powierzchnia gruntów 5131 m2. Administrowanie (zarządzanie) nieruchomością polegać będzie na podejmowaniu wszelkich decyzji i dokonywaniu wszelkich czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem. Administrator nieruchomości - Wykonawca zobowiązany jest czynności zarządzania nieruchomością wykonywać ze szczególną starannością i kierować się zasadą ochrony interesu Zamawiającego, na rzecz którego wykonuje te czynności. Przedmiot umowy określa zakres czynności dotyczący stanowiska administratora (zarządcy) danej nieruchomości. I Ogólny zakres obowiązków Wykonawcy: 1. dokładna znajomość aktów normatywnych /zewnętrznych i wewnętrznych/ obowiązujących w sprawach należących do zakresu czynności pracownika., 2. przestrzeganie postanowień regulaminu pracy oraz przepisów porządkowych obowiązujących w Uczelni, 3. przestrzeganie przepisów bhp i p.poż., 4. szczególna troska o mienie Uczelni, 5. wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z najmem pomieszczeń podmiotom zewnętrznym. II Szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności świadczonych przez Wykonawcę w ramach zamówienia. 1. Nadzór nad majątkiem administracyjno-biurowym w obiektach przy ul. Świętopełka 10: prowadzenie powierzeń majątku poszczególnym użytkownikom pomieszczeń w porozumieniu z pełnomocnikiem Zamawiającego, nadzór i wskazanie pracownikom obsługi lub dostawcom miejsca dostawy zakupionego przedmiotu. 2. Sprzątanie obiektów i terenu zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie. 3. Świadczenie usług ochrony zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie. 4. Obsługa szatni w sezonie grzewczym zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie. 5. Bieżąca konserwacja i naprawa stolarki drzwiowej oraz okiennej, mebli, powłok malarskich, posadzek, usuwanie drobnych awarii sprzętu i instalacji wod.- kan. i c.o. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie. 6. Zabezpieczenie i zakup we własnym zakresie materiałów typu: środki czystości /mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki chemiczne, gąbki do tablic, kredę do tablic, mazaki do białych tablic/. Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie. 7. Obsługa 2-ch pokoi gościnnych (hotelowych) wraz z praniem pościeli i ręczników. Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie. 8. Zabezpieczenie na bieżąco wody pitnej (do 2-ch pomieszczeń) w 4-ch pojemnikach po 19 l. Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie. 9. Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych. Częstotliwość wykonywanych usług min. jeden raz w tygodniu 2 pojemniki po 1100 l wraz z opłatą za korzystanie ze środowiska. Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie. 10. Koordynacja prac wykonywanych przez podległych Wykonawcy pracowników zatrudnionych na stanowisku obsługi w obiektach dydaktycznych przy ul. Świętopełka 10 tj.: portierzy, woźne, robotnicy gosp. 11. Sporządzanie zapotrzebowań i przekazywanie ich Pełnomocnikowi Zamawiającego w Chojnicach na materiały do konserwacji i powstałych usterek lub awarii w celu ich natychmiastowej eliminacji i rozliczanie przekazanych materiałów pracownikom obsługi i zakładom konserwacji - prowadzenie rozchodów i przychodów pobranych lub zakupionych materiałów. 12. Koordynacja prac wykonywanych przez jednostki zewnętrzne i firmy wykonujące usługi dla Zamawiającego w obiektach przy ul. Świętopełka 10 w Chojnicach takich jak: Zakłady konserwacji: wind, wentylacji, rozdzielni elektrycznych, sieci telefonicznych, systemów alarmowych, szatni: wzywanie odpowiednich służb do powstałych awarii, czuwanie i kontrola nad prawidłowością wykonanych usług, świadczonych przez w/w zakłady, przekazywanie faktur za świadczone usługi Pełnomocnikowi Zamawiającego w Chojnicach, udział w przygotowywaniu wniosków na zamówienia publiczne przy zmianie firm usługowych. 13. Koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów Zamawiającego z dzierżawcami pomieszczeń w obiektach administrowanych przez Wykonawcę: uczestnictwo przy kontrolach obiektów stanu sanitarnego, technicznego, p.poż., itp. 14. Wykonawca pokrywa koszty rozmów telefonicznych (prywatnych) wykonywanych z numerów telefonicznych uczelni przez pracowników zatrudnionych do wykonywania usługi przez Wykonawcę wykazanych na podstawie wydruków - bilingów. 15. Organizacja i pomoc przy imprezach edukacyjno-informacyjnych, konferencjach, wystawach odbywających się w Chojnicach, organizowanych przez jednostki organizacyjne Zamawiającego (ALO, Wydziały, Katedry, Kluby Studenckie i Samorząd studencki). 16. Sporządzanie aktualnych wykazów wszystkich pracowników /zatrudnionych w poszczególnych jednostkach/ z numerami telefonów, pokojów oraz sal ćwiczeniowych, wykładowych i laboratoriów w celu prawidłowej organizacji pracy na portierni przy wydawaniu kluczy do poszczególnych pomieszczeń, 17. Współpraca z Kierownikami jednostek organizacyjnych Zamawiającego (ALO, Katedry, Wydziały), w celu sporządzania i aktualizacji wykazu zatrudnionych pracowników ze wskazaniem i upoważnieniem zatrudnionego pracownika do korzystania z danego pomieszczenia. 18. Nadzór nad przestrzeganiem zasad związanych z wnoszeniem i wynoszeniem majątku z obiektów - sprawdzanie i archiwizowanie rewersów wystawianych przez jednostki organizacyjne o których mowa w pkt.17. 19. Sporządzanie wykazów wyposażenia poszczególnych pomieszczeń typu: meble, żaluzje, telefony, czajniki, kosze, itp. 20. Udział w dokonywaniu bieżących i okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów celem ustalenia zakresu robót remontowych we współpracy z Działem Eksploatacji zamawiającego. 21. Współpraca z Działem Inwestycji i Działem Eksploatacji Zamawiającego w zakresie: organizacji usuwania usterek i konserwacji obiektów i urządzeń, współuczestnictwa w okresowych przeglądach technicznych, ustalania potrzeb remontowych, uczestnictwa w technicznych odbiorach robót i obiektów. 22. Nadzór nad utrzymaniem czystości, ładu i porządku, estetyki wnętrza i estetyki wokół budynków. 23. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń: wod.-kan., co+cw, elektrycznych, wentylacyjnych, alarmowych, odgromowych. 24. Przechowywanie dokumentów związanych z okresowymi badaniami i przeglądami obiektów i ich urządzeń: protokoły skuteczności zerowania i uziemu, protokoły przeglądów kominowych i wentylacyjnych, protokoły stanu technicznego urządzeń dźwigowych, protokoły okresowe stanu technicznego obiektu (roczne i 5-letnie) - książki obiektów 25. Obsługa windy przez przeszkolonego pracownika Wykonawcy w przypadku konieczności przewozu osoby niepełnosprawnej. Środki na przeszkolenie i obsługę windy zapewnia Wykonawca w ramach kwoty za administrowanie. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Izobud Sp. z o.o., Ul. Budowlanych 19, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 453600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 480924,00

  • Oferta z najniższą ceną: 480924,00 / Oferta z najwyższą ceną: 499721,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.