Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-24
Kartuzy: Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Skarbowego
w Kartuzach wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 291140 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kartuzach , ul. Kościerska 13, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 685 28 00, faks 058 685 28 01.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.is.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót będzie polegać między innymi na wykonaniu następujących prac: Przygotowanie terenu pod budowę Prace przygotowawcze Roboty ziemne Konstrukcja obiektów budowlanych Konstrukcje i fundamenty Konstrukcje betonowe i żelbetowe Konstrukcje drewniane Roboty murowe Lekkie przegrody budowlane Roboty izolacyjne Drogi Roboty przygotowawcze Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie Krawężniki betonowe Betonowe obrzeża chodnikowe Zagospodarowanie terenu Roboty instalacyjne Instalacje sanitarne zewnętrzne Przyłącze wody Przyłącze kanalizacji sanitarnej Sieć kanalizacji deszczowej z przyłączami i drenażem opaskowym Przyłącze gazu Instancje sanitarne wewnętrzne Instalacja wodociągowa wewnętrzna Instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej Instalacja centralnego ogrzewania Instalacje wentylacji i klimatyzacji Kotłownia Instalacje elektryczne i słaboprądowe Instalacja gazu Roboty wykończeniowe Wykończenie ścian i stropów (tynki roboty malarskie, glazura, sufity podwieszane) Posadzki Wyposażenie Stolarka Ślusarka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 200.000III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: 1.1.spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp potwierdzone zgodnie z art. 44 pzp oświadczeniem - Zał. nr 2 do SIWZ oraz dokumentami wymienionymi w części IV SIWZ, opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2.nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2.Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarte w SIWZ: 1. Spis wszystkich przedkładanych dokumentów 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 6. Formularz cenowo-ofertowy. - Załącznik nr 3 7. Podpisany wzór umowy realizacyjnej i załącznik nr 1 i 2 do wzoru umowy- Załącznik nr 4 do SIWZ 8. Wykaz osób z uprawnieniami w branży konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektryczne i telekomunikacyjnej wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia (kserokopia uprawnień budowlanych oraz kserokopia wpisu do właściwej izby zawodowej), które będą uczestniczyć w realizacji zadania oraz wykaz i zakres czynności powierzonych podwykonawcom sporządzony w oparciu o pozycje STWiOR - Załącznik nr 6 do SIWZ 9. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), minimum 2 obiektów administracyjno-biurowych w tym co najmniej jednego o wartości minimum 8.000.000,00 zł. brutto.- Załącznik nr 5 do SIWZ 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, które Wykonawca zamieścił w wykazie o którym mowa w punkcie 9 zostały wykonane z należytą starannością. 11. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku z późniejszymi zmianami w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 13. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej na 2 obiektach, okablowania teledacyjnego o wielkości min. 100 podwójnych pkt. logicznych lub min 200 pojedynczych punktów logicznych na każdym obiekcie oraz dokument potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 7 do SIWZ 14. Wykaz czynników cenotwórczych - załącznik nr 8 do SIWZ 15. Harmonogram I etapu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Kartuzach
83-300 Kartuzy
ul. Kościerska 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Kartuzach sekretariat I piętro pok. 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku pokolejowego w m. Kartuzy w celu nadania mu funkcji społecznych - etap I, etap II, etap III
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2024 roku.
- Zakup i dostawa 30 tabletów wraz z etui oraz 1 laptopa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Modernizacja części drogi powiatowej 1907G na odcinku Prokowo - Sianowo realizowanej w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Kartuzach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.