Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku głównym, część wysoka i niska
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, do kontaktów: Janusz Szelągowski, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646330, fax 024 3646329, e-mail: szelagowski@wszplock.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku głównym, część wysoka i niska. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej z uzgodnieniami. 2. Wykonanie robót, obejmujących m. in.: 2.1. Wykonanie instalacji DSO, 2.2. Montaż osprzętu (w tym ok. 820 zestawów głośnikowych), 2.3. Wykonanie przegród stałych i ruchomych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek główny, część wysoka i niska Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku, ul. Medyczna 19. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;
III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Ilekroć w ogłoszeniu zawarto powołanie się na Ustawę lub konkretny przepis prawny bez podania informacji odnośnie aktu prawnego, Zamawiający ma na myśli Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami). Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz z art. 24 ust. 1 i 2. Status prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja z banku potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy lub dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości co najmniej 300 000 złotych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000 zł. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej jednego zamówienia o podobnym zakresie i zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości jednego zamówienia wykonywanego w GW nie mniejszej niż 400 000 PLN. 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (co najmniej osoby kierujące wykonaniem zamówienia muszą mieć uprawnienia budowlane i branżowe i należeć do właściwych miejscowo izb branżowych). 4. Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich części zamówienia. Pozostałe wymagania wymienione w siwz.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 38 poz. 8000 z 10.02.2006. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.07.2006, cena - 35 PLN + VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2006, godzina 12:00, sala konferencyjna - siedziba zamawiającego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonywanie czynności weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno żyjących (dzikich) i samic psów/kotów właścicielskich Gminy Miasto Płock
- Dostawa akcesoriów i sprzętu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025.
- Dostawa wyposażenia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Zakup sprzętu inżynieryjno-saperskiego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025
- Zakup zestawów fantomów wraz z defibrylatorami w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - przebudowa i rozbudowa budynku kuchni centralnej
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





