eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › materiały medyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-20

POZYCJA 29100

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Kraków: materiały medyczne Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, do kontaktów: Iwona Wolnicka Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, os. Złotej Jesieni, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, fax 012 6468930, e-mail: rydygier.przetargi@wp.pl, www.rydygier.tpnet.pl/umowy. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.18.15.00 - Wyroby do terapii nerkowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.15.00 - Wyroby do terapii nerkowej 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały medyczne. 5) Krótki opis: elektrody neutralne, elektrody do stymulacji serca, cewniki do termodylucji, zestawy do hemodializy Permanent, cewniki do cholangiografii, dreny Penrose, sondy wielorazowe do kruszenia kamieni w moczowodzie, dreny Kehr, opaski identyfikacyjne dla noworodków, materiały do zabiegu plazmoferezy, materiały do zabiegu Mars, worki sterylne do płukania pęcherza, płytki i worki urostomijne, dreny silikonowane brzuszne, cewniki do embolektomii, opaski sterylne Esmarka, ostrza i siatki do dermatomu, druty. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 776 642,23 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 70% jakość 30%

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 EMED T.JAKUBIK, R.MAZUREK GRUPA 20 POZ.1, do kontaktów: R.MAZUREK, UL. RYŻOWA 69 A, 05-816 OPACZ, woj. POLSKA, tel. (022) 723-08-00, fax (022) 723-00-81. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 6000 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 HOLLISTER SP.ZO.O. GRUPA 3, do kontaktów: DR SŁAWOMIR BLACHOWSKI, UL. POLECZKI 47, 02-822 WARSZAWA, woj. POLSKA, tel. (022) 332-75-81, fax (022) 332-75-80. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 47637 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 3 HOLLISTER SP.Z O.O. GRUPA 4, do kontaktów: DR SŁAWOMIR BŁACHOWSKI, UL.POLECZKI 47, 02-822 WARSZAWA, woj. POLSKA, tel. (022) 332-75-81, fax (022) 332-75-80. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 31248 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 BALTON SP. Z O.O. GRUPA 11, do kontaktów: URSZULA ARCISZEWSKA, UL. NOWY ŚWIAT 7/14, 00-496 WARSZAWA, woj. POLSKA, tel. (022) 625-32-15, fax (022) 625-32-15. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 6960 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 5 ABBOT SP.Z O.O. GRUPA 5, do kontaktów: JERZY GRZESIAK, UL. DOMANIEWSKA 41, 02-672 WARSZAWA, woj. POLSKA, tel. (022) 606-10-50, fax (022) 606-10-80. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 102870 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 6 AESCULAP CHIFA GRUPA 7 POZ. 2, do kontaktów: BRYGIDA MAJERAN, UL. TYSIACLECIA 14, 64-100 WARSZAWA, woj. POLSKA, tel. (022) 44-20-100, fax (022) 44-23-936. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 11280 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 7 COMESA SP.ZO.O. GRUPA 8 POZ.2, do kontaktów: PAWEŁ RADZIMOWSKI, UL. WOLIŃSKA 4, 03-699 WARSZAWA, woj. POLSKA, tel. (022) 336-10-00, fax (022) 336-18-72. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 11550 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 8 COMESA SP.Z O.O. GRUPA 9, do kontaktów: PAWEŁ RADZIMOWSKI, UL. WOLIŃSKA 4, 03-699 WARSZAWA, woj. POLSKA, tel. (022) 336-18-00, fax (022) 336-18-72. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 79162 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 9 HOLLISTER SP. Z O.O. GRUPA 13, do kontaktów: DR SŁAWOMIR BLACHOWSKI, UL. POLECZKI 47, 02-822 WARSZAWA, woj. POLSKA, tel. (022) 332-75-81, fax (022) 332-75-80. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 2398 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 10 FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA SP.ZO.O. GRUPA 16 A, do kontaktów: MAREK KUCHARSKI, UL. KRZYWA 13, 60-118 POZNAŃ, woj. POLSKA, tel. (061) 839-26-00, fax (022) 839-26-34. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 120880 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 6/ZP/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 03.06.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 15 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 36 - 34791 z dnia 19.02.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.