Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nysa: modernizacja poradni dziecięcych w Przychodni Rodzinnej "Mariacka" w Nysie dofinansowana w ramach poddziałania 3.5.2 - Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia - Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Rodzinna "Mariacka" Sp. z o.o., do kontaktów: Maciej Janusz, ul. Mariacka 6/8, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4355602, 077 4355604, fax 077 4355602, e-mail: mariacka@nysa.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja poradni dziecięcych w Przychodni Rodzinnej "Mariacka" w Nysie dofinansowana w ramach poddziałania 3.5.2 - Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia - Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja poradni dziecięcej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nysa ul. Mariacka. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia: powyżej 60 tys. euro Zakres zamówienia Roboty remontowe: budowlane, instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.11.2006; data zakończenia: 01.06.2007;
III.1) Wymagane wadium: 4 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 2.1) aktualny odpis z właściwego rejestru, 2.2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami poświadczającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za wykonawstwo robót (przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót) w branżach objętych przedmiotem zamówienia, 2.3) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, 2.5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 2.6) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, 2.7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych. Jako warunek konieczny przystąpienia do przetargu należy przyjąć posiadanie trzech referencji dotyczących wykonania robót budowlanych o zbliżonym zakresie i wartości minimum 100 tys. złotych każda w okresie ostatnich 5 lat, 2.8) wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 2.9) sprawozdanie finansowe lub inne dokumenty określające obroty zysk oraz zobowiązania i należności, 2.10) informację banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 2.11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.08.2006, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.08.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 11:15, siedziba zamawiającego Nysa ul. Mariacka 6/8.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006, Priorytet 3 - Rozwój Lokalny, Działanie 3.5 - Lokalna infrastruktura społeczna, Poddziałanie 3.5.2 - Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Budowa monitoringu podwórka w rejonie ulic: Zjednoczenia, Mariacka, Prudnicka, Moniuszki w Nysie
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Dostawa przeszkód do biegu na 3000 m z przeszkodami.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Oddziale Zewnętrznym w Prudniku Zakładu Karnego w Nysie
- Dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych typu kasetowego, do koagulologii oraz backup i chłodziarki wraz z dostawą odczynników materiałów kontrolnych i zużywalnych
- Modernizacja nawierzchni drogi w ul. Głowackiego w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.