Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nysa: modernizacja poradni dziecięcych w Przychodni Rodzinnej "Mariacka" w Nysie dofinansowana w ramach poddziałania 3.5.2 - Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia - Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Rodzinna "Mariacka" Sp. z o.o., do kontaktów: Maciej Janusz, ul. Mariacka 6/8, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4355602, 077 4355604, fax 077 4355602, e-mail: mariacka@nysa.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja poradni dziecięcych w Przychodni Rodzinnej "Mariacka" w Nysie dofinansowana w ramach poddziałania 3.5.2 - Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia - Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja poradni dziecięcej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nysa ul. Mariacka. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia: powyżej 60 tys. euro Zakres zamówienia Roboty remontowe: budowlane, instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.11.2006; data zakończenia: 01.06.2007;
III.1) Wymagane wadium: 4 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 2.1) aktualny odpis z właściwego rejestru, 2.2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami poświadczającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za wykonawstwo robót (przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót) w branżach objętych przedmiotem zamówienia, 2.3) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, 2.5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 2.6) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, 2.7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych. Jako warunek konieczny przystąpienia do przetargu należy przyjąć posiadanie trzech referencji dotyczących wykonania robót budowlanych o zbliżonym zakresie i wartości minimum 100 tys. złotych każda w okresie ostatnich 5 lat, 2.8) wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 2.9) sprawozdanie finansowe lub inne dokumenty określające obroty zysk oraz zobowiązania i należności, 2.10) informację banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 2.11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.08.2006, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.08.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 11:15, siedziba zamawiającego Nysa ul. Mariacka 6/8.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006, Priorytet 3 - Rozwój Lokalny, Działanie 3.5 - Lokalna infrastruktura społeczna, Poddziałanie 3.5.2 - Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego pomiaru OB
- Doposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia.
- Przebudowa części pomieszczeń parteru Szpitala w Nysie z przeznaczeniem na laboratorium diagnostyczne, roboty popowodziowe w piwnicach Oddziału Zakaźnego oraz komorze hiperbarycznej i sprężarkowni
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania "Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy"
- Dostawy artykułów mleczarskich - nabiału do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
- Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej na II półrocze 2025 r. do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.