eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegZakup samochodu osobowo-towarowego dla Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Kołobrzeg: Zakup samochodu osobowo-towarowego dla Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 29081 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa" , C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowo-towarowego dla Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-towarowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2008 roku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Samochód osobowo towarowy z możliwością przewozu do 9 osób, fabrycznie nowy, Zamawiający dopuszcza rok produkcji 2008. 2. Silnik wysokoprężny o pojemności do 2000cm3 o mocy min 110KM 3. Nadwozie przeszklone wraz z drzwiami wejścia bocznego i tylnego 4. Wyposażenie: 1) ABS, ESP, AFU światła przeciwmgielne 2) Poduszki powietrzne kierowca + pasażer 3) Wspomaganie kierownicy 4) Klimatyzacja dwustrefowa (przód + tył) 5) Szyby przyciemniane 6) Szyby w drzwiach przednich elektrycznie sterowane 7) Radioodtwarzacz CD 8) Lusterka boczne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem 9) Czujnik cofania 10) Lakier metalizowany srebrny 11) Drzwi tylne podwójne - przeszklone 12) Obicia tapicerskie w części pasażerskiej i bagażowej 13) Skrzynia biegów manualna 14) Alarm, centralny zamek 15) Immobillizer 16) Koło zapasowe 17) Przestrzeń bagażowa min 2,5m 18) Komfortowy, regulowany fotel kierowcy z podłokietnikami 19) Kanapa 2-miejscowa dla pasażerów z przodu, 20) Kanapa 3-miejscowa w II rzędzie 21) Kanapa 3- miejscowa w III rzędzie, składana i wyjmowana, 22) Zagłówki z przodu i z tyłu, regulowane na wysokość 23) Oświetlenie kabiny i części bagażowej 5. Dostawca zapewni: 1) Gwarancję na wszystkie podzespoły i silnik na okres 2 lat 2) Gwarancję antykorozyjną na okres powyżej 10 lat 3) Gwarancję lakierniczą min 3 lata 4) Serwis w autoryzowanych stacjach obsługi na terenie powiatu kołobrzeskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjał techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 w powiązaniu z art. 24. 1 ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych /t.j. - Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm./ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 lub 1 a i 1 b do niniejszej Specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający/. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, moż na je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w języku innym niż język polski powinny być załączane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.