eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa systemu wystawienniczego na potrzeby promocji Funduszy Europejskich (w tym Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego), wraz z jego montażem, transportem, obsługą oraz demontażem podczas Forum Ekonomicznego w dniach od 7-9 września 2011 roku w Krynicy - Zdroju oraz w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Kraków: Dostawa systemu wystawienniczego na potrzeby promocji Funduszy Europejskich (w tym Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego), wraz z jego montażem, transportem, obsługą oraz demontażem podczas Forum Ekonomicznego w dniach od 7-9 września 2011 roku w Krynicy - Zdroju oraz w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 290692 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202474 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu wystawienniczego na potrzeby promocji Funduszy Europejskich (w tym Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego), wraz z jego montażem, transportem, obsługą oraz demontażem podczas Forum Ekonomicznego w dniach od 7-9 września 2011 roku w Krynicy - Zdroju oraz w Krakowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu wystawienniczego na potrzeby promocji Funduszy Europejskich (w tym Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego), wraz z jego montażem, transportem, obsługą oraz demontażem podczas Forum Ekonomicznego w dniach od 7-9 września 2011 roku w Krynicy - Zdroju oraz w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: 1) Wynajem podestu o wymiarach 15 x 15 m 2) Produkcja mapy Polski o powierzchni zadruku 15 x 15 m, pełny kolor, w technologii UV na materiale banerowym, według grafiki przekazanej przez Zamawiającego, z powierzchnią antypoślizgową, wodoodporną i wytrzymałą na wielokrotne składanie. 3) Dostawa 17 sztuk dwustronnych, podświetlanych, zewnętrznych totemów/pylonów (przez totem/pylon rozumie się słup reklamowy zawierający treści informacyjne lub promocyjne oraz znaki graficzne w postaci logotypów, zdjęć lub projektów graficznych związanych z prezentowanym tematem), wykonanych według schematu stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 4) Produkcja 34 sztuk plansz reklamowych na totemy, 5) Wydruk próbny plansz reklamowych oraz dodruk zniszczonych w trakcie ekspozycji plansz (nie więcej jednak niż pięciu w całym okresie trwania wystawy) w okresie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, 6) Zapewnienie przyłącza energii elektrycznej do totemów, podpisania stosownych umów z dostawcami energii elektrycznej, oświetlenia totemów od zmroku do świtu w dniach 06 - 11.09.2011 r. oraz przez 10 kolejnych dni w okresie od 12 września do 6 października 2011 roku i pokrycia kosztów z nim związanych. 7) Transport: Kraków - Krynica - Zdrój - Kraków, 8) Montaz i demontaż. 9) Zabezpieczenie totemów przed szczególnie niebezpiecznymi warunkami atmosferycznymi (silny wiatr, nawałnica, silne opady deszczu i śniegu), w taki sposób aby uszkodzeniu nie uległa konstrukcja lub plansza reklamowa totemu/pylonu oraz aby nie narazić zdrowia lub życia osób przebywających w bezpośrednim otoczeniu totemów. 10) Obsługa techniczna. 8) Transport: Kraków - Bruksela - Kraków.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków: a) Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej MałopolskiegoRegionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERFROM Piotr Sozański, ul. G. Zapolskiej 36, 30-126 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 139000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 195447,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.