Ogłoszenie z dnia 2005-06-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup i dostawa koszy ulicznych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., do kontaktów: Jolanta Sztyk, ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8362317, 6322533, fax 022 8364916, e-mail: wzmpo@poczta.internetdst.pl, www.mpo.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa koszy ulicznych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: zakup i dostawa koszy ulicznych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. Zadanie I - zakup 530 szt. koszy betonowych z wkładami Opis projektu betonowego kosza na śmieci Kosz stojący o pojemności 55 l złożony się z trzech części: betonowego korpusu, żeliwnego lub drykowanego (wyoblanego) z blachy stalowej otoku i wkładu na śmieci z blachy stalowej ocynkowanej. Betonowy korpus - cement CP 42,5 wymieszany w masie z szarym płukanym łamanym kruszywem granitowym frakcji od 2do 5 mm oraz piaskiem. Otok - żeliwo szare klasy GG15. Wkład na śmieci z przygrzaną popielniczką - blacha stalowa o grubości 0,5 mm. Projekt koszy wraz z rysunkami technicznymi załączony będzie do SIWZ, oraz dostępny jest do wglądu, do upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w siedzibie Zamawiającego. Kosze mają być wykonane zgodnie z prototypem, który można obejrzeć w siedzibie Zamawiającego. Okres gwarancji 60 miesięcy na oferowany przedmiot zamówienia Zadanie II - zakup 65 szt. koszy metalowych Opis projektu wiszącego stalowego kosza na śmieci Kosz wiszący o pojemności 45 l, który można montować na własnych nogach stabilizowanych w betonowym fundamencie lub wieszać na ścianach, latarniach i parkanach. Złożony z następujących elementów zasadniczych: - uchylna obudowa - nogi - żeliwny daszek z popielniczką - obręcz trzymająca worek lub wkład z blachy stalowej ocynkowanej Projekt koszy wraz z rysunkami technicznymi załączony będzie do SIWZ, oraz dostępny jest do wglądu, do upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w siedzibie Zamawiającego. Kosze mają być wykonane zgodnie z prototypem, który można obejrzeć w siedzibie Zamawiającego. Okres gwarancji 60 miesięcy na oferowany przedmiot zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. - Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe Oryginalny kod CPV: 28.51.29.30 - Metalowe kosze na śmieci Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia bez podatku od towarów i usług (VAT) - powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 18.08.2005; Zadanie I termin max. 18.08.2005 r. (W przypadku nie podpisania umowy do 04.08.2005 r. termin realizacji będzie wynosił do 2 tygodni od dnia podpisania umowy). Zadanie II max. 40 od dnia podpisania umowy
III.1) Wymagane wadium: zadanie I -4770,00zł. zadanie II - 306,00 zł Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 30 dni od daty doręczenia kupującemu przez wykonawcę faktury VAT i oryginału Protokołu Zdawczo-Odbiorczego potwierdzającego dostawę. 2. Warunki uczestnictwa 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy, a w szczególności wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali dostawy : Zadanie I - koszy betonowych z wkładami co najmniej 1 dostawę - o wartości netto nie mniejszej niż 100.000 zł każda, Zadanie II - koszy metalowych co najmniej 1 dostawę - o wartości netto nie mniejszej niż 6.000 zł każda, 2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako konsorcjum. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (pełnomocnictwo winno być załączone do wniosku w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub urzędowo), - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków (dokumenty wymienione w pkt III.2.4 lit. b-e), - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie; dokumenty wymienione w pkt III.2.4 lit. f), - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, - wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 3. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 4. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający co najmniej: dokładne dane Wykonawcy, oraz wskazanie, której części zamówienia wniosek dotyczy (zadanie I lub zadanie II) oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu (wzór formularza dostępny w siedzibie Zamawiającego, lub można otrzymać drogą elektroniczną). Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa; b) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Ustawy, sporządzony i podpisany w sposób określony powyżej. Wzór formularza oświadczenia dostępny w siedzibie Zamawiającego, lub można otrzymać drogą elektroniczną; c) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy wniosek lub załączone do niego dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy; d) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego organu ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; f) wykaz dostaw, o których mowa w pkt III.2.2.1.) ogłoszenia, ze wskazaniem wartości tych dostaw, opisu ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych dostaw z należytą starannością, o których mowa w powołanym pkt III.2.2.1.) ogłoszenia; 5. Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych powyżej oraz w pkt III.2.4.b-f) będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt III.2.1. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.4 lit. c, d, ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w III.2.4 lit. ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Forma składanych dokumentów. a) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). c) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. d) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub urzędowo. e) Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. f) Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 8. W przypadku, gdy więcej niż 20 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób że wykonawca otrzyma po jednym punkcie za każdą dostawę odpowiadającą zakresowi zamówienia spełniającą kryteria określone w pkt III.2.2.1 , w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt III.2.4 lit. f. 9. Sposób oceny wniosków: a) Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał zamawiający (pod rygorem odrzucenia wniosku) b) Zgodnie z zasadami opisanymi w pkt.III 2.8.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95% termin realizacji zamówienia - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.06.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne o pojemnościach 80, 120, 140, 240 litrów
- Dostawy kontenerów o pojemnościach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mieście Mysłowice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych, znieczulenia przewodowe i pojemniki na odpady z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





