Ogłoszenie z dnia 2005-06-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: PRZYGOTOWYWANIE, GOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU, PL. HIRSZFELDA 12 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Onkologii, do kontaktów: JOLANTA HARŁACZ, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584, e-mail: dco@post.pl, www.dco.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 17. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWYWANIE, GOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU, PL. HIRSZFELDA 12. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. PRZYGOTOWYWANIE, GOTOWANIE I DOWOŻENIE OKOŁO 230 OBIADÓW DZIENNIE W OKRESIE OD 01.10 DO 18.12.2005R. 2. PRZYGOTOWYWANIE, GOTOWANIE I DOWOŻENIE OKOŁO 250 POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA) W OKRESIE OD 19.12.2005R. DO 31.12.2007R. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII, 53-413 WROCŁAW, PL. HIRSZFELDA 12. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie i restauracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: POWYŻEJ 130.000,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.10.2005; data zakończenia: 31.12.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 40.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: PRZELEW DO 30 DNI OD DATY DOSTAWY I DORĘCZENIA FAKTURY. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY NIE PODLAGAJĄCY WYKLUCZENIU NA PODST. ART.24 UST.1 I 2, SPEŁNIAJĄCY WYMOGI ART.22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ WARUNKI OKREŚLONE W SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - AKTUALNY ODPIS WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, - W PRZYPADKU OFERTY WSPÓLNEJ GRUPY PODMIOTÓW, UMOWA REGULUJĄCA ICH WSPÓŁPRACĘ LUB PEŁNOMOCNICTWO DLA LIDERA, - AKTUALNE ZEZWOLENIE POWIATOWEGO INSPEKTORA SANITARNEGO NA PRZYGOTOWYWANIE, GOTOWANIE I DOWOŻENIE ( CATERING ) POSIŁKÓW DO SZPITALI, - AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZUS LUB KRU SPOŁECZNEGO POTWIERDZAJĄCE ODPOWIEDNIO, ŻE WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACENIEM PODATKÓW, OPŁAT SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE LUB SPOŁECZNE, LUB ZAŚWIADCZENIA, ŻE UZYSKAŁ PRZEWIDZIANE PRAWEM ZWOLNIENIE, ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOŚCI LUB WSTRZYMANIE W CAŁOŚCI WYKONANIA DECYZJI WŁAŚCIWEGO ORGANU - WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, - INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO ALBO RÓWNOWAŻNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO ORGANU SĄDOWEGO LUB ADMINISTRACYJNEGO KRAJU POCHODZENIA OSOBY W ZAKRESIE OKREŚLONYM W ART.24 UST.1 PKT. 4 - 8 USTAWY Z 29.01.2004R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, - INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO W ZAKRESIE OKREŚLONYM ART.24 UST.1 PKT.9 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: POLISA LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIA POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NA KWOTĘ NIE MNIEJSZĄ JAK 1.000.000,00 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH TRZECH LAT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE, CO NAJMNIEJ DWÓCH ROCZNYCH KONTRAKTÓW ODPOWIADAJĄCYCH PRZEDMIOTOWI ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 750.000,00 PLN KAŻDY W SKALI ROKU. - DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE, ŻE USŁUGI WYMIENIONE W WYKAZIE ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PN/20/2005/EŻ. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.08.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: GOTÓWKA W KASIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO LUB ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 10:00, DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII, Wrocław, PL. HIRSZFELDA 12, BUD. H POK. 315.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: SIERPIEŃ 2007. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych na uroczystości organizowane przez Dział Uroczystości Ogólnouczelnianych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Usługa przygotowania, dostawy i wydawania obiadów dla uczniów Zespołu Szkół w Michałowie.
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 5 im. Zjednoczonej Europy w Kwidzynie
- usługa kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji "Uczyć jak to łatwo powiedzieć! O uczeniu kompetencji w praktyce i teorii szkolnej"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.