eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleSukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich, oraz tłuszczy do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-21

Opole: Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich, oraz tłuszczy do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole .
Numer ogłoszenia: 29042 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu , ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4743697, 457 54 95, faks 0-77 4743697, 457 54 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich, oraz tłuszczy do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i przetworów nabiałowych oraz tłuszczy do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6,45-738 Opole w ilościach i asortymencie zawartym w załączniku do SIWZ tj formularzu rzeczowo - cenowym tj. : poz.1. Mleko 2% tłuszczu UHT w kartonie- 1l- ilość 560 szt. poz.2. Mleko 2% tłuszczu - - ilość 19400 litr poz.3. Masło roślinne 80% tłuszczu kostka 250g- ilość 45 kg poz.4. Margaryna mleczna zawartość tłuszczu od 75% do 80% kostka 250g - ilość 590 kg poz5. Jogurt naturalny konsystencja jednolita w całej masie, gęsta bez grudek, tłuszczu, barwa jednolita biała do lekko kremowej smak i zapach: czysty, lekko kwaśny, aromatyczny, bez obcych posmaków i zapachów. Zawartość tłuszczu od 1,5% do 2,5% bez cukru. Opakowanie jednostkowe: kubki z folii polipropylenowej o masie 200ml zamykane platynką aluminiową termo zgrzewalną - ilość 1300 szt. poz.6. Jogurt owocowy konsystencja, jednolita, kremowa bez grudek, lekko luźna, z widocznymi kawałkami owoców użytych do produkcji, barwa naturalna charakterystyczna dla użytych owoców, smak i zapach- czysty, łagodny, słodko -kwaśny, smakowo właściwy dla owoców będących składnikiem jogurtu minim 5% owoców, zawartość tłuszczu w samej masie nie mniej niż 1,5% do 2,5%. Opakowanie jednostkowe: kubek z tworzywa sztucznego o masie 150 ml - ilość 900 szt. poz.7. Jogurt owocowy b/c light 150ml dopuszcza się użycia słodzika np: słodzony aspartamem - ilość 290 szt. poz.8. Ser żółty twardy minim. 45%tłuszczu typu: Gołda, Edamski- bloki 0,5- 2,5kg lub równoważny do sera goudy tz:ser twardy, o złocistej barwie, z niewielkimi oczkami o łagodnym smaku - ilość 255kg. poz.9. Ser topiony naturalny kremowy; barwa naturalna, smak i zapach charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego kl. I, z którego wyprodukowano ser topiony, ze swoistym posmakiem topienia, 100g kostka- czysty. Zawartość tłuszczu w masie ogólnej mniej niż 27% tj.60% w suchej masie. opakowanie folia aluminiowa kształt prostokątny. ilość 240 kg poz.10. Serek naturalny125g o konsystencji pasty o niskiej zawartości tłuszczu do 5% ilość 2300szt. poz.11. Serek homogenizowany waniliowy 150g - ilość 2650 szt. poz.12. Twarożek grani 180g kubek zawartość tłuszczu od3% do 5% składa się ze specjalnie termicznie obrobionych ziarenek twarożku w delikatnej pasteryzowanej śmietance o konsystencji granulowanej gęstej - ilość - 2400szt. poz.13. Śmietana 12% tłuszczu do zup i sosów 500ml opakowania - 1300 szt. poz.14. Śmietana 18% tłuszczu kwaśna- 400ml - ilość 800 szt. poz.15. Kefir luksusowy- naturalny o zawartości tłuszczu od 0,5%do 2,5% opakowanie - 0,4l kubek z folii polipropylenowej zamykane platynką aluminiową termozgrzewalną ilość 1380 szt poz.16. Twaróg - krajanka półtłusty klasa I o zawartości tłuszczu w suchej masie minimum 15% jest to ser twarogowy niedojrzewający wyprodukowany z mleka pasteryzowanego. Barwa biała do lekko kremowej jednolity w całej masie opakowanie od 0,70kg do 1,00kg ilość 990 kg. poz.17. Maślanka naturalna 1,5% tłuszczu PN-A-86061; konsystencja płynna, jednolita w całej masie bez grudek tłuszczu, barwa jednolita biała do lekko kremowej, smak i zapach: lekko kwaśny, aromatyczny, orzeźwiający bez obcych posmaków. Zawartość tłuszczu 1,5%. Opakowanie jednostkowe o pojemności 0,4l kubek z folii polipropylenowej zamykane platynką aluminiową termozgrzewalną ilość 950szt. poz.18. Twaróg półtłusty klasa I o zawartości tłuszczu w suchej masie minimum 15% jest to ser twarogowy niedojrzewający wyprodukowany z mleka pasteryzowanego. Barwa biała do lekko kremowej jednolity w całej masie opakowanie kostka200g hermetycznie zamknięte ilość 180 kg . poz.19. Masło extra 82% tłuszczu 0,2kg nie solone ilość 1900 kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.10.00 - Mleko 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.53.00.00 - Masło 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.55.00.00 - Klasyfikowane produkty mleczarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: * spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP i złożą na tę okoliczność oświadczenie wiedzy, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, * nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy PZP i złożą na tę okoliczność oświadczenie stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust 1 poprzez złożenie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające: *Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem ( propozycją) oświadczenia stanowiącym załącznik do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ) . Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: * z oświadczeń wykonawcy wynika, że: + wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, + wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP. * dokumenty potwierdzają, brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy PZP * nie ujawni się żadna z przesłanek wykluczenia wykonawcy określona w art. 24 ust. 2 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające:Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy składając ofertę muszą spełnić ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, polegający na wykazaniu się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonanymi minimum jednej dostawy ( dostawa realizowana na podstawie jednej umowy) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich, oraz tłuszczy na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające: Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp. zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające:Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp. zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające:*Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem (propozycją ) oświadczenia stanowiącym załącznik do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy wraz z załącznikami stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w następujących przypadkach: 1) zmiany cen jednostkowych przedmiotu zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku akcyzowego, 3) w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części dostaw. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości należnego podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów. Poza przypadkiem o którym mowa wyżej stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach: 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy a) zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy, zostanie wszczęta procedura likwidacji Wykonawcy lub Wykonawca zakończy prowadzenie działalności b) w przypadku wszczęcia postępowania egzekucyjnego, skierowanego do majątku Wykonawcy, c) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn, oraz nie kontynuuje jej mimo pisemnego wezwania Zamawiającego. d) w razie dostarczenia przez Wykonawcę asortymentu o parametrach niezgodnych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ w szczególności opisanych w formularzy rzeczowo - cenowym , lub w przypadku niedokonania przez Wykonawcę wymiany asortymentu , dostarczanego niezgodnie z z wymaganiami Zamawiającego w terminie. trzech godzin liczonych od przyjęcia reklamacji przez Wykonawcę . e) w razie dostarczenia asortymentu pochodzącego od innego producenta - niedeklarowanego w Ofercie przez Wykonawcę. f) W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z dysponowania środkami transportu, które muszą być zgodne z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225) to Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy w każdym czasie jej trwania ze skutkiem natychmiastowym i zastosowania sankcji z umowy z winy Wykonawcy. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiające może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Odstąpienie od umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności . 4. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli: Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur w terminie 4 tygodni od dnia, w którym upłynął termin zapłaty określony w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6 , sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 11:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6 , sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.