eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczew › Modernizacja drogi gminnej do gruntów rolnych wsi Szczeglacin - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Korczew: Modernizacja drogi gminnej do gruntów rolnych wsi Szczeglacin - Etap I
Numer ogłoszenia: 290274 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, woj. mazowieckie, tel. 025 6312078, faks 025 6312089.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej do gruntów rolnych wsi Szczeglacin - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej na odcinku dł. 900 mb i szer. 5,0m polegająca na : wykonaniu podbudowy z kruszyw naturalnych z poszerzeniem szerokości jezdni do 5,5m, na odcinku 300m gr. 8cm i na odcinku 600m gr. 15cm wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - (warstwy wiążącej) gr. 3cm i warstwy ścieralnej gr. 4cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wys. 5000 zł. Słownie : pięć tysiący PLN w terminie : najpóźniej do dnia i godz. składania ofert Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach , gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr.25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr.216,poz.1824), poręczeniach bankowych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 33 9194 0007 0075 0471 2000 0040 BS Siedlce Odz. Korczew z dopiskiem wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na modernizację drogi gminnej do pól wsi Szczeglacin Etap I O uznaniu przez zamawiającego , ze wadium wpłacone w pieniądzu wpłacono w terminie , decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego . W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny należy załączyć do oferty

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - Wykonawca ma do dyspozycji przynajmniej 1 kierownika budowy z uprawnieniami o odpowiedniej specjalności (branży drogowej) , uprawniającymi do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania budową oraz 4 (czterech) pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych . - zrealizował w latach - 2005-2009 a jeżeli okres działalności był krótszy, w tym okresie , przynajmniej 2 zamówienia porównywalne z charakterem i zakresem obecnego zamówienia ( będą brane pod uwagę wartości nie niższe niż cena oferty najniższej minus 50.000 PLN) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; - dysponują lub mają dostęp do środków ( bez zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień) w wysokości minimalnej określonej składaną ofertą, niezbędnych do wykonania zamówienia z własnych środków. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Na podstawie dołączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: : a) przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) - kserokopię uprawnień kierownika robót z oświadczeniem o przyjęciu obowiązków kierownika oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa , c) - wykaz realizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności był krótszy w tym okresie + referencje minimum od dwóch inwestorów, d) - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e) - informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych (nie mniej niż określono w punkcie 8 ppkt. C) środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert, f) wykaz osób które będą brały udział w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia g) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne , lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkorczew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Korczew ul. Ks. St. Brzóski 20a 08-108 Korczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Korczew ul. Ks. St. Brzóski 20a 08-108 Korczew, pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.