Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-24
Kępno: WYBÓR NADZORU - INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO NA PRZEBUDOWĘ I WYPOSAŻENIE OBIEKTU W KĘPNIE PRZY UL. PRZEMYSŁOWEJ 10C POD POTRZEBY CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO
Numer ogłoszenia: 29020 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828900, faks 062 7828901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.kepno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR NADZORU - INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO NA PRZEBUDOWĘ I WYPOSAŻENIE OBIEKTU W KĘPNIE PRZY UL. PRZEMYSŁOWEJ 10C POD POTRZEBY CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór- Inżynier Kontraktu, zwany dalej Inżynierem Kontraktu, zobowiązuje się do pełnienia nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i wyposażenie obiektu w Kępnie przy ul. Przemysłowej 10c pod potrzeby Centrum Kształcenia Ustawicznego . Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje przebudowę i wyposażenie budynku położonego przy ul. Przemysłowej 10c w Kępnie na potrzeby Centrum Kształcenia Ustawicznego wraz z budową łącznika umożliwiającego połączenie z budynkiem sąsiednim Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kępnie. Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu wokół budynku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada doświadczenie w zarządzaniu i nadzorowaniu inwestycji , w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, że zrealizowali jedną usługę na kwotę co najmniej 1 000 000,00 PLN oraz załączenia dokumentów potwierdzających , ze ta usługa została wykonana należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje przy realizacji niniejszego zamówienia osobami : 1 Inżynier Kontraktu Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu posiadający wykształcenie wyższe, powinien wykazać się prowadzeniem minimum 1-go kontraktu o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN w zakresie pełnienia funkcji inżyniera kontraktu , kierownika zespołu inżyniera kontraktu przy nadzorowaniu, rozliczaniu, monitoringu oraz raportowaniu inwestycji. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające ze usługi zostały wykonane należycie. 2 Inspektor Nadzoru o specjalności konstrukcyjno- budowlanej , posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w/w uprawnieniom; minimum 4 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego jako kierownik budowy robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. 3 Inspektor Nadzoru w branży robót sanitarnych, posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w w uprawnieniom minimum 4 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego jako kierownik budowy robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. 4 Inspektor Nadzoru w branży robót elektrycznych, posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w/w uprawnieniom minimum 4 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego jako kierownik budowy robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony harmonogram rzeczowo- finansowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.kepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kepne ul Kościuszki 5 Wydział Architektury Budownictwa i Rozwoju Powiatu - pokoj nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, pokój nr. 1 - Sekretariat lub przesłać pocztą..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja pn.: Przebudowa obiektu w Kępnie przy ul. Przemysłowej 10c pod potrzeby Centrum Kształcenia Ustawicznego wchodzi w skład projektu pn.: Przebudowa i wyposażenie obiektu w Kępnie przy ul. Przemysłowej 10c pod potrzeby Centrum Kształcenia Ustawicznego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Utwardzenie drogi 859610P (Kierzenko-Jutrków) kruszywem kamiennym
- Remont dróg gminnych: G859939P w Kępnie oraz G859670P w m. Osiny
- Usuwanie pojazdów z dróg powiatu kępińskiego i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz Usuwanie z dróg powiatu kępińskiego pojazdów przewożących materiały niebezpieczne i ich przechowywanie
- Modernizacja łazienek w Przedszkolu Samorządowym Nr 2 w Kępnie
- Plac zabaw przy Żłobku Łabądek w Kępnie- przebudowa i doposażenie placu zabaw
- Skwer Sportowy im. Jana Pawła II przy ul. Nowowiejskiego w Kępnie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji i modernizacja instalacji elektrycznej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowych w rejonie ulic Kcyńska, Elizy Orzeszkowej, Arkadego Fiedlera
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dot. budowy nowej siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Wileńskiej 23 w Wołominie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Kwidzynie
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 5 wiat śmietnikowych na terenie Gdańska
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.