Ogłoszenie z dnia 2005-06-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa komputerów stacjonarnych, serwerów, monitorów i akcesoriów komputerowych dla Sił Zbrojnych RP Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych, do kontaktów: Krzysztof Polakowski, Paweł Józefacki, ul. Filtrowa 2/4, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 6874667,6874709, fax +48 022 6874893, e-mail: oze@wp.mil.pl, www.dostawy.wp.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych, Krzysztof Polakowski, Paweł Józefacki, ul. Filtrowa 2/4, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 6874667,6874709, fax +48 022 6874893, e-mail: oze@wp.mil.pl, www.dostawy.wp.mil.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych, Krzysztof Polakowski, Paweł Józefacki, ul. Filtrowa 2/4, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 6874667,6874709, fax +48 022 6874893, e-mail: oze@wp.mil.pl, www.dostawy.wp.mil.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych, Krzysztof Polakowski, Paweł Józefacki, ul. Filtrowa 2/4, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 6874667,6874709, fax +48 022 6874893, e-mail: oze@wp.mil.pl, www.dostawy.wp.mil.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów stacjonarnych, serwerów, monitorów i akcesoriów komputerowych dla Sił Zbrojnych RP. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Szczegółowe wymagania techniczne określa SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lokum zamawiającego wskazane w SIWZ. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: dostawa komputerów stacjonarnych, serwerów, monitorów i akcesoriów komputerowych dla Sił Zbrojnych RP - ok. 2800 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 369 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: o udzielenie zamówienia moga ubiegac się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodne z warunkami określonymi w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zgodne z warunkami określonymi w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: zgodne z warunkami określonymi w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 175/VII-30/ZO/PN/Z/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.08.2005, cena - 60 PLN. Warunki i sposób płatności: nr rachunku NBP O/O (Oddział Okręgowy) Warszawa nr 98 1010 1010 0041 8313 9150 0000), przed pobraniem SIWZ. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 11:00, w siedzibie zamawiającego pok. 35.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w butlach o pojemności 18,9 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów butlowych oraz filtrujących i serwisem tych urządzeń przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki firmy Thermo Fisher
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych i prowadzonych w nich zajęć dla osób zatrudnionych w AMW Towarzystwie Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o. o. oraz dla członków ich rodzin
- Usługa zabudowy powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2026 w dniach 10-13.02.2026 r. w Norymberdze w Niemczech
- Sukcesywne dostawy odczynników do biologii molekularnej firmy Thermo Fisher
- Dostawa i montaż urządzeń UPS wraz z gwarancją producenta oraz ze wsparciem technicznym na okres 36 miesięcy oraz demontażem starych urządzeń
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ STACJI GRAFICZNYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROF. JÓZEFA KOSACKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Lubrza.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Gminy Turek w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Turek"
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





