eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Świadczenie usługi przygotowania posiłków (cateringu) dla dzieci w wieku przedszkolnym, wraz z dostawą ich do punktu przedszkolnego, w ramach projektu pn. Dajmy szansę naszym dzieciom współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Biskupiec: Świadczenie usługi przygotowania posiłków (cateringu) dla dzieci w wieku przedszkolnym, wraz z dostawą ich do punktu przedszkolnego, w ramach projektu pn. Dajmy szansę naszym dzieciom współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 290112 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli , ul. Niepodległości 4, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7154060, faks 089 7151247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przygotowania posiłków (cateringu) dla dzieci w wieku przedszkolnym, wraz z dostawą ich do punktu przedszkolnego, w ramach projektu pn. Dajmy szansę naszym dzieciom współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania posiłków (cateringu) dla dzieci w wieku przedszkolnym, wraz z dostawą ich do punktu przedszkolnego, w ramach projektu pn. Dajmy szansę naszym dzieciom współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 1.1. Kod CPV 55322000-3 - usługi gotowania posiłków 1.2. Kod CPV 55321000-6 - usługi przygotowania posiłków 1.3. Kod CPV 55521200-0 - usługi dowożenia posiłków 1.4. Kod CPV 55520000-1 - usługi dostarczania posiłków 2. W celu porównania złożonych ofert założono szacunkową (maksymalną) ilość posiłków: maksymalnie 1500 osobodni miesięcznie przy wyliczeniu średnio 20 dni roboczych i szacunkowej liczbie 75 dzieci przyjętych do punktu przedszkolnego w ciągu 11 m-cy co daje 16 500 posiłków. 3. Wykonawca składając ofertę oświadcza, iż nie będzie miał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tytułu zamówienia w okresie obowiązywania niniejszej umowy mniejszej ilości posiłków niż wynikałoby to z przyjętego przez Zamawiającego szacunku. 4. Zamawiający zapłaci wyłącznie za rzeczywistą liczbę przygotowywanych posiłków dla dzieci objętych usługą cateringu. 5. Zestaw dzienny przypadający na jedno dziecko to: śniadanie, dwudaniowy obiad (zupa, drugie danie), oraz podwieczorek. 6. Dostarczane posiłki musza być urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej, przygotowane zgodnie z zasadami żywienia dzieci (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne). 7. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku przedszkolnym, normy produktów każdej z grup oraz wziąć pod uwagę wartość odżywczą przygotowanych posiłków. 8. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie protokołu odbioru z ilości dostarczonych posiłków w danym miesiącu. 9. Posiłki muszą być dostarczane w dniach od poniedziałku do piątku. 10. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godziny 15:00 dnia poprzedzającego wydanie posiłku (najlepiej telefonicznie). 11. Wyklucza się sporządzanie posiłków na bazie półproduktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.), oraz typu instant. Mięso nie możne być MMO (mięso odkostnione mechaniczne). 12. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na określonym przez Zamawiającego formularzu. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 13. Wykonawca gwarantuje, że przygotowanie posiłków będzie przeprowadzane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914). 14. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi żywienia wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z normami HACCP. 15. Posiłki Wykonawca dostarczał będzie zgodnie z przepisami HACCP, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości i higieny przewożonych potraw - posiłki mają być dostarczane w pojemnikach przystosowanych do kontaktu z żywnością posiadające atesty. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 17. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia naczyń i sztućców jednorazowych, sterylnych i bezpiecznych w użytkowaniu. 18. Wymagane jest dostarczenie posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego - Punkt Przedszkolny Bajka ul. Ludowa 5, 11-300 Biskupiec o ustalonych godzinach tj. 18.1. dostawa śniadania: 8:30 18.2. dostawa obiadu dwudaniowego: 11:45 18.3. dostawa podwieczorku: 14:00 - 14:30 19. Przedstawione wyżej godziny dostarczania posiłków są orientacyjne. Zamawiający dopuszcza przesunięcie godzin dostarczania posiłków w zależności od godzin otwarcia punktu przedszkolnego. Ostateczne godziny dostarczania posiłków zostaną zapisane w umowie z Wykonawcą. Dodatkowo Wykonawca może zwrócić się z prośbą o przesunięcie godzin dostarczania posiłków podając uzasadniony powód dla wprowadzonej zmiany. 20. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy do godz. 8.00 tego samego dnia. 21. Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór naczyń i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. 22. Wykonawca musi dysponować pojazdem posiadającym wymagane prawem zgody na transport produktów żywienia, spełniających wymagane normy sanitarne. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia np. liczba posiłków może być znacznie niższa w okresie świąt itp. 24. W przypadku awarii (np. awaria samochodu, awaria w kuchni itp.) lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest obowiązany zapewnić posiłki o tej samej jakości na swój koszt z innych źródeł. 25. Zestaw posiłków stanowi naprzemiennie - przykładowe zestawienia: Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne lub mleko pochodne + kanapki (co najmniej 2 na dziecko) + herbata. Kanapki powinny być sporządzone z użyciem zróżnicowanego pieczywa (chleb pszenny, chleb razowy, żytni, bułka pszenna itp.) z urozmaiconą zawartością, a więc zawierać ser, jajka, wędliny, warzywa świeże. Obiad: pierwsze danie - zupa drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, makaron, kopytka lub kasza) lub pyzy + dania mięsne np. sztuka mięsa udziec kurczaka, kotlet schabowy, kotlet mielony, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. lub ryba lub gołąbek lub gulasz mięsny lub pierogi, naleśniki, knedle itp. + surówka lub warzywa gotowane + sok, napój lub kompot. Podwieczorek: kanapka lub pączek, słodka bułka ( ciasto, ciastka ) + herbata lub napój mleczny itp. lub desery mleczne, kisiel, budyń lub owoce (w tym sezonowe)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie wg załącznika nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie jako wykonawca lub podwykonawca jedną usługę związaną z: przygotowaniem co najmniej 40 śniadań i 40 obiadów przy czym usługa ta musiała być wykonana w dniach od poniedziałku do piątku przez co najmniej 1 miesiąc.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie wg załącznika nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie wg załącznika nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie wg załącznika nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiany godzin dostarczania posiłków, - wystąpienia zmian których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansujących przedmiot umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Al. Niepodległości 4 A, 11-300 Biskupiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Al. Niepodległości 4 A, 11-300 Biskupiec, III piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Dajmy szansę naszym dzieciom współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.