eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA MATERIAŁÓW I SUROWCÓW W TYMODCZYNNIKI I DROBNE WYPOSAŻENIE LABORATORYJNE - Szp/FZ-81/WROVASC/2011.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Wrocław: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SUROWCÓW W TYM: ODCZYNNIKI I DROBNE WYPOSAŻENIE LABORATORYJNE - Szp/FZ-81/WROVASC/2011.
Numer ogłoszenia: 290090 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212088 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SUROWCÓW W TYM: ODCZYNNIKI I DROBNE WYPOSAŻENIE LABORATORYJNE - Szp/FZ-81/WROVASC/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i surowców w tym: odczynniki i inne materiały. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1.1-1.7 do formularza oferty i obejmuje swym zakresem formularz ofertowo-cenowy wraz ze specyfikacjami technicznymi. 2.Dodatkowe informacje: - Pakiet nr 3 - Ze względu na kontynuację badań i wykorzystywaną do badań specjalistyczną aparaturę firmy Applied biosystems, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowanie produktów równoważnych. - Pakiet nr 7 - Ze względu na przetestowanie i sprawdzenie odczynników i przedmiotów jednorazowego użytku, o których mowa powyżej podczas uprzednich badań na komórkach śródbłonka jako odpowiednich dla tej linii komórkowej oraz zaplanowanych badań, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowanie produktów równoważnych, a jedynie te o podanych numerach katalogowych konkretnych producentów. Produkty równoważne z innych firm nie odpowiadają wymogom zaplanowanych badań, uniemożliwiając przeprowadzenie planowanych badań wprowadzając liczne artefakty. 3.W zakresie w.w dostawy Wykonawca może podzlecić jej wykonanie podwykonawcom biorąc pełną odpowiedzialność za ich jakość, terminowość i rzetelność. 4.Wymagana minimalna data ważności przedmiotu zamówienia wynosi nie mniej niż 10 miesięcy od daty dostawy. 5.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy liczone od daty dostawy - dot. pakietu nr 6 poz. 6-13. 6.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy z terminem gwarancji nie krótszym niż 12 miesięcy liczone od daty dostawy - dot. pakietu nr 5. 7.Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w formularzach ofertowo - cenowych lub o wyższych parametrach niż wymagane. 9.Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 (projekt pod nazwą WROVASC - Zintegrowane Centrum Medycyny Sercowo-Naczyniowej), Nr umowy POIG.01.01.02-02-001/08-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAKO POLSKA SP. Z O.O., UL. Świętojańska 134, 81-404 GDYNIA, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9220,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9271,59

  • Oferta z najniższą ceną: 9271,59 / Oferta z najwyższą ceną: 9271,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIGMA - ALDRICH SP. Z O.O., ul. Szelągowska 30, 61-626 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14060,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16461,96

  • Oferta z najniższą ceną: 16461,96 / Oferta z najwyższą ceną: 16461,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O., ul. Bonifraterska 17, 00-203 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42680,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49975,33

  • Oferta z najniższą ceną: 49975,33 / Oferta z najwyższą ceną: 49975,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet Nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYMBIOS SP. Z O.O., ul. Modrzewiowa 37, 83-010 STRASZYN, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16892,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15369,58

  • Oferta z najniższą ceną: 15369,59 / Oferta z najwyższą ceną: 15369,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOKOM Baka B., Olszewski Z., Gruchała-Węsierski M., Spółka Jawna, ul. Wspólna 3 skr.p. 47, 05-090 Janki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1160,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1691,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1691,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1691,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet Nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOKOM Baka B., Olszewski Z., Gruchała-Węsierski M., Spółka Jawna, ul. Wspólna 3, skr.p. 47, 05-090 JANKI, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14558,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18875,58

  • Oferta z najniższą ceną: 18875,58 / Oferta z najwyższą ceną: 18875,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet Nr 7A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMMUNIQ Beata Solon-Gogol, ul. Sąsiedzka 1, 44-240 ŻORY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265,68

  • Oferta z najniższą ceną: 265,68 / Oferta z najwyższą ceną: 265,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.