eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach w 2016 i 2017 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Tarnowskie Góry: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach w 2016 i 2017 roku.
Numer ogłoszenia: 289736 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855038, faks 032 2855038 w. 118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-tg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach w 2016 i 2017 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym (tj. lokalnym - powiat tarnogórski i obszar całej Polski) i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach w 2016 i 2017 roku. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529). 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje przesyłek wymagających urzędowego potwierdzenia ich nadania w rozumieniu art. 17 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529). 3. Zakres usługi obejmuje przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek z korespondencją i paczek pocztowych, zwrotu przesyłek niedoręczonych, potwierdzeń odbioru oraz usługę przewozu korespondencji i dokumentów nadawczych z siedziby Zamawiającego tj. 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1 do siedziby Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529). 4. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia o gabarycie A i B rozumie się: a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c) polecone - przesyłki rejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane, najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane, najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: -minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, -maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: -minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm, -maksimum - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 5. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą na wskazany adres. 6. Odbiorcami przesyłek nadawanych przez Zamawiającego przede wszystkim są osoby bezrobotne i poszukujące pracy, czyli osoby niezatrudnione i niewykonujące innej pracy zarobkowej, a co się z tym wiąże - osoby nieuzyskujące przychodów. Z uwagi na ułatwienie ww. osobom dostępu do odbioru przesyłek oraz nie nakładanie na nich nieuzasadnionych kosztów dotarcia do oddalonych lokalizacji placówek zdawczo - odbiorczych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował przez okres obowiązywania umowy co najmniej 15 placówkami zdawczo - odbiorczymi na terenie powiatu tarnogórskiego, w tym minimum: - 6 placówkami na terenie gminy Tarnowskie Góry, co najmniej jedna na dwie sąsiadujące dzielnice miasta, - 1 placówką na terenie gminy Radzionków, - 1 placówką na terenie gminy Miasteczko Śląskie, - 1 placówką na terenie gminy Kalety, - 1 placówką na terenie gminy Ożarowice, - 2 placówkami na terenie gminy Zbrosławice, - 1 placówką na terenie gminy Świerklaniec, - 1 placówką na terenie gminy Krupski Młyn, - 1 placówką na terenie gminy Tworóg, w celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki. Placówki powinny być czynne przez co najmniej 5 dni w tygodniu, przez co najmniej 5 godzin w dogodnych godzinach z uwzględnieniem godzin popołudniowych. 7. Wykonawca powinien posiadać poza terenem powiatu tarnogórskiego na terenie całego kraju odpowiednią liczbę placówek zdawczo - odbiorczych, w celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki. Placówki powinny być czynne przez co najmniej 5 dni w tygodniu, w dogodnych godzinach z uwzględnieniem godzin popołudniowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe miejscowe tzn. na terenie powiatu tarnogórskiego, przyjęte do przemieszczania i doręczania w terminie do 4 dni roboczych po nadaniu w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii. W przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii w terminie do 6 dni roboczych po nadaniu. 9. Przesyłki pocztowe zawierające pisma i decyzje administracyjne, które Zamawiający jako organ administracji publicznej doręcza adresatom w toku prowadzonego postępowania administracyjnego Wykonawca zobowiązany jest doręczać adresatom zgodnie z trybem i sposobem określonym w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.). 10. Przesyłki pocztowe będą nadawane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru z siedziby Zamawiającego. 11. Przesyłki przeznaczone do nadania oraz stosowna dokumentacja potwierdzająca ich ilość i rodzaj będą odbierane z siedziby Zamawiającego tj. Powiatowego Urzędu Pracy, ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, w każdym dniu roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:30 do 14:30. 12. Osoba upoważniona przez Wykonawcę odbierająca przesyłki z siedziby Zamawiającego kwituje odbiór przekazanych przesyłek do przewozu w zestawieniu przygotowanym przez Zamawiającego, a po dostarczeniu ich do placówki Wykonawcy potwierdza ich nadanie: a) w przypadku przesyłek rejestrowanych - w książce nadawczej, b) w przypadku przesyłek nierejestrowanych - w zestawieniu ilościowym. 13. Odbioru przesyłek przeznaczonych do nadania dokonywać będzie osoba upoważniona przez Wykonawcę. 14. Odpowiedzialność za przesyłki przechodzi na Wykonawcę z chwilą ich przekazania osobie upoważnionej przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zobowiązany jest do umieszczenia na stronie adresowej przesyłek oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą. 16. Zamawiający będzie korzystał ze swojego opakowania dla przesyłek i paczek. 17. Zamawiający będzie korzystał z własnych druków potwierdzenie odbioru. 18. Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki, niezwłocznie po doręczeniu korespondencji (nie później, niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia doręczenia korespondencji) w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. W przypadku nieobecności adresata Wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia zawiadomienia o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać przesyłkę z uwzględnieniem warunków i terminów odbioru przesyłek określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym zakresie. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w wyznaczonym terminie wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpaniu możliwości doręczenia przesyłki, przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu (nie później, niż w ciągu 14 dni roboczych) wraz z podaniem przyczyny jej niedoręczenia. 19. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiający ma prawo złożyć reklamację na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529). 20. Ceny usług świadczonych przez Wykonawcę wynikają z formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu przedmiotu zamówienia tzn. zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej lub większej ilości sztuk niż wskazana w kolumnie nr 3 Przewidywana ilość w sztukach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik numer 1 do niniejszej specyfikacji lub możliwość całkowitej rezygnacji z zamówienia poszczególnych pozycji. Wykonawca z tego tytułu nie będzie dochodził żadnych roszczeń. 22. Jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym terminie Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami obciążyć Wykonawcę.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawca musi wykazać, ze posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla jednego podmiotu na kwotę minimum 100.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca musi wykazać iż na czas realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią liczbą placówek zdawczo - odbiorczych na terenie powiatu tarnogórskiego tzn. co najmniej 15 placówkami (zgodnie z punktem III.1.6 specyfikacji), w celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione)do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) Stosowne pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Ilość posiadanych placówek zdawczo - odbiorczych na terenie powiatu tarnogórskiego - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na skutek okoliczności, które powodują, że zmiany będą konieczne z punktu widzenia interesów Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w zakresie: 1) zmiany adresów placówek zdawczo - odbiorczych, podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, pod warunkiem że nowa lokalizacja placówek znajdować się będzie w tej samej gminie. Zmiana lokalizacji placówki może nastąpić po uzgodnieniu z Zamawiającym i po wyrażeniu zgody na piśmie przez Zamawiającego; 2) zmiany jednostkowych cen netto pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sposób określony w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), 3) innym niż wymienione wyżej, ale z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy. Wykonawca w powyższych sytuacjach zobowiązanych jest poinformować Zamawiającego na piśmie o tym fakcie ze wskazaniem wysokości stawki, a także z podaniem podstawy prawnej lub przepisów regulujących powyższą zmianę. Zmiany będą dokonywane w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.tarnowskiegory.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry pokój 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry sekretariat pokój nr 320 (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.