Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-07
Katowice: Nadbudowa i rozbudowa budynku głównego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 289554 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach , ul. Św. Huberta 43/45, 40-543 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6094543, faks 032 6094543.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/rdlp_katowice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pańsw.jedn.org. nieposiadajaca osobowości prawnej, zarządzająca mieniem Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa i rozbudowa budynku głównego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja biurowca, stanowiącego siedzibę zamawiającego, polegająca na nadbudowie jednej kondygnacji budynku i robotach towarzyszących - zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej - oraz uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie a także użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem W zakresie niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania : 1. Nadbudowy budynku wraz z instalacjami (jedna kondygnacja) - zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami określonymi w decyzji udzielającej pozwolenia na budowę 2. Instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania w całym budynku (instalacja SAP), 3. Dostawy, montażu i uruchomienia (odbiór UDT) windy osobowej, 4. Modernizacji istniejącej kotłowni, 5. Remontu istniejącej części budynku biurowego (malowanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, naprawa podłóg, drobne roboty remontowe), 6. Opracowania Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla zmodernizowanego budynku - sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi, wydanymi w tej sprawie 7. Przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej , 8. Uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 220.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przez upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), Wykonawca składający ofertę wykaże, że : 1) zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane, obejmujące branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną - polegające na wybudowaniu lub przebudowaniu obiektu użyteczności publicznej lub obiektu zakwaterowania zbiorowego - o kubaturze nie mniejszej niż 3.000,0 m3 każdy. Wartość każdej z wymaganych robót - nie może być mniejsza niż 1.000.000,00 złotych brutto. (definicje obiektu użyteczności publicznej oraz obiektu zakwaterowania zbiorowego - podane w SIWZ) oraz 2) zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na montażu i uruchomieniu (odbiór UDT) windy osobowej w obiekcie kubaturowym. Jeżeli w zakresie robót budowlanych, wykazanych na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w pkt. 1) - znajduje się również wykonanie dostawy, montażu i uruchomienia windy osobowej - zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. W takim przypadku należy wykazać wykonanie co najmniej dwóch zamówień, spełniających warunek zawarty w pkt. 1), z czego co najmniej jedno z nich musi obejmować również dostawę, montaż i uruchomienie windy osobowej w budynku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże, że dysponuje co najmniej : 1) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą łącznie: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (uprawnienia wydane nie później niż w sierpniu 2007r.) - posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum dwóch robót budowlanych - polegających na budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego - każdy o kubaturze nie mniejszej niż 3.000 m3. Każda z robót musi obejmować swoim zakresem branże: budowlaną, elektryczną i sanitarną 2) jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, 3) jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby, które będą pełnić funkcję kierowników robót muszą wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym (uprawnienia do kierowania robotami w swoich specjalnościach muszą być wydane nie później niż w sierpniu 2007r.) Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. UWAGA : Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 7.07.1994r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych. Dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2008 r. nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca jest w sytuacji, zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - w wysokości minimum 500.000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą i dokumentami wymienionymi wyżej, Wykonawca winien złozyć: 1. kosztorys ofertowy, sporządzony METODĄ KALKULACJI UPROSZCZONEJ - na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów, załączonych do SIWZ. Wraz z kosztorysem uproszczonym należy złożyć TABELE ELEMENTÓW SCALONYCH z zestawieniem kosztów robocizny, materiałów i sprzętu, 2. dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych - (wymagane tylko w przypadku oferty, zawierającej rozwiązania równoważne)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe niezależne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa na zasadach określonych w § 9 umowy. 3. Zmiany podwykonawcy, który - zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych - będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji. 4. Zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 36 ust. 4 prawa zamówień publicznych, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 5 umowy. 5. Wystąpienia konieczności zmiany osób (ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy. 6. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z przyczyn określonych w § 2. ust. 6 umowy, który mówi, że: terminy określone w umowie oraz w Harmonogramie rzeczowo-finansowym - mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z okoliczności: 1) leżących po stronie Zamawiającego (wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów dokumentacji projektowej), 2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, 3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne itp.), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 4) odmiennych (ale istotnych dla realizacji zamówienia) od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków technicznych w budynku, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych elementów, 5) wystąpienia robót dodatkowych o których mowa w § 7. ust. 4 umowy. 6) wystąpienia zamówień dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej a które na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia są konieczne do wykonania niniejszego zamówienia, 7) wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych prawem dokumentów (decyzji, zezwoleń i.t.p.) - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 7. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych: - zmianą danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) - zmianą danych teleadresowych, - rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 9. Dopuszcza się możliwość wystąpienia robót dodatkowych i robót zamiennych - zdefiniowanych w § 7. ust. 4 umowy. 10. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych wyżej - termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 11. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), podatek ten będzie naliczany do kwot netto - w wysokości wynikającej z przepisów obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego, bez konieczności zmiany treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego:
40-543 Katowice
ul. Sw. Huberta 43/45.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach 40 - 543 Katowice, ul. Sw. Huberta 43/45 sala nr 104A parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Fotomedia na najwyższym poziomie - przebudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Katowicach"
- WYMIANA ISTNIEJĄCEGO DŹWIGU OSOBOWEGO O NAPĘDZIE HYDRAULICZNYM W ISTNIEJĄCYM SZYBIE WINDOWYM NA NOWY DŹWIG OSOBOWY O NAPĘDZIE ELEKTRYCZNYM W PRZYCHODNI NR 1 ZLOKALIZOWANEJ W KATOWICACH
- Modernizacja i doposażenie punktu ochrony fizycznej Ministerstwa Przemysłu.
- Dostawa i wdrożenie systemu AV w salach konferencyjnych H i I wraz z integracją
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji sieci internetowych w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku przybudówki Przedszkola w Bobolicach
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Miś Uszatek" w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Kolorowy Domek" w Żydowie
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.