eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynPełnienie funkcji asystenta nauczyciela projektu CHCEMY BYĆ AKTYWNI realizowanego przez Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-03

Wolsztyn: Pełnienie funkcji asystenta nauczyciela projektu CHCEMY BYĆ AKTYWNI realizowanego przez Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 28949 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie , ul. Mickiewicza 4, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 3842745, faks 68 3842745.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gim2.wolsztyn.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji asystenta nauczyciela projektu CHCEMY BYĆ AKTYWNI realizowanego przez Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uługa polegająca na pełnieniu funkcji asystenta nauczyciela projektu CHCEMY BYĆ AKTYWNI realizowanego przez Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. A. Zadanie nr 1 pn. Asystent od spraw posiłków. Zakres zadań asystenta nauczyciela dla zadania 1: a) terminowe stawianie się do pracy w dniach, kiedy czynna jest świetlica i innych wyznaczonych przez kierownika; b) prowadzenie ewidencji w programie Excel, prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji Projektu. c) systematyczne prowadzenie ewidencji pracy; d) dopilnowanie reglamentacji posiłków i przekazywanie ich uczestnikom Projektu na poszczególnych zajęciach; e) sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy i przedstawianie ich w formie papierowej do zatwierdzenia Kierownikowi Projektu, do przedostatniego dnia każdego miesiąca; f) przygotowywanie sal do zajęć i sprzątanie po zajęciach; g) podpisywanie listy obecności w danym dniu pracy; h) informowanie Kierownika Projektu o wszelkich nieprawidłowościach mogących mieć wpływ na prawidłową i terminową realizację Projektu; i) regularne zapoznawanie się z informacjami umieszczonymi na stronie internetowej Projektu (www.gim2.wolsztyn.pl); j) prowadzenie dokumentacji zleconej przez kierownika projektu w programie Word i Excel; k) wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami Zadanie nr 2 pn. Asystent od spraw dokumentacji nauczycieli i strony internetowej. Zakres zadań asystenta nauczyciela dla zadania 2: a) terminowe stawianie się do pracy w dniach, kiedy czynna jest świetlica i innych wyznaczonych przez kierownika; b) prowadzenie ewidencji w programie Excel, prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji Projektu. c) dbanie, aby uczestnicy Projektu uczestniczyli w zajęciach z psychologiem Projektu i doradcą zawodowym; d) systematyczne prowadzenie ewidencji pracy; e) sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy i przedstawianie ich w formie papierowej do zatwierdzenia Kierownikowi Projektu, do przedostatniego dnia każdego miesiąca; f) zbieranie informacji o Projekcie na stronę internetową Projektu; g) przeprowadzanie opracowanych ankiet (testów), kart obserwacji z uczestnikami Projektu; h) podpisywanie listy obecności w danym dniu pracy; i) informowanie Kierownika Projektu o wszelkich nieprawidłowościach mogących mieć wpływ na prawidłową i terminową realizację Projektu; j) regularne zapoznawanie się z informacjami umieszczonymi na stronie internetowej Projektu (www.gim2.wolsztyn.pl); k) prowadzenie dokumentacji zleconej przez kierownika projektu w programie Word i Excel; l) kserowanie materiałów na zajęcia z uczestnikami projektu; m) wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami. Zadanie nr 3 pn. Asystent nauczyciela od spraw przygotowywania sal lekcyjnych i kserowania. Zakres zadań asystenta nauczyciela dla zadania 3: a) terminowe stawianie się do pracy w dniach, kiedy czynna jest świetlica i innych wyznaczonych przez kierownika; b) prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji Projektu; c) dbanie, aby uczestnicy Projektu uczestniczyli w zajęciach z psychologiem Projektu i doradcą zawodowym; d) systematyczne prowadzenie ewidencji pracy; e) sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy i przedstawianie ich w formie papierowej do zatwierdzenia Kierownikowi Projektu, do przedostatniego dnia każdego miesiąca; f) zbieranie informacji o Projekcie na stronę internetową Projektu; g) przygotowywanie sal do zajęć i sprzątanie po zajęciach; h) podpisywanie listy obecności w danym dniu pracy; i) informowanie Kierownika Projektu o wszelkich nieprawidłowościach mogących mieć wpływ na prawidłową i terminową realizację Projektu; j) regularne zapoznawanie się z informacjami umieszczonymi na stronie internetowej Projektu (www.gim2.wolsztyn.pl). k) prowadzenie dokumentacji zleconej przez kierownika projektu w programie Word i Excel; l) redagowanie dokumentów; m) kserowanie materiałów na zajęcia z uczestnikami projektu; n) wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami. 2.2. Zamawiający wymaga aby asystent nauczyciela : -prowadził kartę czasu pracy - był obecny w każdy dzień czasu pracy przez 5 h..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1, 79.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że dysponuje: Osobą wyznaczoną do realizacji poszczególnych zadań, która: a) posiada wykształcenie co najmniej średnie; b) posiada umiejętność pracy w programie Word i Excel; c) posiada doświadczenie min. 3 miesięczne na stanowisku asystenta projektu w zakresie usług szkoleniowych lub na stanowisku pracownika biurowego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował odpowiednio: - co najmniej 1 osobą w przypadku składania oferty na 1 zadanie; - co najmniej 2 osobami w przypadku składania oferty na 2 zadania; - co najmniej 3 osobami w przypadku składania oferty na 3 zadania. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Dla potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz osób opisany w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udział postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający zaleca również dołączenie do oferty parafowanego wzoru istotnych postanowień umowy (przez osobę-/y/ uprawnioną-/e/ do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptację ich treści i warunków wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach . a) w przypadku, wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: - zmiany organizacji prawnej Wykonawcy, - uzasadnionej zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ, - zmiany umowy o dofinansowanie projektu, - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących PO KL 2007-2013 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej, b). Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji : - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, c). Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących sytuacjach : - zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku. - rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług, - wykonania usług zamiennych - o wartość tych prac . d). Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy : - zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, - zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ). 2.Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zgoda obu stron umowy, c) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usługi, d) forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gim2.wolsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie ul. Mickiewicza 4, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, sekretariat. Opłata za SIWZ 20,00zł (dwadzieścia złotych 00/100).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie ul.Mickiewicza 4, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenat nauczyciela projektu CHCEMY BYĆ AKTYWNI realizowanegoprzez Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegou, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Asystent od spraw posiłków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań asystenta nauczyciela dla zadania 1: a) terminowe stawianie się do pracy w dniach, kiedy czynna jest świetlica i innych wyznaczonych przez kierownika; b) prowadzenie ewidencji w programie Excel, prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji Projektu. c) systematyczne prowadzenie ewidencji pracy; d) dopilnowanie reglamentacji posiłków i przekazywanie ich uczestnikom Projektu na poszczególnych zajęciach; e) sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy i przedstawianie ich w formie papierowej do zatwierdzenia Kierownikowi Projektu, do przedostatniego dnia każdego miesiąca; f) przygotowywanie sal do zajęć i sprzątanie po zajęciach; g) podpisywanie listy obecności w danym dniu pracy; h) informowanie Kierownika Projektu o wszelkich nieprawidłowościach mogących mieć wpływ na prawidłową i terminową realizację Projektu; i) regularne zapoznawanie się z informacjami umieszczonymi na stronie internetowej Projektu (www.gim2.wolsztyn.pl); j) prowadzenie dokumentacji zleconej przez kierownika projektu w programie Word i Excel; k) wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent od spraw dokumentacji nauczycieli i strony internetowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań asystenta nauczyciela dla zadania 2: a) terminowe stawianie się do pracy w dniach, kiedy czynna jest świetlica i innych wyznaczonych przez kierownika; b) prowadzenie ewidencji w programie Excel, prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji Projektu. c) dbanie, aby uczestnicy Projektu uczestniczyli w zajęciach z psychologiem Projektu i doradcą zawodowym; d) systematyczne prowadzenie ewidencji pracy; e) sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy i przedstawianie ich w formie papierowej do zatwierdzenia Kierownikowi Projektu, do przedostatniego dnia każdego miesiąca; f) zbieranie informacji o Projekcie na stronę internetową Projektu; g) przeprowadzanie opracowanych ankiet (testów), kart obserwacji z uczestnikami Projektu; h) podpisywanie listy obecności w danym dniu pracy; i) informowanie Kierownika Projektu o wszelkich nieprawidłowościach mogących mieć wpływ na prawidłową i terminową realizację Projektu; j) regularne zapoznawanie się z informacjami umieszczonymi na stronie internetowej Projektu (www.gim2.wolsztyn.pl); k) prowadzenie dokumentacji zleconej przez kierownika projektu w programie Word i Excel; l) kserowanie materiałów na zajęcia z uczestnikami projektu; m) wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Asystent nauczyciela od spraw przygotowywania sal lekcyjnych i kserowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań asystenta nauczyciela dla zadania 3: a) terminowe stawianie się do pracy w dniach, kiedy czynna jest świetlica i innych wyznaczonych przez kierownika; b) prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji Projektu; c) dbanie, aby uczestnicy Projektu uczestniczyli w zajęciach z psychologiem Projektu i doradcą zawodowym; d) systematyczne prowadzenie ewidencji pracy; e) sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy i przedstawianie ich w formie papierowej do zatwierdzenia Kierownikowi Projektu, do przedostatniego dnia każdego miesiąca; f) zbieranie informacji o Projekcie na stronę internetową Projektu; g) przygotowywanie sal do zajęć i sprzątanie po zajęciach; h) podpisywanie listy obecności w danym dniu pracy; i) informowanie Kierownika Projektu o wszelkich nieprawidłowościach mogących mieć wpływ na prawidłową i terminową realizację Projektu; j) regularne zapoznawanie się z informacjami umieszczonymi na stronie internetowej Projektu (www.gim2.wolsztyn.pl). k) prowadzenie dokumentacji zleconej przez kierownika projektu w programie Word i Excel; l) redagowanie dokumentów; m) kserowanie materiałów na zajęcia z uczestnikami projektu; n) wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.