eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączUsługa organizacji imprezy i seminarium w ramach projektu Wspólnie dla siebie i innych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-13

Nowy Sącz: Usługa organizacji imprezy i seminarium w ramach projektu Wspólnie dla siebie i innych
Numer ogłoszenia: 289266 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.nowysacz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji imprezy i seminarium w ramach projektu Wspólnie dla siebie i innych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Promocja projektu Wspólnie dla siebie i innych realizowanego w ramach obchodów Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym (2010) w Polsce: 100 szt. ulotek 100 szt. plakatów 2 emisje ogłoszenia w prasie lokalnej 7 emisji planszy dynamicznej w lokalnej telewizji kablowej opracowanie materiału do reklamy radiowej 12 emisji reklamy radiowej Zadanie Nr 2 Organizacja i realizacja imprezy na terenie Szkoły Podstawowej nr 20 im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Nowym Sączu ul. Nadbrzeżna 77 w dniu 29 września 2010 roku w godzinach od 10.00 do 15.00 jednodniowego wydarzenia kulturalno - edukacyjno - integracyjnego dla dzieci i młodzieży oraz otoczenia z rodzin ubogich i zagrożonych wykluczeniem społecznym korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu oraz nie korzystających z takiej pomocy dla około 300 uczestników w ramach Projektu Wspólnie dla siebie i innych realizowanego w ramach obchodów Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym (2010) w Polsce: Zapewnienie nagłośnienia Zapewnienie i rozstawienie koszy i pojemników na śmieci 8 szt. Zapewnienie i ustawienie kabin - toalet 4 szt. w tym 2 szt. przystosowane do osób niepełnosprawnych Namioty wystawowe 6 szt. Zapewnienie i ustawienie ławostołów 25 szt. Zapewnienie i ustawienie sztucznej krowy do dojenia 400 szt. balonów reklamowych 5 zestawów kredek do malowania twarzy składających się z minimum 12 kolorów 5 opakowań kredy do malowania po asfalcie, Zapewnienie i wydanie Zamawiającemu lub osobom wskazanym materiałów potrzebnych do przeprowadzenia konkursu plastycznego dla grupy 30 dzieci: 15 opakowań kredek po 12 kolorów w opakowaniu, 15 opakowań farb po 12 kolorów w opakowaniu + kubek i pędzel do każdego zestawu, 40 arkuszy papieru białego do malowania rozmiar A3. Zapewnienie nagród oraz dyplomów w konkursie plastycznym za zajęcie 1 miejsca w kwocie nie mniejszej niż 50,00 zł, 2 miejsca w kwocie nie mniejszej niż 40,00 zł, 3 miejsce w kwocie nie mniejszej niż 30,00 zł (Zamawiający wskaże grupę rodzajową nagród, jakie zostaną przekazane uczestnikom konkursu). Wykonawca zapewni 27 nagród pocieszenia równowartość 1 nagrody powinna wynieść nie mniej niż 10,00 zł. Zapewnienie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia konkursów (przeciąganie liny, rzucanie do celu), nagród oraz dyplomów i wydanie Zamawiającemu lub osobom wskazanym w konkursie sportowym dla 50 uczestników za zajęcie 1 miejsca w kwocie nie mniejszej niż 50,00 zł, 2 miejsca w kwocie nie mniejszej niż 40,00 zł, 3 miejsce w kwocie nie mniejszej niż 30,00 zł 47 nagród pocieszenia, z tym że równowartość 1 nagrody powinna wynieść nie mniej niż 10,00 zł. (Zamawiający wskaże grupę rodzajową nagród, jakie zostaną przekazane uczestnikom konkursu) Zapewnienie nagród oraz dyplomów i wydanie Zamawiającemu lub osobom wskazanym w konkursie teatralny dla 10 uczestników za zajęcie 1 miejsca w kwocie nie mniejszej niż 50,00 zł, 2 miejsca w kwocie nie mniejszej niż 40,00 zł, 3 miejsce w kwocie nie mniejszej niż 30,00 zł 7 nagród pocieszenia, z tym że równowartość 1 nagrody powinna wynieść nie mniej niż 10,00 zł. (Zamawiający wskaże grupę rodzajową nagród, jakie zostaną przekazane uczestnikom konkursu) Zapewnienie nagród oraz dyplomów i wydanie Zamawiającemu lub osobom wskazanym w konkursie piosenki dla 10 uczestników za zajęcie 1 miejsca w kwocie nie mniejszej niż 50,00 zł, 2 miejsca w kwocie nie mniejszej niż 40,00 zł, 3 miejsce w kwocie nie mniejszej niż 30,00 zł 7 nagród pocieszenia, z tym że równowartość 1 nagrody powinna wynieść nie mniej niż 10,00 zł. (Zamawiający wskaże grupę rodzajową nagród, jakie zostaną przekazane uczestnikom konkursu) Zapewnienie punktu medycznego składającego się z minimum 2 osób w różnych wariantach osobowych (ratowników, pielęgniarek, lekarzy), materiałów medycznych potrzebnych do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej. Zorganizowanie 2 stoisk gastronomicznych oraz zapewnieniew nich zaopatrzenia, obsługę (na stoisku a) i b) i wydawanie potraw uczestnikom: a) W jednym stoisku będą wydawane ciepłe posiłki takie jak: 300 porcji kiełbasy pieczonej na grillu, jedna porcja składa się z kiełbasy o gramaturze nie mniejszej niż 150 gram podawanej na tacce papierowej, bułki, ketchupu i musztardy, widelca i noża plastikowego i serwetki. 300 porcji kiełbasy białej pieczonej na grillu, jedna porcja składa się z kiełbasy o gramaturze nie mniejszej niż 150 gram podawanej na tacce papierowej, bułki, ketchupu i musztardy, widelca i noża plastikowego i serwetki. Na tym stoisku będzie wydawanych 500 porcji herbaty z cukrem i cytryną, w kubkach plastikowych o pojemności 0,2l przystosowanych do ciepłych napojów, b) W drugim stoisku wydawane będą napoje zimne, drożdżówki i owoce, takie jak: 150 szt. wody mineralnej typu Piwniczanka w butelkach plastikowych o pojemności 0,5 litra, 150 szt. soków o różnych smakach, w kartonikach z rurką o pojemności 0,2l, 150 szt. drożdżówek ze serem o gramaturze nie mniejszej niż 100 gram; jabłka 40 kg, banany 50 kg oraz słodyczy typu ptasie mleczko, galaretka, wafelek, łączna gramatura i ilość słodyczy wynosi 6 kg, (słodycze nie mogą zawierać nadzienia alkoholowego) każdy cukierek musi być zapakowany oddzielnie. Zapewnienie i wydanie Zamawiającemu lub osobom wskazanym 300 biletów wstępu na wydarzenie kulturalno-edukacyjno-integracyjne, bilet zawierać będzie bloczek na 2 porcje kiełbasy pieczonej na grillu. Wykonawca musi posiadać opłacone ubezpieczenie OC na organizację imprezy - wydarzenia kulturalno- edukacyjno - integracyjnego (przedstawione do czasu podpisania umowy) Zadanie Nr 3 Zorganizowanie usługi seminaryjnej pod nazwą Przeciwdziałanie ubóstwu i wykluczeniu społecznemu dzieci i młodzieży w dniu 15 października 2010 roku w Sali Reprezentacyjnej Sądeckiego Ratusza dla około 100 osób w ramach Projektu Wspólnie dla siebie i innych realizowanego w ramach obchodów Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym (2010) w Polsce: 100 szt. zaproszeń z kopertami 100 szt. długopisów 100 szt. notatników 100 szt. teczek ofertowych Zapewnienie cateringu dla 100 osób Zadanie nr 4 Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych zakupionych w ramach Projektu Wspólnie dla siebie i innych realizowanego w ramach obchodów Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym (2010) w Polsce. 24 ryz papieru 20 szt. długopisó żelowych 5 szt. notesów samoprzylepnych 1 szt. toneru do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1522nf 2 tonery do drukarki HP LaserJet 2600n (1 koloru czarnego i 1 koloru czerwonego) 100 szt. kopert formatu C5 100 szt. koszulek A4 2 zestawy zakreślaczy (1 zestaw 4 kolory).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe 92.33.12.10 - Usługi animacji dla dzieci 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.51.10.00 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 39.52.25.30 - Namioty 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 37.52.00.00 - Zabawki 37.82.35.00 - Papier rysunkowy i kreślarski 37.82.21.00 - Kredki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.14.00.00 - Ulotki 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w formie oryginału lub kserokopiii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa na kwotę nie mniejszą niż 50000,00 zł brutto ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złoty ) .Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oferta załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał W formie oryginału oświadczenie o spełnieniu warunkó udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 załacznik nr 18 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian terminu wykonania umowy, sposobu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności: 1) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. 2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia; 3) rezygnacja z realizacji części przedmiotu umowy i zmiana umowy w tym zakresie spowodowana rozwiązaniem lub zmianą umowy o realizację projektów lub zmiany w wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w poszczególnych latach budżetowych. 4) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami 5) wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.nowysacz.pl, http://www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz http://www.mops.nowysacz.pl, http://www.nowysacz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach obchodów Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym (2010) w Polsce..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.