Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Jasło: Dostawa 1 szt. samochodu operacyjno-komunikacyjnego dla Komendy Powiatowej PSP w Jaśle
Numer ogłoszenia: 289265 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Mickiewicza 33, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4435800, faks 013 4435808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt. samochodu operacyjno-komunikacyjnego dla Komendy Powiatowej PSP w Jaśle.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochódu operacyjno-komunikacyjnego - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, c) przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ d) udzielą na w/w pojazd co najmniej 2 lata gwarancji mechanicznej, e) złożą wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 f) posiadają na terenie województwa podkarpackiego Autoryzowaną Stację Obsługi, zapewniającą przeglądy gwarancyjne, serwis oraz inne usługi niezbędne do prawidłowej eksploatacji samochodu, g) zapewnią serwis gwarancyjny w okresie trwania gwarancji i serwis pogwarancyjny przez okres min. 15 lat od daty dostawy samochodu. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : a) Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków. b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie /spełnia/nie spełnia/. c) W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu to, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4 ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 3. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawy samochodu specjalnego dla jednostki Państwowej Straży Pożarnej o wartości co najmniej 60.000 złotych brutto. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do ofert następujące oświadczenia i dokumenty : 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania tych warunków, do oświadczenia należy dołączyć: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających zakresem niniejszemu zamówieniu - załącznik 1a c. Uchwałę walnego zgromadzenia wspólników lub inny dokument upoważniający do zaciągnięcia zobowiązania - zawarcia umowy (dotyczy to przypadku, gdy Wykonawcą jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przyszłego zobowiązania do świadczenia dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego- art. 230 Kodeksu spółek handlowych) * d.Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie.* W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1) niniejszego rozdziału SIWZ każdy z Wykonawców składa oddzielnie. e. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. * wypełniają lub składają Wykonawcy, których to dotyczy 2) Opis techniczny samochodu sporządzony w oparciu o załącznik nr 3 do specyfikacji, wraz z folderem dotyczącym proponowanego samochodu. 3) Oświadczenie o dostarczeniu wyciągu ze świadectwa homologacji dotyczący przedmiotu zamówienia lub dokumentów umożliwiających zarejestrowanie samochodu jako pojazdu specjalnego Państwowej Straży Pożarnej. 4) Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a-e niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum do ofert musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kppspjaslo.binp.info/kppspjaslo/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle,
38-200 Jasło, ul. Mickiewicza 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle ul. Mickiewicza 33 (pok. 208 - II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 1 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 4 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 6 w Zespole Szkół Miejskich nr 1
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 11 w Zespole Szkół Miejskich nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzezinach Śląskich
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z ładowarką na potrzeby Straży Miejskiej w Szczecinku
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczego-gaśniczego z napędem 4x4 dla Gminy Mircze
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
- "Zakup sprzętu (2 samochodów ratowniczo-gaśniczych lekkich) niezbędnego do skutecznego prowadzenia akcji ratowniczych na terenie gminy Zadzim".
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.