eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w portach lotniczych ne terenie Polski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Warszawa: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w portach lotniczych ne terenie Polski.
Numer ogłoszenia: 289187 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5681930, faks 022 5681929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w portach lotniczych ne terenie Polski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w portach lotniczych ne terenie Polski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralna część SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnieseinia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć -aktualny certyfikat Agenta Obsługi Naziemnej wydany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego, - aktualne zezwolenie na świadczenie usług obsługi naziemnej wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a. obniżenie ceny za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie, b. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych treść umów będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, c. nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto, d. zmian wynikających z poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych i/-lub omyłek pisarskich, e. zmian treści o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych, f. wzrost cen za przedmiot umowy może nastąpić w przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę wzrostu ceny w cenniku usług Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe w Warszawie, ul. Księżycowa 5, pokój 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 12:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, sekretariat pokój nr 100 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie im. Fryderyka Chopina w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie im. Fryderyka Chopina w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa. Szczegołowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Poznań Ławica, ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Poznań Ławica, ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zalącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Szczecin Goleniów, Glewice 72-100 Goleniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Szczecin Goleniów, Glewice 72-100 Goleniów. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralna część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Kraków Balice, ul. Kpt. M. Medweckiego 1, 32-083 Balice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Kraków Balice, ul. Kpt. M. Medweckiego 1, 32-083 Balice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Gdańsk, Juliusza Słowackiego 200, 80-298 Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Gdańsk, Juliusza Słowackiego 200, 80-298 Gdańsk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Wrocław, 54-530 Wrocław, ul. Skarżyńskiego 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Wrocław, 54-530 Wrocław, ul. Skarżyńskiego 36. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Bydgoszcz, 85-151 Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 158.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Bydgoszcz, 85-151 Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 158. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralna część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Łódź, ul. Gen. S. Maczka 35 Łódź 94-328.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Łódź, ul. Gen. S. Maczka 35 Łódź 94-328. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2do SIWZ, który stanowi integralna część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Zielona Góra, 66-110 Babimost.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Zielona Góra, 66-110 Babimost. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Katowice, ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Katowice, ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralna część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Rzeszów Jasionka, Jasionka 942, 36-002 Jasionka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa handlingowa samolotów P-180 Piaggio Avanti I i Avanti II w Porcie Lotniczym Rzeszów Jasionka, Jasionka 942, 36-002 Jasionka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.