To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Inowrocław: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych i sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu ul. Mątewska 17.
Numer ogłoszenia: 288751 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220249 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych i sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu ul. Mątewska 17..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji powietrza wraz z zasilaniem i sterowaniem na I piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy ul. Mątewskiej 17. Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na sporządzeniu i uzgodnieniu przez Wykonawcę projektu budowlanego i projektów wykonawczych, sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz szczegółowych kosztorysów ofertowych, dostawę urządzeń klimatyzacji oraz ich montaż, wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej ww. urządzenia, wykonanie innych robót budowlanych towarzyszących wykonaniu przedmiotu zamówienia. Roboty budowlano- montażowe winny zostać wykonane zgodnie z opracowaną wcześniej przez Wykonawcę dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych przygotowanych w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załączniki do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby materiały oraz elementy z których wykonana zostanie instalacja funkcjonowały w okresie co najmniej 20 lat z wyłączeniem urządzeń klimatyzacyjnych. Wykonawca udzieli gwarancji na urządzenia i wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, oraz zapewni bezpłatny serwis tj. do dokonywania niezbędnych przeglądów oraz konserwacji wszystkich zamontowanych urządzeń i instalacji w całym okresie gwarancji. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru robót. Warunki wykonania przedmiotu Zamówienia. 1.Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów. Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania. 2.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia całkowitego bezpieczeństwa przed zagrożeniami płynącymi ze strony wykonywanych robót dla wszystkich osób przebywających w budynku oraz do zminimalizowania niedogodności (hałas, zanieczyszczenia itp. do stopnia umożliwiającego bezproblemowe korzystanie z budynku. 3. Wynagrodzenie dla Wykonawcy z tytułu wykonanych robót będzie miało formę wynagrodzenia ryczałtowego i będzie obejmowało całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu robót budowlanych, przy czym dopuszcza się możliwość złożenia faktury za wykonanie części przedmiotu zamówienia dotyczącej wykonania dokumentacji projektowej. Zamawiający zapłaci należności w terminie do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury VAT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I USŁUG INWESTYCYJNYCH "ENERGIA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I USŁUG INWESTYCYJNYCH "ENERGIA" SP. Z O.O.
- Biuro Projektów i Usług Inwestycyjnych ENERGIA sp. z o.o., ul. Sztutowska 26, 80-722 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114754,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125788,40
Oferta z najniższą ceną: 125788,40 / Oferta z najwyższą ceną: 196883,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
- Obsługa oraz zarządzanie projektem "Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów oraz poprawa dostępności i jakości warunków kształcenia w szkołach podstawowych"
- Budowa oświetlenia ulicy Henryka Górnego w Inowrocławiu
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
- Przebudowa ulicy Adama Poszwińskiego (151438C) od km 0+0,00 do km 0+265,75 w Inowrocławiu
- "Ulepszenie dróg powiatowych poprzez remont oraz likwidacje przełomów"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.