Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Szczecin: Dostawa sprzętu,akcesoriów komputerowych oraz tonerów w ramach projektu Doradca zawodowy i pośrednik pracy w standardach unijnych realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 288681 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu,akcesoriów komputerowych oraz tonerów w ramach projektu Doradca zawodowy i pośrednik pracy w standardach unijnych realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu,akcesoriów komputerowych oraz tonerów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 39.21.31.00 - 39.21.31.00 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego Formularz nr 1 do niniejszej SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólna. -Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. - Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Formularz oferty cenowej zgodnie z Rozdziałem I pkt 1.1 b. b) Opis zaoferowanego sprzętu zgodnie z Rozdziałem I pkt 1.1. c. c) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
ul. Mickiewicza 41
70-383 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin pok 36.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej..
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego
- roboty budowlane: dostawa i wymiana istniejących transformatorów 1000KVA na dwa nowe transformatory o mocy każdy 630KVA dla Oddziału Terenowego TVP S.A. w Szczecinie
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 48 w Szczecinie w podziale na części
- Roboty budowlane polegające na wydzieleniu pomieszczenia łazienki, przebudowie instalacji oraz zmianie sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Światowida 69 w Szczecinie.
- Przebudowa części piętra na potrzeby oddziału urologii 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biurowego sprzętu informatycznego
- Zakup i dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego oraz komputerowego w ramach projektu grantowego
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów peryferyjnych,urządzeń sieciowych, serwerów oraz oprogramowania biurowego.
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania - drukarka laserowa, monitor panoramiczny, ups, kamerka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.