Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-06
Tryńcza: Świadczenie usług w zakresie przywozu
i odwozu uczniów do Zespołów Szkół z terenu Gminy Tryńcza w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 288106 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tryńcza , Tryńcza 127, 37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie, tel. 016 6421221, faks 016 6421221.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-tryncza.e-zet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przywozu i odwozu uczniów do Zespołów Szkół z terenu Gminy Tryńcza w roku szkolnym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przywozu i odwozu uczniów do Zespołów Szkół z terenu Gminy Tryńcza w roku szkolnym 2012/2013 na trasach : Zadanie 1. Tryńcza - Głogowiec - Ubieszyn - Wólka Małkowa - Tryńcza - 89 uczniów, długość trasy 21 km, miejscem wsiadania i wysiadania uczniów jest skrzyżowanie ulic przed kościołem w Głogowcu, szkoła w Głogowcu, plac obok sklepu w Głogowcu, 2 przystanki PKS w Ubieszynie, przystanek PKS w Wólce Małkowej, przy drodze w okolicy stacji benzynowej w Wólce Małkowej, plac szkolny przy Zespole Szkół w Tryńczy. Trasa zorganizowana tak by wszyscy uczniowie o jednej godzinie byli dowożeni -odwożeni do - ze szkoły. Zadanie 2. Jagiełła - Gniewczyna Łańcucka - 22 uczniów długość trasy 10,4 km, miejscem wsiadania i wysiadania uczniów jest sklep spożywczo - przemysłowy w Jagielle (Małej), szkoła w Jagielle, sklep spożywczo - przemysłowy w Jagielle (przed lasem), przystanek autobusowy i parking obok kościoła w Gniewczynie Łańcuckiej. Zadanie 3. Jagiełła - Gorzyce - 5 uczniów Długość trasy 6km miejscem wsiadania i wysiadania uczniów jest szkoła w Jagielle i Szkoła w Gorzycach. Opiekę nad uczniami będą sprawowali opiekunowie. Zamówienie obejmuje dowożenie uczniów w okresie od 01.09.2012 r. do 28.06.2013 r., z wyjątkiem dni, w których nie jest przewidziana nauka szkolna . Zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2012-2013: -rozpoczęcie roku szkolnego 03 września 2012 r. - zimowa przerwa świąteczna 23-31 grudnia 2012 r. - ferie zimowe 11 - 24 lutego 2013 r. - wiosenna przerwa świąteczna 28 marca - 2 kwietnia 2013 r. - zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno - wychowawczych 28 czerwca 2013 r. - dodatkowe dni wolne po uprzednim odpracowaniu zostaną uzgodnione z Dyrektorami poszczególnych szkół Termin wykonania zamówienia - Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.09.2012 r. do 28.06.2013 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia w oparciu o aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia / nie spełnia w oparciu o udokumentowanie wykonania w okresie 3 lat licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , usług z zakresu przewozu osób - na potwierdzenie czego Wykonawca złoży oświadczenie o wykonywanych usługach
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia / nie spełnia w oparciu o dysponowanie środkami transportu pełnej sprawności - oświadczenie o ważnych badaniach technicznych pojazdu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia / nie spełnia w oparciu o dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi stosowne kwalifikacje - na potwierdzenie czego Wykonawca złoży stosowne oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia / nie spełnia w oparciu o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie czego Wykonawca złoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-tryncza.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola Gminy Tryńcza, 37 - 204 Tryńcza 127 ( Budynek Urzędu Gminy ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola Gminy Tryńcza, 37 - 204 Tryńcza 127 ( budynek Urzędu Gminy ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przywozu i odwozu uczniów do Zespołów Szkół z terenu Gminy Tryńcza w roku szkolnym 2012/2013 - Zadanie 1 Tryńcza - Głogowiec - Ubieszyn - Wólka Małkowa - Tryńcza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz - 89 uczniów, długość trasy 21 km, miejscem wsiadania i wysiadania uczniów jest skrzyżowanie ulic przed kościołem w Głogowcu, szkoła w Głogowcu, plac obok sklepu w Głogowcu, 2 przystanki PKS w Ubieszynie, przystanek PKS w Wólce Małkowej, przy drodze w okolicy stacji benzynowej w Wólce Małkowej, plac szkolny przy Zespole Szkół w Tryńczy. Trasa zorganizowana tak by wszyscy uczniowie o jednej godzinie byli dowożeni / odwożeni do / ze szkoły..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przywozu i odwozu uczniów do Zespołów Szkół z terenu Gminy Tryńcza w roku szkolnym 2012/2013 - Zadanie 2 Jagiełła - Gniewczyna Łańcucka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz - 22 uczniów, długość trasy 10,4 km, miejscem wsiadania i wysiadania uczniów jest sklep spożywczo - przemysłowy w Jagielle (Małej), szkoła w Jagielle, sklep spożywczo - przemysłowy w Jagielle (przed lasem), przystanek autobusowy i parking obok kościoła w Gniewczynie Łańcuckiej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przywozu i odwozu uczniów do Zespołów Szkół z terenu Gminy Tryńcza w roku szkolnym 2012/2013 - zadanie 3 Jagiełła - Gorzyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz - 5 uczniów. Długość trasy 6km, miejscem wsiadania i wysiadania uczniów jest szkoła w Jagielle i Szkoła w Gorzycach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI TRYŃCZA
więcej: przetargi TRYŃCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w postaci ewakuacji i przewozu pracowników ZUOP
- Organizacja i świadczenie na terenie Gminy i Miasta Nisko usług przewozowych transportu zbiorowego dla dwóch linii autobusowych: linii nr 26 i linii specjalnej.
- Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Brzesku w roku 2026.
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej różnego rodzaju, odzieży medycznej pracowników wraz z wynajmem asortymentu i znakowaniem technologią RFID na rzecz SP ZOZ w Bogatyni
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2026
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





