eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Remont budynku Straży Pożarnej ze świetlicą przy ul. Polkowickiej 69c w Sobinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-14

Polkowice: Remont budynku Straży Pożarnej ze świetlicą przy ul. Polkowickiej 69c w Sobinie
Numer ogłoszenia: 288069 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251799 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 817 47 20, faks 0-76 817 47 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Straży Pożarnej ze świetlicą przy ul. Polkowickiej 69c w Sobinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dachu, wraz z robotami towarzyszącymi użytkowanego budynku remizy - Budynek Straży Pożarnej ze świetlicą przy ul. Polkowickiej 69c w Sobinie będącego własnością Gminy Polkowice. Zakres robót obejmuje: naprawa dachu [naprawy pokrycia z blachy, pokrywanie pokrycia powłokami uszczelniającymi, wymiana systemu odwodnienia, naprawy miejscowe więźby, docieplenie stropodachu i ścian poddasza], wymiana elementów zabudowy loggii, miejscowe naprawy malatury elewacji, malowanie pomieszczeń [likwidacja zacieków, malowanie ścian i sufitów oraz lamperii], malowanie i częściowa wymiana stolarki okiennej / drzwiowej, remont ogrodzenia [wymiana uszkodzonych przęseł ogrodzeniowych], naprawa opaski przeciwdeszczowej wokół budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [ST] oraz przedmiary robót. ST winna być traktowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji wyżej wymienionych robót. W Specyfikacji Technicznej zawarto ogólne i szczegółowe wymagania branży ogólnobudowlanej w tym parametry techniczne i fizyczne materiałów i urządzeń spełniających oczekiwania zamawiającego. Wpisane w przedmiarze dane dotyczące katalogów (KNNR, KNR i in.) zawierających kosztorysowe normy nakładów rzeczowych oraz opisy robót z tych katalogów zobowiązują Wykonawcę do sporządzenia kosztorysu ofertowego zgodnie z wymienioną podstawą normatywną. W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i przy przestrzeganiu prawidłowych metod wykonania, że wymagania podstawowe będą spełnione. Podane w ST lub przedmiarze robót nazwy własne, handlowe znaki towarowe (materiałów i urządzeń) są przykładowe i stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów, w stosunku do przywołanych - pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych proponowanych wyrobów budowlanych w stosunku do wskazanych w udostępnionych dokumentach technicznych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w udostępnionej przy przetargu dokumentacji technicznej - na etapie wykonawczym [przed użyciem lub zamontowaniem]. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest na wykonane roboty i zamontowane materiały udzielić gwarancji nie krótszej niż 3 lata i po jej upływie 2 lata rękojmi oraz dodatkowo na szczelność dachu gwarancji min. 15 lat - od daty podpisania bezusterkowego Protokołu końcowego odbioru robót. Zamawiający, w celu ułatwienia Wykonawcom wyliczenie ceny oferty, wprowadza do treści SIWZ przedmiary robót w formacie umożliwiającym ich edycję i ułatwiającym dokonanie właściwej wyceny - pliki z rozszerzeniem: *.ath. Ponadto wprowadza te same przedmiary robót w formacie umożliwiającym ich odczytanie bez programu do kosztorysowania - pliki z rozszerzeniem: *.pdf..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe EMARK Marek Stańczyszyn, ul. Kolejowa 27, 59-100 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118464,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100169,70

  • Oferta z najniższą ceną: 100169,70 / Oferta z najwyższą ceną: 159250,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.