Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Płock: usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Sroka - w zakresie przedmiotu zamówienia, Paulina Wiencek - w zakresie SIWZ, ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, fax 024 3640311, e-mail: pwiencek@mzgm-plock.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzgm-plock.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem gminy Płock; Inne:administrowanie budynkami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia określony według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74700000 - 6 - usługi sprzątania budynków 74750000 - 1 - usługi sprzątania biur 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków i na przyległych terenach zewnętrznych administrowanych lub będących własnością Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS sp. z o.o. w Płocku, które zostały określone w Załączniku Nr 6. 2.Przedmiot zamówienia to usługa w rozumieniu ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a.utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku: 1.codzienne sprzątanie klatek schodowych, podestów i korytarzy (zamiatanie, zbieranie odpadów i miejscowe zmywanie), 2.codzienne mycie pomieszczeń sanitarnych wspólnego użytku (dotyczy w szczególności budynku przy ul. Miodowej 25), 3.mycie klatek schodowych, podestów i korytarzy dwa razy w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 4.mycie drzwi wejściowych do budynku, lamperii, balustrad schodowych i grzejników na klatkach schodowych jeden raz w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 5.mycie okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych minimum dwa razy w roku - na wiosnę i na jesieni (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 6.sprzątanie pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, strychów i innych pomieszczeń wspólnych jeden raz w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla ROM-ów), 7.wykładanie dostarczanych przez ROM-y trutek na szczury i myszy w pomieszczeniach określonych w pkt. 6 minimum dwa razy w roku w terminach podanych przez ROM-y, 8.oczyszczanie w miarę potrzeb kratek przed drzwiami wejściowymi do klatek schodowych, 9.usuwanie w miarę potrzeb śmieci z koszy przed budynkiem, 10.codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitariatów- wycieranie kurzu z mebli i urządzeń wchodzących w skład wyposażenia biura np. (komputery wraz z klawiaturą, aparaty telefoniczne), codzienne zamiatanie i mycie podłóg (przed lub po godzinach pracy pracowników biura), mycie stolarki okiennej i drzwiowej co najmniej raz na dwa miesiące. b. utrzymanie porządku i czystości na zewnątrz budynku: 1.codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych, 2.bieżące usuwanie i wywożenie śmieci oraz zgrabianych jesienią liści z terenów przyległych do budynku, 3.sprzątanie altany śmietnikowej lub terenu wokół pojemników na śmieci wraz z ich dezynfekcją według potrzeb, 4.codzienne kontrolowanie wypełnienia pojemników na nieczystości stałe oraz podejmowanie działań zmierzających do efektywnego gromadzenia tych nieczystości poprzez przegarnianie i ubijanie w pojemnikach, 5.niezwłoczne usuwanie śniegu w porze zimowej z ciągów komunikacyjnych - chodników, dojść i podestów wejściowych do klatek schodowych, dojść do altan śmietnikowych - po większych opadach śniegu z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego - traktorka do odśnieżania, 6.zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych (po sezonie zimowym wywóz na koszt własny zalegającego piasku) oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, 7.na terenach, które nie są otoczeniem budynków mieszkalnych zakres utrzymania porządku i czystości jest ograniczony do bieżącego usuwania odpadów i liści na polecenie ROM, 8.bieżące powiadamianie ROM o stwierdzonych faktach nie wywiązywania się z obowiązków firm zajmujących się wywozem nieczystości stałych, 9.usługi określone w pkt. 5 i 6 winny być wykonywane w dni powszednie będące dniami roboczymi, lecz w zależności od potrzeb również przez siedem dni w tygodniu. c.współpraca z administracją (z ROM) : 1.niezwłoczne zawiadamianie o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz o przypadkach dewastacji i naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego, 2.wywieszanie flag w dniach uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie, 3.niezwłoczne doręczanie korespondencji otrzymanej od ROM do lokali znajdujących się w budynkach wykazanych w Załączniku Nr 6 wg zasady: Wykonawca dwukrotnie podejmuje próbę doręczenia korespondencji. W przypadku braku lokatora lub odmowy złożenia podpisu na wykazie doręczeń lub kopii pisma roznoszący dokonuje zapisu: \brak lokatora, data..godz..- podpis czytelny osoby roznoszącej \ ; \lokator odmówił podpisu data..godz..- podpis czytelny osoby roznoszącej\. 4.wskazanie numeru telefonu, pod którym lokatorzy będą mogli zgłaszać przypadki nie wykonywania przez Wykonawcę czynności określonych w przedmiocie zamówienia (telefon interwencyjny). Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest Załącznik Nr 6 do SIWZ - \Wykaz budynków\, w których wykonywana będzie przedmiotowa usługa. Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania w budynkach-164.440,12 m2 (łączna powierzchnia w budynkach po przeliczeniu przez współczynniki korygujące -127.395,10 m2). Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenów przyległych-476.226,35 m2 (łączna powierzchnia terenów przyległych po przeliczeniu przez współczynniki korygujące -235.457,82 m2). Ogółem rzeczywista powierzchnia do sprzątania: 640.666,47 m2. Ogółem powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku Nr 8 będące podstawą określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie: 362.852,92 m2. Zestawienie współczynników korygujących - Załącznik Nr 8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia powierzchni sprzątanej jak też do zmian w Wykazie budynków poprzez wprowadzenie pozycji zamiennych w szczególności z powodu ograniczenia lub zmian w powierzchni zasobów przez niego administrowanych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)Formularz oferty - Załącznik Nr1. b)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik Nr 2. c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)Wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3 h)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 4 . i)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. j)Sprawozdania finansowego złożonego z bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za lata 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. k)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie złożył dokumenty określone w niniejszym punkcie - lit. b, c, d, e, k,), l)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 7. W przypadku, gdy Wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on \Nie dotyczy\ i załącza niewypełniony Załącznik Nr 7 do oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania w budynkach-164.440,12 m2 (łączna powierzchnia w budynkach po przeliczeniu przez współczynniki korygujące -127.395,10 m2). Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenów przyległych-476.226,35 m2 (łączna powierzchnia terenów przyległych po przeliczeniu przez współczynniki korygujące -235.457,82 m2). Ogółem rzeczywista powierzchnia do sprzątania: 640.666,47 m2. Ogółem powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku Nr 8 będące podstawą określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie: 362.852,92 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. zakres prowadzonej działalności gospodarczej obejmuje usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych. 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych. Wartość usługi musi być nie niższa niż przewidywana wartość wykonywanych usług zaproponowana w formularzu oferty przez Wykonawcę (wartość miesięczna x 12 miesięcy). b)dysponują co najmniej 56 osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowej usługi (w tym dwie osoby nadzorujące wykonywanie usług). 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)wykażą (przychód) wartość sprzedaży z prowadzonej działalności w branży utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres nie niższy niż przewidywana wartość wykonywanych usług za każdy rok oddzielnie zaproponowana w formularzu oferty przez Wykonawcę (wartość miesięczna x 12 miesięcy). b)nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. c)posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kryteria oceny ofert: a) Cena - 100% 2)Ocena ofert: Oferta, która będzie miała najniższą cenę zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Formularz oferty - Załącznik Nr1. b)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik Nr 2. c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)Wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na przyległych terenach zewnętrznych, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3 h)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 4 . i)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. j)Sprawozdania finansowego złożonego z bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za lata 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. k)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie złożył dokumenty określone w niniejszym punkcie - lit. b, c, d, e, k,), l)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 7. W przypadku, gdy Wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on \Nie dotyczy\ i załącza niewypełniony Załącznik Nr 7 do oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.06.2007, godzina 10:00, Miejski ZakłAD Gospodarki Mieszkaniowej TBS sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA (3)
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i poza jej obszarem
- Zakup sprzętu do baz magazynowych w ramach zadania OLiOC
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Zakup zestawów ratowniczych R1 w ramach zadania OLiOC
- Zakup sprzętu i wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach chemicznych w ramach zadania OLiOC.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi sprzątania siedziby głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie
- Usługa sprzątania pomieszczeń w dwóch siedzibach Domu Kultury Śródmieście w Warszawie oraz mycie okien zewnętrznych i wewnętrznych w czterech siedzibach Domu Kultury Śródmieście
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego w roku 2026
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Usługi sprzątania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





