eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie na jego podstawie modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji w ramach zadania inwestycyjnego pt. modernizacja instalacji c.o. oraz klimatyzacji w budynku Urzędu Dzielnicy Wola - etap III postępowanie znak 81/ZP/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Warszawa: Opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie na jego podstawie modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji w ramach zadania inwestycyjnego pt. modernizacja instalacji c.o. oraz klimatyzacji w budynku Urzędu Dzielnicy Wola - etap III postępowanie znak 81/ZP/11
Numer ogłoszenia: 287597 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie na jego podstawie modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji w ramach zadania inwestycyjnego pt. modernizacja instalacji c.o. oraz klimatyzacji w budynku Urzędu Dzielnicy Wola - etap III postępowanie znak 81/ZP/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu wykonawczego wykonania modernizacji klimatyzacji i wentylacji oraz wykoanie robót budowlanych na podstawie projektu wykonawczego, przeprowadzenie wymaganych przepisami badań i testów wykonanej instalacji, przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów kolaudacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pt. modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz klimatyzacji w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy Al. Solidarności 90 w Warszawie - etap III - modernizacja instalacji klimatyzacji i wentylacji. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku Urzędu Dzielnicy Wola Al. Solidarności 90. Zamówienie obejmuje: a) sporządzenie projektu wykonawczego wykonania modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, pozwoleń i zatwierdzeń, b) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego i wyznaczonego przez Zamawiającego Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych projektu wykonawczego, c) przeprowadzenie wymaganych przepisami badań i testów wykonanej instalacji d) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów kolaudacyjnych (inwentaryzacja powykonawcza, atesty, itp.) Realizacja przedmiotu zamówienia nie wiąże się z koniecznością uzyskania pozwolenia na budowę. Zamawiający we własnym zakresie dokona zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych stanowiących Przedmiot Zamówienia w Wydziale Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Wola. 2. Lokalizacja i stan istniejący Sala WOM - Wydział Obsługi Mieszkańców jest zlokalizowana w parterze budynku i została wybudowana w latach wcześniejszych w ramach rozbudowy Urzędu Gminy. Sala WOM została zaaranżowana jako przestrzeń otwarta z wydzielonymi stanowiskami pracy i wyodrębnionymi pomieszczeniami przyległymi. Obiekt niepodpiwniczony, parterowy połączony komunikacją wewnętrzną z innymi pomieszczeniami Urzędu, czynny cały rok, gdzie są zlokalizowane stanowiska przyjęć interesantów. Sala wyposażona w instalację centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej z chłodzeniem. instalację oświetlenia, telefoniczną, sieć komputerową. W nowej części Sali jest niezależna instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z chłodzeniem. Instalacje ukryte są w ścianach, stropie podwieszonym typu Amstrong oraz w przestrzeni podpodłogowej. Nad drzwiami wejściowymi zamontowana jest kurtyna powietrzna. Wysokość netto 2,70m, powierzchnia ca 430 m2. Sala WOM wyposażona jest w instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z chłodzeniem. Przygotowanie powietrza wentylacyjnego w centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z chłodzeniem produkcji VTS Clima, umieszczonej w wentylatorni zlokalizowanej na 4 piętrze budynku głównego Urzędu. Centrala wyposażona jest w filtry, nagrzewnicę wodna, chłodnicę. Ciepło technologiczne dostarczane do centrali jest przygotowane w węźle cieplnym (piwnica w bezpośrednim sąsiedztwie Sali WOM), a woda lodowa w agregacie chłodniczym o mocy 90 kW z czynnikiem chłodniczym R 22. ustawionym na dachu. Nominalna ilość powietrza nawiewanego 5000 m3, a wywiewanego 4500m3. Powietrze rozprowadzone jest kanałami blaszanymi prowadzonymi w szachtach instalacyjnych, a następnie rozprowadzone w stropie podwieszonym. Podłączenie anemostatów przewodami elastycznymi. Brudne  powietrze usuwane jest anemostatami wyciągowymi lub zaworami wywiewnymi zamontowanymi w stropie podwieszonym. Nawiew powietrza równomierny na całej powierzchni Sali anemostatami zamontowanymi w stropie podwieszonym. Anemostaty wyciągowe zamontowane w stropie podwieszonym, w jednym rzędzie, przy ścianie przeciwległej do drzwi wejściowych zewnętrznych. Ze względu na uszkodzenie agregatu chłodniczego oraz przeciągi w strefie przebywania ludzi centrala została wyłączona z ruchu. W nowej części Sali WOM (120 m2) wykonano w 2009r. niezależną instalacje wentylacji nawiewno-wywiewnej z chłodzeniem. Powietrze, w ilości 3060 m3 , jest przygotowywane w centrali VTS nawiewno-wywiewnej z chłodzeniem (nagrzewnica elektryczna, chłodnica freonowa), umieszczonej w wentylatorni, obok Sali, a agregat chłodniczy na dachu. Instalacja wentylacji i klimatyzacji nowej części WOM nie podlega modernizacji, pozostaje bez zmian. Qmatic - przy wejściu do sali WOM zainstalowane jest urządzenie Qmatic a nad okienkami obsługi wyświetlacze numerków pobranych przez interesantów.Sala WOM wyposażona jest w system obsługi klienta t.zw. Q matic, zainstalowany przy wejściu. Obecnie urządzenie zasilone jest z obwodu gniazd ogólnych. Super Linia - pomieszczenia biurowe zlokalizowane w przyziemiu budynku po prawej stronie od wejścia na teren Urzędu Dzielnicy Warszawa Wola. Pomieszczenia wyposażone są w instalację centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalację oświetlenia, telefoniczną, sieć komputerową. Instalacje kryte w ścianach, w stropie podwieszonym. Wysokość netto 2,50m, powierzchnia ca 130 m2. Pomieszczenia Super Linii są wyposażone w wentylację nawiewno-wywiewną zapewniającą prawidłową wymianę powietrza w pomieszczeniu. Niezależnie od instalacji wentylacji mechanicznej w okresie letnim pracują sufitowe klimatyzatory kasetonowe - 4 jednostek wewnętrznych podłączone do wspólnej instalacji freonowej zasilanej z zewnętrznej jednostki chłodniczej, umieszczonej na ścianie zewnętrznej budynku, na dziedzińcu. Zamontowane są: - 3 klimatyzatory 4 kierunkowe o wydajności chłodniczej 3,6 kW każdy, - 1 klimatyzator 2 kierunkowy o wydajności chłodniczej 2,8 kW, - 1 jednostka zewnętrzna ( tylko chłodzenie) o wydajności chłodniczej 14 kW (czynnik chłodniczy freon R22). Jednostka zewnętrzna jest niesprawna i cały układ klimatyzacji Super Linii nie może być użytkowany. 3. Dokumentacja techniczna Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie właściwości funkcjonalno - użytkowych, rozwiązań konstrukcyjno - budowlanych, zakresu prac projektowych oraz warunków wykonania i odbioru robót określa program funkcjonalno -użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Dodatkowe informacje Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z obiektem wykonania przyszłych robót, programem funkcjonalno - użytkowym i załącznikami. 5. Gwarancja. Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zł.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem montaż lub modernizację instalacji klimatyzacji i/lub wentylacji o wartości min. 50.000,00 zł brutto każda.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych - kierownik budowy, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r nr 156, poz 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy pzp, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca podlega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji, określa szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 2. Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy pzp, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy (zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy w § 11), tj.: 1) W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenia robót, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań aby roboty mogły zostać zrealizowane - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust.1 pkt.2 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania ww. warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia robót. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 9,40 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.