Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-20
Wisznia Mała: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH NA PARTERZE (HALL + SALA KONFERENCYJNA), KLATCE SCHODOWEJ I W OBRĘBIE TOALET NA
I PIĘTRZE BUDYNKU , STANOWIĄCEGO SIEDZIBĘ OŚRODKA KULTURY SPORTU I REKREACJI W WISZNI MAŁEJ , MIESZCZĄCEGO SIĘ PRZY UL. SZKOLNEJ 1
Numer ogłoszenia: 287484 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji , ul. Szkolna 1, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 312 70 76, faks 071 312 70 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiszniamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Jednostka Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH NA PARTERZE (HALL + SALA KONFERENCYJNA), KLATCE SCHODOWEJ I W OBRĘBIE TOALET NA I PIĘTRZE BUDYNKU , STANOWIĄCEGO SIEDZIBĘ OŚRODKA KULTURY SPORTU I REKREACJI W WISZNI MAŁEJ , MIESZCZĄCEGO SIĘ PRZY UL. SZKOLNEJ 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych na parterze ( hall + sala konferencyjna ), klatce schodowej w obrębie toalet na I piętrze budynku, stanowiącego siedzibę Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Wiszni Małej, mieszczącego się przy ul. Szkolnej 1 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ, Przedmiarem robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 4.2 Z uwagi na ograniczoną ilość środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający , cały zakres remontu został zaadaptowany i obejmuje w roku 2009; remont pomieszczeń toalet na I piętrze oraz prace remontowe w obrębie hallu wejściowego, klatki schodowej i sali konferencyjnej na parterze budynku OKSIR. 4.3 Szczegółowy zakres robót obejmuje; a ) w zakresie prac budowlanych w obszarze hallu na parterze; - Roboty rozbiórkowe - skucie płytek ceramicznych - Roboty posadzkarskie - wyrównanie podłoża i ułożenie płytek ceramicznych - Dostawę i montaż wycieraczki b ) w zakresie prac budowlanych w obszarze sali konferencyjnej na parterze; - Ułożenie na ścianach na ruszcie do wysokości 1,30m , paneli poziomych winylowych - Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach - Malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną - Miejscowe naprawy , cyklinowanie i lakierowanie parkietu - Demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania - Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników - Wykonanie obudowy instalacji c.o. z płyt gipsowo- kartonowych, wykonanie drobnych zabudów z płyt g-k c ) w zakresie prac budowlanych w obszarze klatki schodowej i korytarza na 1 piętrze - Roboty rozbiórkowe - skucie płytek ceramicznych - Roboty posadzkarskie - wyrównanie podłoża i ułożenie płytek ceramicznych - Przecieranie tynków na ścianach - Malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną - Malowanie balustrady farbą olejną d ) w zakresie prac budowlanych w obszarze toalet na 1 piętrze ; - Roboty wyburzeniowe - wyburzanie ścian, wykonanie otworów w ścianach - Roboty rozbiórkowe - skucie płytek ceramicznych - Roboty betonowe - podłoża pod posadzki - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Wykonanie ścian z płyt g-k - Roboty tynkowe i okładzinowe - Roboty malarskie i impregnacyjne - Montaż stolarki drzwiowej - Montaż białego osprzętu - Roboty instalacyjne- instalacje sanitarne i elektryczne wewnętrzne 4.4 Warunki realizacji robót ; 1.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność ich wykonania z dokumentacją projektową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót montażowo-budowlanych oraz sztuką budowlaną. 2.Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest szczególnie za; a) sporządzenie i przedłożenie przed rozpoczęciem robót , jeśli zachodzi taka potrzeba, Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art.21 a Prawa budowlanego ), tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowi( art 42 ust.2 Prawa budowlanego) - jeden egz. bioz należy przekazać Zamawiającemu. b)przedłożenie w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobie ich zagospodarowania (z powiadomieniem Zamawiającemu) c) zagospodarowanie powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą O odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz.251 z późn. zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r., Nr 129 , poz. 902 z późn. zm.) d) sporządzenie i przedłożenie przed podpisaniem umowy Harmonogramu rzeczowo- finansowego prac budowlanych. 4.Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie budowy, zgodnie z przepisami BHP oraz wymogami rozporządzenia Ministerstwa Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401 z 2003r). 5.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania porządku w trakcie realizacji robót oraz systematycznego porządkowania miejsca wykonywania robót. 6. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez niego w trakcie realizacji robót. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania niezbędnych prób, badań, uzgodnień, nadzorów i odbiorów wymaganych odrębnymi przepisami, a koniecznych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca jest zobowiązany użyć materiałów posiadających odpowiednie udokumentowane atesty, świadectwa, certyfikaty dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9.Wykonawca deklaruje okres gwarancji - min. 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 10.Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10.1 Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 10.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 10.2.1 pieniądzu, 10.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 10.2.3 gwarancjach bankowych, 10.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 10.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 10.3 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, 10.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS TRZEBNICA nr konta 59 9591 0004 2001 0020 0497 0001 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.5 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na w/w rachunku bankowym. 10.6 Wadium wnoszone w pozostałych formach niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego: OŚRODK KULTURY SPORTU I REKREACJI uL. SZKOLNA 1, 55-114 WISZNIA MAŁA ( sekretariat) w nieprzekraczalnym terminie do 10.09.2009r do godz. 10.00. najpóźniej do terminu składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty. 10.7. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 10.8 Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w art. 46 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 6.2.1 Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz wykazać się aktualnym zaświadczeniem przynależności do O.I.I.B. - załącznik nr 7 do SIWZ. 6.2.2 Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 50000,00zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 8 do SIWZ. 6.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6.5. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia,nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz. 605), Zamawiający żąda: 7.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 7.1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.2 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 7.2.1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia - załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że osoby wymienione posiadają te uprawnienia - zgodnie z zapisem punktu 6.2.1 SIWZ. 7.2.2. wykazu wykonanych minimum 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - załącznik Nr 8 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 6.2.2. SIWZ, 7.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w.: 7.3.1 pkt. 7.1.1, 7.1.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 7.3.2 Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3.1 lit. a) i c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.3.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 7.3.2. stosuje się odpowiednio. 8.1.Kosztorys ofertowy sporządzony, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Dokumentacją techniczną załącznik nr 2 do SIWZ, Przedmiarem robót budowlanych stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ, oraz z uwzględnieniem kosztów wymienionych w pkt. 5.2.3 SIWZ i par.5 ust 6 projektu umowy. 8.2. Formularz oferty- załącznik nr 6. 8.3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 5. 8.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 8.5 Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiszniamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODK KULTURY SPORTU I REKREACJI uL. SZKOLNA 1, 55-114 WISZNIA MAŁA.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: OŚRODK KULTURY SPORTU I REKREACJI uL. SZKOLNA 1, 55-114 WISZNIA MAŁA - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP II
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Remont tarasów w budynkach wielorodzinnych w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 8A, ul. Pełczyńskiego 30A i 30C w podziale na 2 części.
- Remont pomieszczeń administracyjnych oraz utylizacja murku na patio w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. im. K. Lipińskiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.