To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-22
Lublin: Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego
narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery
Numer ogłoszenia: 287354 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214912 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Lubelszczyzny, ul. I Armii Wojska Polskiego 5/3, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 444 02 80, faks 81 444 07 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie zrzeszajace JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych:oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich województwa lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski) wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery. Zamówienie związane jest z realizacją projektu: JST czy NGO wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna. I. Wykonawca przeprowadzi analizy ilościowe mające na celu ocenę efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury, finansowanych ze środków publicznych, oraz weryfikację stopnia zapewnienia udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty oświatowej i kulturalnej. Analiza zostanie przeprowadzona w każdej z 10 gmin wiejskich biorących udział w badaniach: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie oświaty. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty: Wydatki na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki związane z zatrudnieniem nauczycieli w stosunku do wydatków na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki inwestycyjne (nowe inwestycje i remonty) na infrastrukturę oświatową w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów przypadających na 1 etat dydaktyczny nauczycielski w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Współczynnik uprzedszkolnienia (ilość miejsc w przedszkolach przypadająca na liczbę dzieci w wieku 3-5 lat). Odsetek uczniów którzy zdali egzaminy zewnętrzne na poziomie powyżej średniej w województwie, w stosunku do liczby uczniów ogółem, w danym typie placówki: w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych i dodatkowych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zewnętrznych (pozaszkolnych) konkursach przedmiotowych i artystycznych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów aktywnych w działalności artystycznej (grupy teatralne, zespoły muzyczne, taneczne i inne) w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 2.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie kultury. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu kultury: Liczba wydarzeń kulturalnych rocznie, realizowanych samodzielnie przez JST oraz samodzielnie przez NGO. Wydatki na realizację zadań z zakresu kultury ogółem, w odniesieniu do liczby etatów osób zatrudnionych do realizacji powyższych zadań, w placówkach realizujących zadania z zakresu kultury, finansowanych ze środków publicznych. Poziom pozyskanych funduszy zewnętrznych (z podziałem na źródła krajowe i zagraniczne) na realizację zadań z zakresu kultury w stosunku do wydatków na zadania z zakresu kultury ogółem. Liczba NGO współpracujących z JST przy realizacji wydarzeń kulturalnych. Odsetek placówek oświatowych zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. Liczba osób niezatrudnionych do realizacji zadań z zakresu kultury a zaangażowanych pozaetatowo (wolontariat) w ich realizację. Liczba mieszkańców zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. 3.Analiza stopnia partycypacji społecznej. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności w zakresie partycypacji społecznej: Liczba odbytych konsultacji dokumentów strategicznych, programów i projektów uchwał z mieszkańcami. Liczba spotkań (w tym zebrań wiejskich) w których uczestniczyli mieszkańcy. Liczba złożonych wniosków przez mieszkańców. Liczba rozpatrzonych pozytywnie wniosków składanych przez mieszkańców. Liczba uczniów aktywnie zaangażowanych w funkcjonowanie NGO w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 4.Z danych zebranych w ramach analiz ilościowych zostanie sporządzony Raport. II. Wykonawca przeprowadzi pogłębione analizy jakościowe (przy pomocy wywiadów pogłębionych) w zakresie funkcjonowania oświaty i kultury oraz udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty i korzystania z niej w zakresie oświaty i kultury, w 10 gminach wiejskich: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie oświaty. Zakres wywiadówpogłębionych: Opinia w zakresie efektów nauczania - wyników uzyskiwanych przez uczniów w egzaminach zewnętrznych. Opinia w zakresie jakości oferty wsparcia rozwoju uzdolnień (naukowych, artystycznych, sportowych itp.). Opinia w zakresie wsparcia dzieci i młodzieży wykazującej trudności w nauce. Opinia w zakresie możliwości korzystania przez uczniów z nowych technologii wspomagających proces nauczania (w tym wykorzystanie Internetu, oprogramowania itp.). Opinia na temat kompetencji absolwentów szkół podstawowych i gimnazjów. 2. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie kultury. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie dostępu do oferty kulturalnej. Opinia w zakresie oferty kulturalnej realizowanej na terenie gminy. Opinia w zakresie wiedzy ogólnej absolwentów placówek oświatowych. Opinia w zakresie możliwości wsparcia rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży realizowanego w placówkach oświatowych. 3. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie partycypacji społecznej. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie możliwości zgłaszania przez mieszkańców własnych oczekiwań w zakresie realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury (zakresu, form i sposobów). Opinia w zakresie realizacji wyrażanych oczekiwań przez mieszkańców w zakresie oświaty i kultury przez realizatorów tych działań. Opinia w zakresie stopnia zaangażowania mieszkańców w realizację zadań z zakresu oświaty i kultury. 4. Wykonawca na potrzeby weryfikacji danych pozyskanych w toku pogłębionych wywiadów, obejmujących zadania w sferze oświaty, kultury i partycypacji społecznej przeprowadzi analizę portali internetowych. 5. Z danych zebranych w ramach analiz jakościowych zostanie sporządzony Raport. 6. Wykonawca opracuje i przetestuje nowatorskie narzędzie oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych: Analizę Ścieżki Kariery. Analiza Ścieżki Kariery to nowatorski sposób oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych, realizowanych ze środków publicznych. Określenie hipotez badawczych: 1.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a wyborem dalszych etapów kształcenia (szkoła zawodowa, liceum ogólnokształcące, studia wyższe)? 2.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a aktywnością zawodową absolwentów (bezrobotny, praca na etacie, własna działalność, wolny zawód, itp.)? 3.Czy ilość dodatkowych zajęć przekłada się na osiągnięcie sukcesu przez absolwenta (sukcesu rozumianego jako minimum: ukończone studia wyższe, ustabilizowana sytuacja zawodowa: praca na etacie, własna działalność, wolny zawód)? III. A. Po zatwierdzeniu analiz ilościowych i jakościowych Wykonawca przystąpi do opracowania 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych w 10 Gminach. B. Wykonawca opracuje Katalog Dobrych Praktyk projektu JST czy NGO - wybór najlepszego modelu funkcjonowania kultury i oświaty. IV. Wykonawca po zakończeniu opracowania Strategii i zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego przeprowadzi Warsztaty upowszechniające wyniki przeprowadzonych badań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych 79.31.13.00 - Usługi analizy ankiet 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie związane jest z realizacją projektu: NGO czy JST wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EU-CONSULT Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86000,00
Oferta z najniższą ceną: 86000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 381000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- Dostawa masek nadciśnieniowych powietrznych dla KM PSP w Lublinie
- Przebudowa kotłowni gazowej w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie
- Dostawa wraz z montażem i instalacją aparatu multi EEG dla potrzeb Oddziału Neurologii
- Dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2024 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie"
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Dzierżawa i obsługa drukarek oraz wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiująco-skanujących w sądach funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.